Sensizlik Vurmuştur

639 57 18
                                    

"senin yüzünden rezil oldum gerizekalı. Düzgün yapsana yumurtayı"

"sen, mal mal içindeki kötülükleri dışarı vurmasaydın bende bile bile yumurta kabuğunu atmazdım içine... acaba Jimin bundan yer mi?"

Elindeki çikolataya baktım eskiden Jimin karamel yerine meyveli şeyler severdi hala öyleyse

"kırmızı meyveli al, eskiden onu seviyordu."

Kafasını sallayarak sepete çikolataları koydu. Jimin ile bütün gün aynı evdeydim gideceği zaman jungkook un ısrarı üzerine bir film gecesi düzenledik. Tabi ikili film seçerken bize de marketten abur cubur almak düştü.

Cipslerin olduğu yere ilerlediğimizde. Jimin ve jungkook un favori vipsini alıp sepete ekledim.

"acaba Jimin in gelmem sebebi neydi? Yani ne kadar seoul e yerleşsede,memeleketi Busan yani yaz tatilinde de gelebilirdi. Seokjin hyung gelmişti bir hafta için Namjoon hyung için ama Jimin bir kere bile gelmedi. Beni görmekten mi korktu"

Sepete elindekilerini atıp dudaklarını büzdü.

"olabilir seni görmekten korktuğu için bunca zaman senden kaçmıştı ama içimdeki his başka bir şey var diyor."

Kasaya adım adım ilerlerken. Tek tek aklıma gelen sebebleri sorguluyordum.

....

"jungkook daha filmin yarısına gelmeden ağlamaya başladın filmin sonunda be bok yiyeceksin merak ediyorum"

Burnunu sildiği peçetesini buruşturarak bir yere fırlattı yine.

"sen ne anlarsın ya duygusuz piç. Kavuşamıyorlar birbirlerine baksana. Kız o kadar aşkının peşinden koşuyor ama gururlu gurursuz pezevenk babası yüzünden sevdiği ile kavuşamıyorlar. Çocuk adamın gözüne girebilmek için yurt dışlarında bile çalıştı. Ama pezevenk adam kızı başkasına verecek"

Gözlerimi büyüterek, alayla devam ettim.

"parada veriyor mu bari kızını bırakması için"

"yok adam cimri,bıraksa çocuktan para alacak pezevenk. "

Şaşkınlık ile jungkook a bakıyordum ay pardon bakıyorduk. Daha yeni aldığı peçeteyi adama sinirden yine yere fırlatmıştı. Yine bir tane daha alacakken Jimin ellerini tutmuş ve derince oflamıştı. Önündeki kumanda ile televizyonu kapatıp yanındaki düğmeden ışığı açmıştı.

"ya niye kapattın izliyorduk"

Jungkook un şikayeti üzerine derince oflayarak.

"izliyorduk, sadece sen izliyordun senin ağlaman yüzünden izleyemedik. Yemin ederim Türk filmi açmak isteyen aklıma tükürdüm."

Bu sefer ben çıkışmıştım. Jungkook kucağındaki yastığı bana fırlatarak

"yoongi sevgiline kızıyorlar, sende sadece sus. Tabi artık eskidi biz değil mi? İlk zamanımız kadar beni koruyup savunmuyorsun. Yok ben sana çok çabuk geldim. Elalem kızlarını ne güzel de vermiyor, hiii biz de böyle kavuşamasaydık ne olacaktı."

Yoongi korkak gözler ile yanında bilinç akışının içine eden jungkook a bakıyordu.
Tanrım, kardeşimi bu tavşan kılıklk kas yığınından koru.

" Bir daha türk filmi izlemeyeceğiz. Sevgilim paronaya bağladı. Aşkım ben seni çok seviyorum. İkimizde birbirine geç geldik. Seni vermezlerse kaçırırdıö filmdeki gibi"

Göz yaşlarını silerek ayağa kalktı sonra gülerek bize baktı. En son gözlerini yoongi ye çevirerek.

"aşkım fazla Türk filmi izliyorsun, kaçırmak filan tch tch. Hem ben seninle kaçmadım ki"

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin