Bölüm & 6

4.5K 226 98
                                    

Cihangir arabayı evin önüne getirdiğinde Ece'yi uyandırmaya çalışmıştı ama uyanmamıştı.Son çare olarak Ece'yi kucaklayıp merdivenleri çıktı.Kapıyı ayağı ile çaldığında çok geçmeden kapı açılmıştı.Kapıda Ayla annesi küçük bir çığlık kopartıp konuşmuştu.

-Hih!Cihangir,noldu oğlum Ece'ye?

-Sarhoş olmuş çitlembik.Bir iki saat sonra uyandırıp kahve yapacağım.Sen git yat saat çok geç oldu.

-Ama sen...

-Annem bana bir şey olmaz.Ece hanım için bir kaç saat uyumasam da olur.

-Tamam oğlum o zaman,hayırlı geceler.

-Sana da annem.

Cihangir uyuyan kızın başında beklerken telefonu çalmaya başlamıştı.Odadan çıkıp telefonu açtı.

-Efendim kardeşim?

-Noldu Cio bulabildin mi çitlembiği?

Arayan Cem'di.O da severdi Ece'yi.Gittiklerinde Ece 15 yaşındaydı,yaramazlıkları hep beraber yaparlardı.Babası ise hep korur kollardı onları.O zamanları çok özlemişti.

-Buldum buldum da sarhoş kendisi.Kafası da çok güzel.Şimdi biraz uyusun,kahvesini içireceğim.Hem ayılır biraz sabah baş ağrısı da fazla olmaz.

-Tamam kardeşim var mı yapabileceğimiz bir şey?

-Yok Cem'im,sabah geliyorsunuz değil mi?

-Geliyoruz,geliyoruz.Sabah 10 gibi geliriz.Senin eşyaları da getirelim mi?

-Ece kendi evine geçecek gibi duruyor.Getirirseniz çok iyi olur,zahmet olacak ama.

-Ne zahmeti Cio baba,emrine amadeyiz.

Cihangir gülerek telefonu kapattı.Telefonu ile oynarken saat'in 4'e geldiğini farketti.Ece'nin yattığı odaya girdi.Kızı omzundan dürterek uyandırmaya çalıştı.Ece ise hissettiği sarsıntı ile gözlerini açmaya çalışıyordu.Başı kazan gibiydi.Duyduğu ses ile gülümsedi.Cihangir Ece'nin gülümsediğini fark edince konuştu.

-Uykucu,daha fazla bekleyemem başında.Kalk artık da kahveni iç.

Ece omzunu silkip arkasını döndüğünde Cihangir derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti.

-Ece kalkmazsan su dökeceğim suratına,bak bu son uyarım.

Ece'nin hala gözlerini açmadığını farkedince Cihangir "günah benden gitti" diyerek odasında bulunan sürahiden bardağa su koyup kızın yüzüne döktü.Ece çığlık atıp yerinden doğrulmaya çalıştı.Yüzündeki suları temizlerken bağırdı.

-Yapılır mı böyle insafsız herif?Uykum var benim burada,eziyet çektiriyorsun bana.

-Yapılır yapılır.Şimdi ben gidip kahve yapıyorum,sen de pijamalarını giy.Sonra kahveni içip yat.

Allah'a şükür Ece kahve içince uykusu kaçan tiplerden değildi de uyuyabilirdi.Gözleri yarı açık vaziyette ayağa kalktı,pijamalarını bulup giydi.Aşağı indiğinde Cihangir kahveyi bardağa koyuyordu.Kahve bardağını kızın önüne koyup oturdu.

Gül Güzeli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin