Atan Kalp(ler)

636 57 61
                                    


Her bölümü birine adıyacağum. Bu bölüm de
Artemisvmin için.

İki saattir bu gürültülü yerde oturuyorduk. Bay Jeon un ısrarı üzerine bir bar a gelmiştik ve iki gün sonra bizim vizelerimiz vardı. Çalışmak yerine bu tavşanın peşinde koşuyorduk. Neymiş çalış çalış nereye kadar mış, evde oturmaktan kök salacakmış, geçmişiz eğlenmemiz lazım mış. Çocuk haklı ama bir yandan da.

"ya hadi kalkın dans edelim"

"sevgilim bizim şuan evde vizelere çalışmamız lazım ama biz buradayız bence daha fazla zorlama istersen"

Oflayıp yerine geri oturan jungkook a gülmüştüm. Bir süre dudaklarını büzüp oturmuştu. Bir ara telefonu ile biti ile mesajlaşmıştı.

"jimin geliyormuş"

Bana bakarak konuştuğunda yutkunup önümdeki kadehten bir yudum aldım.

"Hım ne güzel"

Yoongi bana bakarak gülmeye başlamıştı. Yani ne olabilir ki değil mi?

Nedenini bilmeden strese girmiştim bu yüzden iki kadehi devirmip sarhoş olmaya başlamıştım az çok.

"yavaşla lan yarına birşey hatırlamayacaksın."

Yoo gi beni yavaşlatmak adına konuşmuştu bilin bakalım onu kim takar? Yanlış cevap ben değil.

"durdurma iyi gidiyorum"

Kadehi yine kırmızı sıvı ile doldurduğumda jungkook ayağa kalkarak

"ah Jiminim geldi" dedi

Gözlerimi kapıya doğru çevirdiğimde yanında tanımadığım bir çocuk ile bize doğru geliyordu. Çocuk uzun boylu, beyaz tenli, siyah saçlı, yakı- değil, yakışıklı değil işte öyle biriydi.

"selam biz geldik"

"Arkadaşın kim Jimin?"

Jungkook dayanamayıp selam bile vermeden yanındaki kişiyi sormuştu.

"ah selam, ben Taemin Jimin ile aynı bölümdeyiz. Bugün dans provamız vardı işte çıkışta da Jimin in ısrarı üzerine gelmek zorunda kaldım."

Yoongi ile jungkook Tae- adı neyse onunla tanıştılar. Çocuk bana bakıp tanışmam için atakta bulunacakken

"ben de tae-hım tae, adımı unuttum ama sen bana Tae hyung de"

"aaa bizden büyük müsünüz? Hiç belli değil?"

Jungkook karşımda sabır fikercesine bana bakarken, yoongi beni tanımamazlıktan geliyordu. Jimin o güzel kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Ona gülümseyerek bakmaya devam ettim.

"keşke bunu getirmekte ısrar etmeseydim. Taemin onun kusuruna bakma, adı Taehyung yani bizimle aynı yaşta içince biraz kafayı sıyırdı"

Taemin miş adı. Ay ne güzel Taehyung ile Jimin in birleşimi.

"konuşmakta suç oldu Mintae ay Taemin asıl sen bunların kusuruna bakma, bara gelip sağsağlim durdukları için."

Jungkook ile yoongi bana sert sert bakarken, jimin ile Taemin bana gülüyorlardı.

Ah be ne güzel gülüyordu.

"hadii herkes içsin, içecekler benden"

....

Evet herkes beleşçi gibi içmiştim başta jungkook şerefsizi. Beni bu sarhoş halimde kullanmıştı piç.

Yoongi dışında hepimizin kafa bin beşyüz olmuştu. O çok içsede kendinde olabiliyordu. Jungkook yoongi ile uğraşıyordu. Jimin de Taemin ile gülüşüp duruyordu. Bir dakika onlar neden dip dibe.

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin