Sillage - Kokunun izi
(Taehyung)
Ne kadar şuna da okulun koridorun da gezsemde aklım hep dün akşamda idi.
Dün akşam Jimin in söyledikleri ile onun cool görünüşü. Sarı saçları, minik burnu, çekik ve küçük gözleri,beyaz teni ve dolgun dudakları aklımdan çıkmıyordu.
Eskiye nazaran zayıflamıştı. Minnacıktı şimdi tam minak oldu. Gözümün önünde eridiği kadar ben görmeden de erimiş.
O bana imkansız gibi davranıyordu ama ben imkansız diye bir şey yok diye direniyordum.
Peşinden koşuyorum, yine gurursuz oluyordum. Ben anladım ki, insan kaybedince anlar değerini...ve ben jimin in hayatımda ki yerini çok anlamıştım.Düşüne düşüne yürürken birden birine çarpmıştım. Zayıf bedenim yine tökezlendi. Düşmemek için kenarda ki demirlere tutundum. Gözlerimi bana çarpan çocuğa baktığımda o da yerde, düşen kitaplarını topluyordu.
Bu geçen ki çocuk, yine bana çarpan çocuk. Gözlerimi sinir ile kapatıp söylenmeye başladım.
"yine mi sen ya"
"özür dile-"
Bu sefer insanlık yapıp özür dileyeceği zaman susmuştu. Sinir ile gözlerimi açıp bana bakan o küçük gözler ile şaşırmıştım.
"jimin"
Dudaklarını birbirine bastırıp yutkunmuştu. Şaşkınlıktan çıkıp elimi ona uzattım. Başkası olsa yapmazdım dua et Jimin... Uzattığım elime bakıp ardından titreyen elleri ile elimi tutmuştu.
Metreler koşmuş gibi atan kalbime mi sus desem. Yoksa şuan da elini tuttuğun adama özlem ile sarıl diyen aklıma mı sus demeliyim?
"iyi misin Jimin?"
"iyim teşekkürler ve özür dilerim geç kalmıştım da"
Bir süre gözlerime baktıktan sonra arkasına dönüp yürüyecekken bir acı ses çıktı. Yürürken biraz zorlanıyordu galiba ayağını incitti.
Yavaşça kalondan tutup durdurdum.
"ilk önce revire gidelim. Ayağının durumu iyi değil gibi"
Kafasını iki tarafa sallayarak reddetti
"derse yetişmem lazım"
"jimin ayakta zor duruyorsun gibisin. Bak götürelim. Hem bikeğin daha kötü olursa derslere hiç katılamazsın. Dansçısın sen."
Dudaklarını büzerek ilk ayağına sonra benim yüzüme baktı ardından saatine baktı.
"bu ders, dans tarihi dersi uygulamalı bir ders değil. Onun için dersten sonra giderim, sağol"
Cevabımı beklemeden zar zor yürüyerek ilerlemeye başladı. Ne inatçı bir çocuk bu ya.
Benim başka dersim olmadığı için eve gidecektim ama aklım Jimin de kalacaktı.
Biraz beklemekten bir şey olmaz.Jimin i takip edip, sınıfına kadar girmesini bekledim. Sınıfına girdikten sonra koridorda bulunan sandalyelere oturdum. O çıkana kadar biraz tekrar yapardım. Çantamı açıp defter alacakken Burnuma gelen koku ile durdum. Bu onun kokusuydu. Çok az geliyordu burnuma büyük ihtimal dün akşam sarıldığımda sinen kokuydu.
Kokusunun iziydi...
..........
(Jimin)
Bileğim çok acıyordu. Düşerken bileğimi efsane bir şekilde burkmuştum sonra da zorlamıştım.
Acıya ne kadarda takmayıp derse odaklansamda. Kendini belli ediyordu. Keşek taehyung u dinleyip ilk revir e gitseydim. Büyük ihtimal iki gün eğitim için izin verecek ve dans edemeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unrequited Love Due
Teen Fiction02.11.20 - 15.05.21 UNREQUITED LOVE devamı..... Aşkınıkına karşılık alamayacağından ümidi kesen Jimin Seul e taşınır. Geleceği için Seul de yaşayan Jimin annesinin ölümünden sonra Busan a, ilklerinin yaşadığı memleketine dönemez Bu sırada aşkını ka...