-Cihangir,hayatım iyi misin?
Cihangir sırtını banyo'nun duvarına yaslayıp nefes nefese cevap verdi.
-İyiyim güzelim,iyiyim.
Ece sıkıntı ile oflarken bir yandan da gülmemek için kendini zor tutuyordu.Karnında bebek olan oydu ama belirtilerini Cihangir gösteriyordu.Hamileliğin ikinci ayına girerken Cihangir bulantı,kusma,iştahsızlık,halsizlik gibi nedenlerle doktor'a gitmişti ve doktor ona "kuvad* sendromu" geçirdiğini söylemişti.Ve durumunun belli bir tedavisi yoktu,zamanla geçmesini bekleyeceklerdi.
(*baba adaylarının hamilelik belirtisi göstermesi)
Bu durumu öğrendiklerinde ailecek çok şaşırmışlardı ve ne yapacaklarını bilememişlerdi.Üzerinden 2 ay geçmesine rağmen hala belirtileri en aza indirmeye çalışırken zorlanıyorlardı.Cihangir'in sabah bulantılarına onları çok zorlarken yardımlarına çubuk kraker yetişmişti.Midesinin daha iyi olmasını sağladığı için eve çubuk kraker stoğu yapmışlardı.Ece mutfağa gidip dolaptan çubuk krakeri aldı.Tabağa koyarken Cihangir de banyodan çıkmıştı.Tabağı masanın üstüne koyup kahvaltı için malzemeleri çıkarmaya başladı.Cihangir mutfağa girince Ece'nin alnından öpüp sandalye'ye oturdu.
-Günaydın gül güzeli.
-Günaydın hayatım.Ben kahvaltı hazırlayıncaya kadar sen çubuk krakerlerini ye.Ondan sonra kahvaltını yaparsın.
-Sağol güzelim,iyi ki varsın.
-Keşke şu belirtileri ben...
Ece bu cümleleri kurarken Cihangir kolundan çekip kucağına oturtturdu.Ece'nin dudağına kısa bir öpücük kondurup geri çekildi.Elini Ece'nin saçlarında gezdirirken gözlerine baktı.
-Bunları daha önce de konuştuk Ece.Ben halimden gayet memnunum.Eğer bunları sen yaşasaydın yemek yiyemezdin ve vücudun halsiz kalırdı.Sen güçten düşerdin ve...
Cihangir elini Ece'nin karnına koyup cümlesini devam ettirdi.
-Karnındaki yavrumuz tehlikeye girerdi.O yüzden dert etme artık.Hem şöyle düşün;sorumlulukları paylaşıyoruz.Bu işin bir parçası da benim sonuçta.
Ece gülerek Cihangir'in omzuna vurdu.
-Çok fenasın!
-Neden canım,doğruyu söylüyorum burada.
Ece Cihangir'in kucağından kalkıp doğruldu.
-Eğer hemen kahvaltıyı hazırlamazsam doktor randevusuna geç kalırız.
Cihangir ellerini teslim olurcasına kaldırdı.
-Tamamdır,engel olmuyorum.
Bugün bebeklerinin cinsiyetini öğrenecekleri için ikisinde de fazlaca heyecan vardı.Akşam herkesi yemeğe çağırıp cinsiyeti açıklayacaklardı.Herkes bebeğin cinsiyetini merak ediyordu,hatta Caner ve Cihangir bunun üzerine iddiaya girmişti.Caner erkek olacağını hissederken Cihangir kız olacağını hissediyordu.Caner iddiayı kaybederse bebeğin oda takımını alacaktı.Cihangir kaybederse de Caner'in dükkanına tadilat yaptıracaktı.Ece Caner ve Cihangir'in bu kadar iyi anlaşmasına çok seviniyordu,belki birazcıkta kıskanıyor olabilirdi.Arada bu samimiyetlerinden ötürü ikisine takılsa da mutluydu,mutluydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Güzeli (Tamamlandı)
Romance"Mahallede herkes onu Cio diye bilirdi.Küçük büyük herkesin Cio abisi.Ama ben...benim sevdamdı bu adam.Çocukluğum gençliğim her şeydi.Sonra bir gün geldi,bu güzel adam birini sevdi.Ben ise kendi sevdamla yandım durdum.Böyle adamlar güzel severdi,kır...