Masum Öpücükler

428 51 25
                                    

Ciğerlerime dolan tanıdık koku ile gözlerimi yavaş yavaş açtım. Gördüğüm yüz ile afallamıştım. Onu uyandırmadan hızla yattığım omuzdan kalktım. Yavaşça kucağından kslkacskkrn aklıma dolan anılar ile kıpırdamamıştım. Onlar rüya değilmiş. Biz gerçekten dün gece sevgili olmuştuk.

İçimi kaplıyan hafif heyecan ve huzur ile yeniden kafamı yavaşça omuzuna koydum. Bakışlarımı yüzüne çıkardıp elimi göğsünün tam ortasına koydum.

Elimle göğüsünün düzenli kalkıp inişin elimde hissederken, burnumla o güzel kokusunu ciğerlerime doldururken, gözlerim o tapınalısı yüzüne bakıyordum.

Doğan güneşin vurduğu yüzde mimikleri daha da belli olmuştu onunla beraber burnunun ucundaki bende. O ben ile aramda büyük bir elektrik vardı. Ne zaman görsem eklemek istiyordum.

İlk o bene sarhoş olduğumuz gün ellemiştim. Dört kişi üst üste yattığınız gün. O gün ilk ben uyanmıştım ve Taehyung uyanana kadar onu izlemiştim. Sonra Taehyung a annemi anlattığım günün sabahında dokunmuştum. Şimdi dokunsam ne olurdu ki. Dün sevgili olmuştuk bir şey diyemezdi değil mi?

Ama o da benim gibi ilk başta unutursa afallarsa. Ne yapıyorsun derse ne diyeceğim.
Uyandırdığı için de kızabilir sonuçta geç yattı.

Saate baktığımda saat 11.28 di. Aslında baya uyumuştuk. Yani ben uyudum. O kucağında ben varken uyuyabilmiş midir? Ağırdım belki canınıda acıtmışımdır. Hala oturuyorum bir de çocuğun ilk günden bacaklarını ağrıtacaksın Jimin hemen kalk...

Ellerimi koltuğun kenarlarına koyup yavaşça kucağından inecekken belime sarılan kollar ile kıpırdayamadım. İşte uyandırdım...

Gözlerini açıp yüzüme baktı ardından gülümsedi. Belimdeki ellerini daha da sıkılaştırdı.

Yeni uyandığı için hafifi boğuk olan sesi ile "Günaydın" demişti.

"Günaydın...Uyandırdım seni de özür dil-"

"Evet uyandırdın. Aklında kurduğun saçma düşünceler ile uyandırdın"

"ha?"

Ağızımı şaşkınlık ile açıp onun yüzüne baktım. Bu neyden bahsediyordu. Aklımdaki düşünce-... Tanrım yoksa yine mi dışımdan konuştum.

Düşmemem için beni sıkıca tutup yarı oturduğu yerden dikleşti. Göz göze gelince utançla gülümsedim.

O zarif elleri ile saçlarımı kulağımın arkasına doğru tarayıp yüzümü açtı.

" Benim için önemli olan anları unutmam çünkü benim için önemliyse o anda sen varsındır.

Beni uyandırırsan kızmam çünkü gözümü açtığımda senin yüzünü göreceğim.

Bacaklarım ağrımaz çünkü kucağımda sen varsın Jimin. 60 kilosun neren ağırtabilir ki.

Lütfen böyle düşünme içinde sen olduğun herşeye gülümserim sadece"

Yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Çok güzeldi o herşeyi ile çok güzeldi.

"Çok güzel konuşuyorsun. Ben sana Bayadır aşığım ama böyle olacağını hiç hayal etmemiştim."

"Aşk herşeyi yaptırır"

"Yani bazen hep aşkımın karşılıksız aşk ile devam edeceğini düşünürdüm. Bir aralar senin sadece hayatımda hayal olabileceğini düşünüyordum ama şuna herşey gerçek. Sabah uyandığımda herşeyi rüya sanmıştım ama gerçek olduğunu anlamam saniyeler sürdü."

Unrequited Love DueHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin