Güzel Bir Sabah

500 54 18
                                    

Burnuma dolan ferah nane kokusu ile güneşten dolayı açamadığım gözlerimi zar zor açmaya çalışmıştım.

Gözlerimi açtığımda yatakta olmadığımı anlamıştım çünkü karşımda çok güzel bir Seul manzarası vardı. Gülümseyip yavaş kafamı kaldırdım. İki çift kapalı göz ile biraz karşılaşmam ile ilk duraksamıştım sonra aklıma gelen olaylar ile gülümsemiş ve esmer yüzü incelemeye başlamıştım.

Burnunun ucundaki beni gel beni öp diyordu resmen. Rüzgardan hafif sallanan kirpikleri, uyurken büzmüş olduğu ince dudağı ve ben bu dudakları öptüm dün ayyy, aynı şekilde rüzgardan dalgalanan saçları. Herşeyi çok güzeldi.

Dün galiba yorgunluktan omuzunda uyuya kalmışım ama iyi ki kalmışım yoksa böyle huzurlu bir güne uyanamayacaktım.

Şuan o kadar mutluyum ki tarif edemem. Fırsatım varken Taehyung uyanana kadar onu izleyecektim. Ondan sonra izleyemedim. Gerçekten utanacağımdan değil, ona çektireceğim için...

Güneşin vurduğu esmer yüze beklerken elim istemsizce burnunun ucunda ki bene gitti. Hafifçe beni okşamaya başladım. Başını hafifçe sallamaya başlayınca elimi yüzünden çektim. Tabi Taehyung hala uyanmamıştı.

Yine elim benine gitmişti. Galiba benim Taehyung un benlerine  zaafım vardı. O kadar çok dalmışım ki bene birden elimin tutulması ile korkudan titredim. Bileğimi tutan el yavaşça benim elimi kendi elinin arasına ala alarak göğsünün üstüne koydu.

"Birde ben en iyi tanıyan sendin Park Jimin. Yani burnuma elleyince uyandığımı bilmen lazımdı..."

Yüzünü yüzümün dibine getirip yani aramızda sanrimler varken gözlerini açtıp bana gülümsedi.

"...burnuma dokunulduğunda aniden uyanırım senin için bir bilgi. " yüzünü Bira daha yana kaydırıp kulağıma doğru" Günaydın "diye fısıldadı.

Olduğum yerde donup kalmıştım hadi ama daha çektirecektim ben buna.

" g-günaydın... burada uyuya kalmışız galiba"

Evet Park Jimin sen iflah olmazsın.

"evet dün biraz yoruldun onun için uyuya kalmışsın. Bende uyandırmamak için kıpırdamadım. Üşümesin değil mi üstünü örtüm ama -"

"hayır üşümedim, bu arada dün için teşekkür ederim...yanımda olduğun için"

"Bundan sonra hep yanında olacağım"

Gülümsememi görmemesi için yüzümü başka bir tarafa çevirdim. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu.

"istersen kalkalım"

Kafamı sallayıp ayağa kalktım üstümdeki örtüyü kollarımın arasına alıp arabaya doğru yürümeye başladım. Taehyung da arkamdan boynunu ovarak geliyordu. Tabi ya Jimin kendin yattın rahat omuzda çocuk senin yüzünden resmen ayakta uyumuş.

İkimizde arabaya bindikten sonra eve gidene kadar susmuştuk arada sırada kaçamak bakışlarımı olmuştu ikimizinde yüzü hafif kızarmıştım ama umursamadım çünkü bu an çok güzeldi. Arada sırada Taehyung ağrıyan boynu için hafif hareketler yapıyordu.

Evin önüne  geldiğimde ona doğru dönerek bakmaya başladım elini boynuna atmış masaj yapıyordu aklıma gelen şey ile yanımdaki çantadan kendi ağrılarım için taşıdığım kremi çıkardım. Ona uzattım.

Elini boynundan çekip ona uzattığım kreme baktı ardından gözlerini gözlerime çıkarttık sorarcasına baktı.

"benim yüzümden boynun tutulmuş. Bu dans derslerinden sonra ağrılarım için kullanıyordum seninde boynuna iyi gelir."

Gülümseyrek elimden kremi aldı.

"teşekkür ederim... keşke kalbimin ağrısınada bir çare bulsan"

Ağızının içinden söylediği son sözü duymamıştım ama teşekkürü için rica edip arabadan indip eve doğru ilerledim. Hızla kapıdan geçip seokjin hyungun arkamdan seslenişi i takmadan odama girdim. Hemen kapımı kapatıp yere çöktüm. Ellerimi hızla kalbime götürüp o atan kalbi hissetmeye başladım.

Herşey hayalimden öteydi. Ne kadar onu unutmak istesemde unutamamıştım onu yeniden gördüğümde özlemim daha ağır basmış ve ona daha çok tutulmuştum ama anneme sözüm vardı üzmeyecektim kendimi. Onun için Taehyung yoktu bundan sonraki hayallerimde desemde yapmamıştım onu kalbimden ve aklımdan atamamıştım. Onun için şuan mutluydum çok az  çok az kalmıştı...

Yanımda gelen Mimi yi kucağıma aldım bayileri ike ule kıyafetim ile oynamaya başladı.

"Mimi dün akşam ve bu sabah çok güzeldi. Taehyung ile beraber öpüştüksonra konuştuk ona annemizi anlatım, sonra onun koynunda uyudum, sabah onun burnuna elledim çok güzel bir gündü ben kendimi ilk kez yenilenmiş hissediyorum"

Beni anlamış gibi yapıp miyavladı.

"Jimin... girebilir miyim?"

Jin hyung kapıyı çalıp içeri girmek için izin almıştı onu kısık ses ile onaylayıp kapıdan girmesini bekledim.

Kapıdan girer girmez ilk yüzüme ardından odama sonra yine yüzüme baktı. Küçük bir tebessüm edip yanıma geldi

"ne bu mutluluğunun sırrı, ne olmuş olabilir ki dün bana haber vermedin."

Dudaklarımı ısırıp yüzüne baktım. Umarım kızmaz umarım kızmaz umarım kız-

"Dün ben Taehyung ile öpüştüm ve dün gece beraber uyumuş olabiliriz"

"ah bende bir şey oldu zan- NE DEDİN SEN ÖPÜŞTÜK MÜ OHAAA VE VE YAN YANA AYNI YATAKTA ÖI UYUDUNUZ? İlk günden vermedin değil mi jimin? Biraz ağırdan alsaydın yani sonuçta benim yeğenimsin kimseye Kim Seokjin yeğenine ilişki öğre-

" ya hyung bir sakin ol evet öpüştük ama bir yatakta yatmadık. Dün konuşmam istedi bir yere gittik orada ona annemi anlattım sonrada omuzunda uyumuşum ve bana bu kadar mı güvenmiyorsun ben ağırdan satarım onun için dedim peşin peşin sana çektirmeden sana gelmem dedim ama görsen bir pişman bir pişman"

"ah işte benim bebeğim çektir çektir ama artık ikimizinde gönlü varsa bir sevgili olun kaç kişi sizin sevgili olmanızı bekliyor"

"ya hyung yaa"

"ne hyung neyse jungkook aradadı sana ulaşamamış yani normaldir telefonunu arabada düşürmüşsün Taehyung almış. Ona gitmen lazımmış acil filan dedi."

Seokjin hyungun dediği ile ellerim cebime gitti gerçekten telefonumu düşürmüşüm. Ah akılım.

"Leyla olmuşsun sen gerizekalı neyse git ama akşam erken gel dayı yeğen film keyfi yapak ne zamandır yapmıyorduk."

Ayağa kalkıp hemen üzerimdeki kıyafeti değiştirdim ne kadar bar da az takılmış olsakta üstüme alkol kokusu sinmişti.

"tabi izleriz hyung ama bu sefer senin oynadığın filmlerden izlemeyelim artık ezberledim"

"ah ezberlemiş. Ne güzel filmler hem sen izleki o filmleri benim o güzel yakışıklı yüzümü gör ki nasıl genler taşıdığını bil salak."

Ona sadece gülümsemek ile yetinip hızla hazır olan çantamı alıp evden çıktım. Bugün yaşananların üzerine Taehyung ile yeniden karşılaşacaktım. Çok heyecanlandım ya

Park Jimin kendine gel ve o çektireceğim şeyleri düşün.

Daha yeni başlıyoruz.......

Helloooo yeni yılın son bölümü olarak bu bölümü atıyorum. İlk olarak hepinize  huzurlu, mutlu, sağlıklı, sağlıklı, sağlıklı yıllar diliyorum. Bugün mutluyum en sevdiğim aya giriyoruz OCAK ayına giriyoruz.

Umarım beğenirsiniz, sizleri seviyorum.

QPM








Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin