"Park Jimin"
Durmuştu. Arkası bana dönük bir şekilde durmuştu. Bana dönmesini bekledim. Beni kabul etmesini bekledim. Bir süre bekledikten sonra o güzel yüzünü bana dönmüştü.
Titreyen ayaklarım ile ona doğru adım atarken ona diyeceklerimi düşünüyordum. Neden bir yıldır yok olduğunu, neden benden kaçtığını meram ediyordum.
Son adımımı atıp tam önünde durdum. Aramızda bir adım mesafe vardı.
"Nasılsın?"
Hadi ama on adımdır düşündüğün şeyler arasında bu soru mu?
"iyim, s-sen nasılsın?"
Boncuk gözlerini gözlerime çıkartıp soruma cevap vermişti.
"hiç olmadığım kadar iyiyim" gülürek cevap verdim.
Hiç birşey olmamış gibi davranmak sinirimi bozmaya başlamıştı.
Gözlerini benden kaçırıp etrafa bakmaya başladı. Gözleri dolu doluydu.
"neden hiç geri gelmedin jimin?"
Ağızımdan istemsizce çıkan cümle ile gözleri yine gözlerimi buldu. İçimde ki o bir yıllık sıkıntı gitti nedensizce. Kuruyan toprakları yeniden canlandı.
" geri gelseydim, geçmişte yaşadıklarımı hatırlamaktan korktum taehyung "
Uzun zaman sonra ismimi ağızından duymam ile kalbimin atışı arttı.
"geçmişten kaçamazsın Jimin. Geleceğe sağlam basabilmen için geçmişini hatırlaman, bilmen lazım"
Gözlerimin içine baka baka alayla güldü.
"geçmişime bakarak ilerlersem, gelecek diye bir şeyim olmaz taehyung. Ben o geçmişte çok acı çektim. Olanları her aklıma getirdiğimde geçmişime daha çok kapıldım."
"Ben sende hep geçmiş olarak kaldım demek ki. Ne tesadüf. Ben senin geçmişindeki acın iken, sende benim geleceğimdeki acısın çünkü çekip gittiğin günden beri yarınlar düşünerek bekledim ve sen gelmeyince hep acı çektim"
"sen bir yıldır acı çekiyorsun, o da pişmanlığından. Gerçekleri öğrendin gururuna yediremedin. Bende toplam dört yıldır çekiyorum. Ben sana olan aşkımdan çektim bana olan güvensizliğinden çektim. Bana olan tavırlarından çektim. Bir gün iyi bir gün kötü olmandan çektim taehyung. Ya ben ne güzel yaşıyordum, nereden çıktın karşıma sen benim şimdi. Eskisi gibi umursamasana beni"
"jimin ben özür dilerim. O gün söylediklerim, o zamanlar yaşattıklarım için. Ben şansımı telafi etmek istiyorum. Bunun için bir yıldır çırpınıyorum."
"özür dilemek bana geçmişi sildirmez. Bir kişinin en iyi aşk hayatı lise aşkı ama ben senin yüzünden lise hayatımda acı çektim."
Gözlerimden düşünen yaşlar ile bir süre bana baktı. Dayanamayıp ağlamaya başladı benim gibi...
" ağlama, çok ağladın sen"
"ağlatma o zaman. Bırak beni geçmişi unutmayım. Bilmediğim geleceğe odaklanayım"
"seni bilmem ama benim geleceğim belli. Seni bulmuşken bırakamam. Beni affetmeden bırakamam."
"bırakırsan söz affedeceğim"
Göz yaşlarımı silerken iki yana kafamı salladım. Kızacağını bildiğim halde kollarımı boynuna sardım. İtmedi,sarılmadıda. Sadece kollarım arasında ağlamaya başladı.
"Bu masalda bencil olan taraf benim Jimin ve unutma ki masallar hep mutlu son ile biter"
Benden bir adım uzaklaştı. Ne kadar istemesem de
"sende şunu unutma Kim Taehyung. Masallar hayal ürünü eserlerdir. Sen aklında hayvanları nasıl konuşturabiliyorsan, balkabağını nasıl araba yapabiliyorsan, hayalinde ikimizi kavuşturursun ama sonra gerçek dünya ya döner hayatına devam edersin"
Söylediği kelimelerin altında ezilirken. O yüzümü ezberlercesine baktı. O gün, gittiği gün kü gibi gözyaşlarımı sildi ve yine beni o sokakta bırakıp gitti.
Ama ben Kim Taehyung isem bu masalı mutlu sonlu roman a çevirmesini bilirim....
..........
JJK-PJM
JJK
Sen şimdi bildiğimiz
Taehyung ile konuştunPJM
Geçmişimi tam unuttum
derken karşıma çıktı.
Ama kokusunu çok özlemişim.JJK
Ah bebeğim.
Ne desem acıları unutturmaz
Ama Taehyung çok pişman.
Sen gittiğin günden beri her gün
Sizin evin kapısında bekledi
Belki gelirsin umudu ile ve
ne zaman Busan a gitsek
eski evinin önüne gider
bir umut ile beklerdiPJM
Ne kadar pişman olursa olsun.
Yaşadıklarımı unutamıyorum.
Üstüne üstlük oluşan olaylar
Gerçekten yoruldum ben jungkook
Ben sadece sevilmek istedim
Sevgi sözcüğü değil, hediye, şiir, şarkı değil
Sadece beni sevsin istedim
Aşkıma saygı duysun istedim
Ama olmadı. İncindimBana bugün masallar mutlu
son ile biter dedi ama bilmiyor ki
masalda kötü olanlar cezalandırılır
Bencil olan o ise canı yanacakJJK
Hala onu düşünüyorsun Jimin.
Kendi yazdığı masalda kendi
canını yakıyorsa bırak o düşünsün.
Sen şunu düşün. Hikayeniz mutlu bitsin
diye kendini cezalandırıyor
Sana önem veriyorPJM
Pişman, bende görüyorum pişman
Suçluluk duygusu çekiyor.
Artık o kadar herşey değişik ki
Pişmanlık dışında bana bir gram
duygu beslendiğini inanmıyorum
Yaşadıklarım bana bunu getiriyorJJK
Geçmişini unutmak kolay değil
ama geçmişindeki yaraları kanamadan
geleceğe geçebilirsin.PJM
Canım çok yanacakJJK
Bırak o zaman, yaralırını sarsın o
Evet hemen yüz verme ama senden gitmesinde izin verme. Artık bir mutlu olun lan
Çift çift takılakPJM
😄
bilmiyorum ama benden gitmesine izin vermem. Sadece bir süre kısa bir süre düşünmek istiyorum. Neyse çok geç oldu ikimizinde yarın erken dersi var.
İyi geceler tavşanımJJK
Tamam düşün ve gitmesine izin verme
İyi geceler sarı civcivimSonunda dediğimiz bölüm geldi. Biraz kısa oldu gibi geldi ama başka birşeyler aklıma gelmiyor. Bugün iki haftalık sınav süreci bitti. Onun için iki ficimde de yb atıyorum.
Umarım beğenirsiniz. Merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz. Dert filanda dinlerim. Konuşma olsun kkk.
Sizleri seviyor bu panda 💜🐼
QPM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unrequited Love Due
Novela Juvenil02.11.20 - 15.05.21 UNREQUITED LOVE devamı..... Aşkınıkına karşılık alamayacağından ümidi kesen Jimin Seul e taşınır. Geleceği için Seul de yaşayan Jimin annesinin ölümünden sonra Busan a, ilklerinin yaşadığı memleketine dönemez Bu sırada aşkını ka...