Birazcık Eğlenelim

471 53 28
                                    

Yavaş adımlar ile apartmana girip evin olduğa kata çıkmaya başladım. Her bir basamak çıktığımda kalbim istemsizce atıyordu. Evden çıkmadan önce heyecanımı yenmiştim. Kesin merdiven çıkmaktadır hızlanan kalbim..

Sonunda dairenin olduğu kata geldiğimde derin nefes aldım yavaş adımlarımı hızlandırarak kapının önüne ilerledim. Başka bir şey düşünmeden hemen kapıyı çaldım. Keşke çalmaz olaydım...

Karşımda yarı çıplak bir Taehyung göreceğimi bilsem çalmazdım. Su damlalarının yavaş yavaş aktığı vücudu göreceğimi bilsem mesela, ıslak saçlarının hafif savruluşunu mesela-

"Jimin? Hoşgeldin, girsene içeri"

Sesi ile gittiğim diyarlardan geri dönüm gözlerimi onun bedeninden çektim. Zoraki bir gülümseme ile onun bana geçmek için gösterdiği yerden içeri girdim.

"Jungkook yok mu? Jin hyungu arayıp acil filan demiş."

"Şey markete kadar gittiler, sen şöyle otur ben üstümü değiştirip geleyim."

Bir şey dememe fırsat vermeden odasına doğru ilerledi. Arkasından o pürüzsüz sırtına bakarak yerime oturdum. Bu çocuk bana neler yaşatıyordu yaa.

Bir kaç dakika sonra üstünü giyinmiş bir şekilde elinde telefonum ile gelen Taehyung a baktım. Bana gülümseyerek elindekini uzatıp

"Düşürmüşsün arabada, bende çalınca farkettim."

"ah teşekkür ederim. Bu ara-"

"ya Yoongi, yani poşetleri taşımıyorsun bile elinde bir tane poşet var kapıyı açsan ne olur onu neden benden-  AA jiminim gelmiş"

Elindeki poşetleri bir kenara bırakarak yanıma koşup sarıldı.

"ah bebeğim seninle acil işimiz var. Taehyung, Yoongi ile poşetekileri yerleştirin. Ben jimin ile işimi halletmeye gidiyorum"

Kolumu tutup odasına sürüklemeye başladı.

"jungkook yavaş ol, ne yapacağım ben ilk onu anlat"

Odaya girip odanın kapısını kilitledikten sonra beni yatağa otutturup önümde eğildi.

"Eğleneceğiz"

"Ne?"

"Birazcık eğleneceğiz."

"kook anlamıyorum birşey?

" anlamazsın çünkü sen arkadaşına birşey anlatamıyorsun ki. Taehyung dün yaşadığınız olayları Yoongi ye anlattı ama sen neyse bunun acısını sonradan çıkaracağım. Demek Taehyung a çektireceksin he. "

" kook-"

İşaret parmağını dudağımın üzerine getirerek susmam sağladı.

" işte ben bu günler için varım. Şimdi sen eve gidip sexy bir şekilde hazırlanacaksın, bende burada hazırlanacağım. Yoongi ve Taehyung a 'Jimin ile eğlenmeye gidiyorum, biraz takılacağız' diyeceğim. Bunlar benim eğlence şeklimi bildiği için gizlice arkamdan gelecekler çünkü Yoongi bey sabah 'seni kıskanmıyorum, istediğin yere gidebilirsin' dedi. Bu tavaş yer mi yemez kesin peşimizden gelecek, sen geliyorsun diye Tae de gelecek. İşte ben bir kaç arkadaşımı ayarladım bu ikilinin bilmediği işte böyle kıskan-"

" jungkook, sen ne şeytansın he ama bu ka-"

" Yani Seokjin hyungun öğrencisiyim tabi cin fikirli olacağım. "

" tamam da bence-"

" Teşekkürü sonra edersin şimdi hemen eve fırla hazırlan hadii. "

.......

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin