Hayat ne kadar da garipti.Biraz önce yanında olan,sürpriz yapıp mutlu olmasını sağlayan kız şimdi kanlar içinde kucağındaydı.Cihangir Ece'nin gözlerini kapattığını görünce ambulansı beklemeden kızı kucağına alıp koşmaya başladı.Arkasından herkes "Ambulans gelir birazdan" diye bağırsa da o artık bekleyemezdi.Ali abisinin emanetinin,mahallenin çitlembiğinin gözlerinin önünde kayıp gitmesini seyredemezdi.Koşarak taksi durağına gitti.Arabayı bu halde süremezdi.Özgür Cihangir'i görünce şok oldu.Kucağında yarı baygın Ece vardı ve Cihangir'in üstü başı kan içindeydi.Cihangir'in bağırması ile kendine geldi.
-Özgür çabuk hastaneye sür,çabuk!
Özgür trafik kurallarını önemseden bütün kırmızı ışıkları geçti.Bekleyecek belki bir dakikaları bile yoktu.Bu durum onu kahrediyordu.
-Cio noldu oğlum Ece'ye?
-Anlatırım sonra.Daha çok var mı,kız kayıp gidecek elimizden!
-Az kaldı oğlum,2 dakikaya oradayız.
Cihangir bir yandan ceketi ile kızın yarasına bastırırken bir yandan da Ece'nin saçını okşayıp onunla konuşuyordu.
-Küçüğüm bak birazdan hastanede olacağız,sık dişini ne olur!
Cihangir duran araba ile Ece'yi kucaklayıp hastaneye soktu.
-Yardım edin!Yardım edin nolur!
Doktor ve hemşireler sedye ile koşarak geldiler.Cihangir kızı sedyeye koydu.Doktor ceketi kaldırıp yaraya baktı.
-Kurşun yarası.Çabuk ameliyathaneyi hazırlayın!
Cihangir giden sedyenin ardından öylece bakakaldı.Özgür Cio'nun omzuna elini koydu.
-İyi olacak Ece,merak etme.Bizden daha güçlüdür o bilmez misin?
-Bilirim,bilirim de.Önüme atladı o kurşun bana gelmesin diye.Ona bir şey olursa yaşayamam,bu vicdan azabı peşimi bırakmaz.
-Olmayacak öyle bir şey!Kötüye yorma her şeyi.Sen git bir elini yüzünü yıka.
Cihangir lavabo'dan geldikten sonra ameliyathane'nin önündeki sandalyelerden birine oturdu.Birden Ece'nin ona küçükken verdiği sözü hatırladı.
-Bana verdiğin sözü inşallah unutmamışsındır küçüğüm.
-Anne ne oldu,neden herkes çok endişeli?
Ayla oğlunun önünde eğildi.Gözlerine dolan gözyaşlarını geri gönderdi.Oğlunun karşısında güçlü durmalıydı ki o da Ece'nin yanında güçlü olsun.
-Oğlum,Ece'nin anne ve babası var ya.Ali abin ile Ahu ablan.
-Evet anne.
Ayla söyleyeceklerinden önce derin bir nefes aldı.
-Onlar bugün bir yere gideceklerdi.Giderken..kaza yapmışlar oğlum.
-Anne yoksa...
-Maalesef oğlum.Onlar senin annenin yanına gittiler.Onlar artık biz yukarıdan hep izleyecekler,oradan koruyacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Güzeli (Tamamlandı)
Romantizm"Mahallede herkes onu Cio diye bilirdi.Küçük büyük herkesin Cio abisi.Ama ben...benim sevdamdı bu adam.Çocukluğum gençliğim her şeydi.Sonra bir gün geldi,bu güzel adam birini sevdi.Ben ise kendi sevdamla yandım durdum.Böyle adamlar güzel severdi,kır...