Bölüm & 12

3.5K 178 73
                                    

İnsanın sevdiği ile birlikte geçirdiği her zaman güzeldi ama onun kollarının arasında olmak daha güzeldi.Cihangir Ece'yi sarıp sarmalarken Ece Cihangir'in yüzünün her ayrıntısını inceliyordu.Ağzı,gözü,burnu...Her zerresine zerre zerre aşıktı Ece.Bu mutluluğun bozulmasından deli gibi korkuyor,aynı zamanda tadını çıkarmaya çalışıyordu.Cihangir'in yavaşça gözünü açmasıyla gülümseyerek yüzünü okşadı.

-Günaydın sevgilim.Gerçi akşam oldu ama.

-Sana da günaydın güzelim.Uykularım sen varsan güzelmiş,bunu farkettim.Keşke hep benimle dursan.

-O günler de gelecek elbet.

-Evlilik konusuna yeşil ışık yakıyorsun galiba.

-Teklif gelirse düşünülebilir.

-Bakarız.

-Bak bir zahmet Cihangir!Yoksa sen benimle eğleniyor musun?

-İçindeki psikopat yeniden alevlendi,kendimi korumaya almam lazım!

Cihangir kaçarcasına yataktan fırladı.Ece arkasından yastık fırlattı.

-Nereye kaçabileceksin Cihangir Ceyhan!Eninde sonunda benimlesin!

Cihangir salondan bağırdı.

-Ben zaten hep seninim gülüm,rahat ol!

Ece gülerek yataktan kalktı.Yatağı düzeltirken Cihangir'e söylendi.

-Serseri!

-Ama sana hasta bir serseri.

Cihangir arkasından sessizce yaklaşıp belinden sarılmıştı.

-Hadi bırak işleri de Ayla anneme geçelim.Bizi bekliyormuş,Özgür yazmış yarım saat önce.

-Üstümü değiştireyim çıkarız.

Cihangir odadan çıkıp Ece'yi beklemeye başladı.5 dakika sonra Ece odadan çıkmıştı.

-Hızlısın güzelim.

-Hızlı olduğum kadar güzelim de.

-Diyorsun?

-Diyorum.

Ece ve Cihangir ayakkabılarını giyip evden çıktılar.Ayla teyze'nin evine geldiklerinde Ece can sıkıcı konular konuşacaklarını biliyorlardı.Sıkıntıyla öfledi.Cihangir Ece'nin yüzünü avuçlarının içine alıp alnından öptü.

-Ben her zaman,ne olursa olsun senin yanındayım.Tamam?

-Tamam.

Kapıyı çaldıklarında kapıyı Asuman açtı.

-Hoşgeldiniz.

-Hoşbulduk Asu.

Onlar ayakkabılarını çıkarıp terliklerini giyerken Asuman içeri geçmişti.Ece Cihangir'in kulağına yaklaşıp fısıldadı.

-Ben yokken Asu ile Özgür'e tam olarak ne oldu?

-Asu evden kaçıp Özgür'e sığındı.Babası namusumu kirletti falan diyince Özgürler de alelacele sözlendi.Özgür burada kalmıyor zaten arada geliyor.

-Özgür nerede kalıyor?

-Benimle kalıyor şimdilik.

Cihangir sokağın başında oturuyordu.Aralarında 4 tane ev vardı.

Gül Güzeli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin