Mutlu Ol

415 53 36
                                    

" Orospu çocuğu çenemi kırdı."

" Adam iyi sağdan vuruyor. Hele tekmeleri uf bir ara midem patladı zannettim."

"o değilde onlarda iyi durumda değildi"

"Tabi canım gözünde morluk vardı birisinin ama hangisinin hatırlamıyorum - Ah yavaş jungkook"

Jungkook ikisinin kafasındaki şişkin yerlere buzu koyunca acı içinde bağırdılar. Şimdi ne oldu diyeceksiniz. Taehyung, Yoongi ye yardım etmek için kavgaya girmişti tabi bir şeyi unuttular kavga ettikleri yer jungkook arkadaşının mekanı işte bu yüzden dolayı Taehyung ve Yoongi güzel bir dayak yemişlerdi.

Jungkook ve ben olmasam kesin hastanelik olacaklardı. Ne demişler hayvanlar koklaşa koklaşa, insanlar konuşa konuşa anlaşır...

"Kapayın çenenizi. Hem dayak yediniz hemde dır dır  yapıyorsunuz. Yani ne diye o küçücük cüsseler ile ızbandut gibi adamlara dalaşıyorsunuz.!"

" Macera olsun diye"

Taehyung un dediği şey ile jungkook ona ters ters bakmaya başladı. Taehyung korkudan gözlerini kaçırıp Yoongi in arkasına sığındı.

" Bir kere dalmazsak adam değildik. Resmen sevgililerimize yaşadılar."

"Sevgililerimize derken?"

"Onun sevgilisine, benim sevdiceğime"

Taehyung un dediği şey ile yanaklarım kızarmıştı. Yok ya ben bu çocuğa çektiremeyeceğim. Öyle masum masum bakıyor ki...

"Kim kime yaşadı Taehyung. Orada hepimiz arkadaşız."

"Bir kere Jimin in yanında dolaşan sırık gidip Taehyung ile konuştu Jimin ile ilgili onu duydum. İkincisi o sarı kabak arkadaşında senin kalçalarına baktı. Bana ait olan kalçalara."

Yoongi çatık kaşları ile bağırarak konuşmuştu. Öyle bir bağırmıştı ki Korkudan yerimden bile zıplamıştım.

" Bağırma bana! "

Jungkook da oturduğu yerden bağırarak ayağa kalmıştı. Umarım bu işin sonu kötü bitmez.

"Bağırırım. Dikkatli olmadığın için bağırırım!"

Aynı şekilde Yoongi de ayağa fırlayınca iplerin ucunun koptuğunu kanaat getirmiştim.

"Arkadaşım onlar benim neyine dikkat edeceğim!"

Yoongi alayla gülüp

"Arkadaşım dediğin insanlar kalçalarına bakmaktan çekinmiyor ama Bay Jeon. Çok rahat tavırlar ile bakıyorlar çaktırmadan elliyorlardırda"

"Yoongi saçmalama, ne dediğinin farkı da mısın? Ben oraya sana bazı şeyleri kanıtlamak için gittim kendimi eleştirmeye değil gerizekalı!"

"Biraz sakin olur musunuz gençler?"

"sen karışma Taehyung!"
" karışma Taehyung !"

İkiside Taehyung a doğru resmen kükrediler. Taehyung o an bana baktı. Keşke Jungkook un aklına uymasaydım. Şimdi işler böyle olmazdı.

"Sen bana neyi kanıtlayacaksın?"

"Kıskandığını köpek gibi kıskanıp, 'kıskanmıyorum' dediğini"

"Kıskanmıyorum demek ile kıskanmadığım mı sanıyorsun. Ben seni deliler gibi kıskanıyorum. İllaki bunu dile getirmeme gerek yok Jungkook!"

"Neden o zaman kıskanmıyorum seni diyorsun? "

"Çünkü seni tanıyorum seni kıskanıyorum desem inadına gider beni kıskandırırsın tepkilerimi görmek için ve böyle yaptığında benim canım yanar. Beni biliyorsun duygularımı göz önüne koymam. Bu duygularımı göz önüne koysaydım seni gördüğüm ilk andan beri sana asılanı, sana bulaşanın kanlı yüzlerini görmüş olurdun! Benim yüzümden rezil olmanı veya rencide edilmeni görmememk için tuttum kendimi ama bu fazlaydı. Resmen bana gelip "Sevgili olmasaydın Jungkook u bu gece inletirdim" diyen bir arkadaşın... Ah neyse ne desem anlamayacaksın zaten! Hislerimi belli etmediğinden ben suçlu olacağım zaten. "

Taehyung ile ben gözlerimizi büyüterek Yoongi ye bakıyorduk. Dedikleri gerçekten doğruydu. Bir an jungkook a baktığımda gözleri dolu dolu Yoongi ye baktığını gördüm o da beklemiyordu bunları ondan.

İkili bir süre daha birbirlerine baktı. Yoongi gözlerini kaçırıp ilk bana ardından da Taehyung a baktı.

"sizden özür dilerim keyfinizi kaçırdık bugün" deyip ardından son kez Jungkook un suratına bakıp hızla evden çıktı Yoongi.

Taehyung bana göz kırpıp o da Yoongi nin peşinden gitti.

"Jimin ben onun kalbini kırdım galiba?"

Gözünden düşen damlalar ile hemen ayağa kalkıp kollarımı ona doladım.

"Bebeğim ~"

"şimdi o çok sinirlidir."

"sakin ol Taehyung peşinden gitti. Akıllı biri o saçma şeyler yapmaz merak etme."

Dudaklarını büzüp kafasını göğsüme koyup ağlamaya başladı.

......

KTH/JM

JM
Taehyung neredesiniz?
Saat kaç oldu hala gelmediniz?
Yoongi çok mu sinirli?

KTH
Ah Jimin sahilde oturuyoruz
yoongi biraz kafa dağıtmak için içiyor bende yanındayım merak etmeyin

Daha yoongi yatışmadı yani kendine kızıyor daha çok. Kendini tutamayıp jungkook u rezil ettim diye. Ona ne kadar da böyle olmadığını söylesemde bir şey fark etmiyor.

JM
Onun hiç bir şuçu yok. Hepsi bizim suçumuz
Keşke jungkook un aklına uymasaydım.

KTH
Sadece sizin suçunuz yok. Bizimde suçumuz var neyse şimdi bunu konuşmayalım birazdan geliriz eve zaten.

JM
Tamam dikkatli gelin. Ve ben kendim adıma özür dilerim. Dün gece benim yüzümden boynun tutulmuş tu tam iyileşmeden bugün ki kavga.
İyi misin yani canın yanıyor mu?

KTH
Sen beni mi düşünüyorsun?

JM
Sen sormadım say toparlanın eve gelin zaten jungkook da ağlayarak uyudu sıkıldım evde

KTH
Tamam tamam bir şey demedim. Sadece biraz mutlu olmuştum
Neyse yarım saate evde oluruz

JM
Kırdım galiba kalbini |
Mutlu ol yani ol of eve gelin artık.

KTH
Çok tatlı ahh|
Utandı, kesin kıp kırmızı olmuştur |
Tamam şimdi kalktık geliyoruz.
Yanımda olduğun sürece mutluyum merak etme.

Helloo nasılsınız iyisinizdir umarım.
Sizleri bir süredir bekletiyorum biliyorum ama bir sürü işim var.

Neyse Bugün benim doğum günüm. 23 OCAK ın hattına kısa bir bölüm yazdım. Umarım beğenirsiniz.

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin