Uyuyamıyordum. Bu gece yaşananlardan sonra uyuyamıyordum. Herşey çok güzeldi. Şuan pencereden gördüğüm yıldızlara baktıkça o dudaklarının dudaklarıma değmesi geliyordu. Parmaklarım istemsizce dudaklarıma gitti. Bir yanım hala imkansız diyordu yaşananlar rüya, az sonra uyanacaksın ve büyü bitecek ama diğer yanım ise herşey gerçek o hissettiğim kalp artışından tut bana bakışına kadar herşey.
Zaten geceden sonra artık rüya olmadığını az çok ıspatlamıştım. Belime sarılı olan kolları. Dudaklarıma değen ince dudaklar. Burnuma dolan güzel kokusu o, kulaklarımın pasını silen kalın ses-
"Jimin uyudun mu?"
Hassiktir. Ben bu ses için ölürdüm gerçekten. Yavaşça arkamı döndüm. Kapının girişinde bana bakıyordu. Dışarıdan gelen ışık yüzüne vuruyordu.
"Uyumadım"
Yatakta oturur pozisyonuna geldim. İçeri girip kapıyı kapattıktan sonra yanıma gelip üzerimdeki yorganı kaldırdı. Dizlerimin üzerine yattıktan sonra üstümüzü örtmüştü.
Yaptığı harekete gülüp, ellerimi saçlarına çıkarttım. Yaptığım şeye gülüp gözlerini kapattı. İlk kez bir şey anladım. Bu zaman kadar huzur dediğim herşey yalanmış.
"Uyku mu tutmadı?"
" Ben bir yerde yatmaya başladım mı oraya alışırım"
Dediği şey ile dudaklarımı büzdğm o görmeden. Çocuğu yatağından etmiştim zorla. Ah Jimin
"Bilseydim zorlamazdım seni buraya gelmen için"
"Jimin... Ben senin teninden bahsediyorum. Dün gece ben o teninin kokusunda uyudum ve alıştım sevgilim"
Dediği şey ile utanmıştım ama buna rağmen gülümsemiştim.
"Demek benim kokum."
"Evet senin kokun" deyip olduğu yerde azıcık doğruldu. Kolumdan tutup beni de yatırıp kollarımın arasına girdi.
"Şimdi uyuyabiliriz sevgilim." der demez boynuma bir öpücük kondurdu.
"Taehyung" bir tepki vermemişti.
"Taehyung hemen uyudun mu?" hala tepki vermemişti. Uyudum diye biraz geri çekilip yüzüne baktığımda gülümsüyordu.
"Sevgilim" dedim kulağına doğru. Küçük bir kıkırtı bırakıp "Efendim sevgilim" dedi.
"Yarın okula var biliyorsun değil mi? Benim öğleden sonra dersim var "
"Evet biliyorum, yarın sabahtan dersim var benim de. Sen uyurken giderim okulda görüşeceğiz saatler tutarsa"
"Uyandığımda seni göremeyeceğim yani ben". Dediğim şey ile gülümseyip yanağıma uzun bir öpücük kondurdu.
"İstersen yarın derslere katılmam seninle beraber gideriz okula"
"Saçmalama benim yüzümden derslerini aksatma sevgilim."
"Tamam aksatmam yarını bilemem ama söz başka bir gün telefi ederim."
"Tamam o zaman unutma sözünü."
Gözlerimin içine bakıp gülümsedikten sonra bu sefer beni kollarının arasına aldı.
Bir süre öyle sarıldık. Bir birimizi öpüp sıkı sıkı sarıldık hemde. Ardından güzel bir uykuya daldık sevgilim ile...
...........
Üstümde zıplayan Mimi yüzünden uykumdan uyanmıştım. Onu kollarımın arasına alıp sevmeye başlamıştım. Sabahları ilgi manyağı oluyordu ve bir gün göremediği için özlemişti beni belli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unrequited Love Due
Teen Fiction02.11.20 - 15.05.21 UNREQUITED LOVE devamı..... Aşkınıkına karşılık alamayacağından ümidi kesen Jimin Seul e taşınır. Geleceği için Seul de yaşayan Jimin annesinin ölümünden sonra Busan a, ilklerinin yaşadığı memleketine dönemez Bu sırada aşkını ka...