Kalp Atışı

699 61 42
                                    

Bir damla gözyaşın olmak isterdim.
Yanaklarından tenini koklayarak akıp,
dudaklarından öpmek için.

.......................QPM.................................

"biz geldik"

Televizyondaki bakışlarımı kapıdan giren ikiliye çevirdim. Sonunda gelmişlerdi. Merak ettiğim soruları öğrenmem lazımdı. Bunun için bu saate kadar önemli kişi Jeon Jungkook u bekledim. Birde yandaşı Min Yoongi.

"ah taehyung sen daha yatmadın mı? Neyse biz yatıyoruz iyi gece-"

"ikiniz ile konuşmam gereken bir konu var ve bu konu çok önemli"

İkisi arkasını ilk birbirlerine kaş göz yapıp ardından bana bakmışlardı. Yavaş adımlar ile çaprazımdaki koltuğa yan yana oturmuşlardı.

"taehyung ne oldu."

İkisinin gözlerinin içine bakıp derin bir nefes aldım.

" ne oldu, neyi bekliyoruz hadi söyle uykum var"

"senin her zaman uykun var sevgilim"

"ben Jimin i gördüm."

İkisi gözlerini büyüterek bana baktı.

"n-ne demek Jimin i gördüm. Hayaldir o ya"

"yoongi bugün benim yüzümden ayağını incitti ve hastaneye yatmanın sebebi onu görmemdi. Şimdi seninle sonra konuşacağım. Evet jungkook seni dinliyorum. Ben sana yalvarırken bana bilmiyormuşsun gibi davrandın. Gözünün önünde olan kişiyi bana yok dedin.. Sana kızmıyorum. Sadece cevap bekliyorum ve yoongi sen biliyor muydun"

Yoongi bakışlarını yere indirerek kafa salladı.

"senin bayıldığı gün öğrendim. Yani daha yeni sayılır"

Kısık ses ile mırıldandığunda kafamı salladım gözlerimi yeniden jungkook a çevirdim. Dudaklarını ısırıyordu, gergindi.

" ikinizde çok ağır şeyler yaşadınız hele jimin taehyung. Kaç yıl senin için ağladı senin için vazgeçti herşeyden. Bunca yılın ardından senin çektiğin bir yıl hiç birşeydi... Evet biliyordum. O gün Busan dan buraya geldiğinden beri neler yaptığını, neler ettiğini biliyordum. Evet önceden sana sinir olmuştum.

Kardeşim dediğin insanı üzdün diye ama sonradan sendeki pişmanlığı gördüğümde yumuşadım. Sana 'Jimin burada' demek istedim ama benim Jimin e sözüm vardı. Sana söyleyemedim. Ne kadar onunla konuşsamda herşeyi zaman a bağladı.
Ben ilk başta kızdım ama sonradan anladım belki ben sana onun yerini söyleseydim.
Yaraları kabuk bağlanmadan kanayacaktı.
Şuanda ikinizinde yaraları kabuk bağlandı iyileşme yolunda.

Aslında ben sana o gün hastenedeki gün söyleyecektim. İşte o gün Jimin in hali senin halin derken gitti ama yemin ederim ki en kısa zamanda söyleyecektim.
Ama iyiki söylememişim. Sen kendin buldun Jimin ve küçük bir adım attın ona. Kendi başına."

Haklıydı gerçekten haklıydı. Herşeyin bir zamanı vardı. Belki ben önceden bulsaydım Jimin i herşey daha kötü olabilirdi.

" taehyung ben gördüğüm ve hissettiklerim ile anladım ama seninde ağzından duymam lazım. Sen Jimin i seviyor musun? "

Yoongi in bakışları ilk jungkook u sonradan cevap için bana dönmüştü. Bende parmak kaldırmadığım halde öğretmenin kaldırdığı öğrenci gibi kalakalmıştım. Bunu bir kaç gün önce sorsa bilmiyorum derdim ama Jimin i gördükten sonra atan kalbim ile anlamıştım cevap belliydi

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin