Bölüm & 21

2.1K 125 45
                                    

-Güzelim siyah gömleğimi ütüleyeceğim ama ütüyü bulamıyorum!

Cihangir ve Ece evliliklerinin ikinci aylarını neredeyse doldurmuş,Sefer amcalarından kalan eve taşınmıştılar.Mahallenin gençleri el birliği ile evdeki eski eşyaları çıkartmış,bizimkiler de evin bütün işlerini halletmişlerdi.Bu süre zarfında Fırat'ın açtığı yaraları neredeyse kapatmışlar,Cem ve Gül nikahlarını yapmışlardı.Hayat bir şekilde devam ediyordu,kaybettiklerini mutlu bir şekilde anıyorlardı.

Ece odaya girdiğinde kocasının hala ütü'yü aradığını gördü.Dolabı açıp alt katından ütü'yü aldı.Ütü'yü yatağın üstüne koyduğunda Cihangir bir oh çekti.

-Bu ev'in düzenine alışamadım hala.Kusura bakma.

-Önemli değil hayatım.Ütü masasını da çıkarayım senin için.

Ece ütü masasını da çıkarttığında Cihangir Ece'nin dudaklarına yapıştı.

-Hayranım sana kadın,biliyorsun değil mi?

Ece gülerek cevap verdi.

-Ben de kendime hayranım zaten.

Ece salona gidip odayı süpürmeye devam ederken telefonu çalmaya başlamıştı.Arayan'ın kim olduğuna baktı.Caner arıyordu.

-Efendim canım?

-Oh valla hepiniz evlendiniz,bir bekar ben kaldım.Bugün öğlen Gül ve sen bana geliyorsunuz,itiraz yok!

Ece suratına kapanan telefon ile şaşkınca kalakalmıştı.İçinden "hey Allah'ım" diyerek süpürge yapmaya devam ederken önüne gelen saçları arkaya attı.Cihangir Ece'nin arkasında gelerek saçlarını topladı.Ece'nin belinden sarılıp boynunu öptü.

-Ben çıkıyorum çitlembik.

Ece süpürgeyi kapatıp Cihangir'e döndü.

-Çitlembik derken?

-Eskiyi yad edeyim dedim.

-İyi ben de edeyim o zaman Cihangir abi.

Ece'yi aniden öptü.

-Abi deme lazım olur gülüm.

Ece'ye göz kırparak salondan çıktığında Ece kalbini tuttu.

-Senin kalbime garezin var adam.Şu genç yaşımda gidivereceğim kalpten!

Cihangir ayakkabılarını giyerken kahkaha attı.

-Asıl senin bu güzelliğin ile ben yaşayabilecek miyim daha fazla Ece hanım?

Ece Cihangir'in yanına gidip işe yolcu etmişti.Evdeki işlerini bitirdikten sonra yapması gereken son bir iş kalmıştı.O da eczaneye gidip gebelik testi almaktı.Üstünü değiştirip paltosunu giydikten sonra evden çıktı.Bulantı ve dönme yoktu ama regl günü gecikmişti.Bu durum başına çok gelmezdi bu yüzden hamile olma ihtimali vardı.Eczaneden testi alıp eve geçti.Tuvalete girip testin nasıl yapıldığına baktı.Testi yapıp beklemeye başladı.15 dakika sonra teste bakmaya cesaret ettiğinde gözleri doldu.

Gül Güzeli (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin