Anna's pov
"Μωρό μου" άκουσα τον Χάρη να μου λέει μέσα στον ύπνο μου.
"Μμμμ" μούγκρισα ως ένδειξη ότι τον άκουσα
"Αγάπη μου η ώρα είναι 10:30 και σε 15 λεπτά θα είναι εδώ τα παιδιά για να δούμε τα αποτελέσματα τον εξετάσεων" μου είπε και ταυτόχρονα μου χάιδευε την πλάτη.
"Φιλάκι" είπα και σούφρωσα τα χείλη μου
Εκείνος έκλεισε το πρόσωπό μου στις παλάμες του και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί στα χείλη.
"Πάω" είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Πήγα στο μπάνιο , έκανα τα απαραίτητα και γύρισα πίσω στο δωμάτιο. Πήγα στην τσάντα που είχα μέσα τα ρούχα μου άρπαξα ότι βρήκα μπροστά μου και ντύθηκα.
Όπως καταλάβατε είμαστε στο σπίτι του Χάρη και είναι η ημέρα που βγαίνουν τα αποτελέσματα των πανελλαδικών. Από την τελευταία φορά που τα είπαμε έχει περάσει καιρός αλλά τίποτα συναρπαστικό δεν έγινε.
Απλά διαβάζαμε όλη μέρα και κάναμε παρέα.
Κατέβηκα κάτω και εκεί είδα τον Χάρη να πίνει τον καφέ του και δίπλα του να έχει άλλη μία κούπα
"Καλημέρα και πάλι μωρό μου" είπε όταν με είδε.
"Καλημερούδια" είπα και έκατσα στην καρέκλα δίπλα του.
"Αυτός ο καφές είναι για εσένα" είπε και μου έδειξε την κούπα που σας είπα ότι ήταν δίπλα του.
"Σε ευχαριστώ πολύ" είπα και ήπια μία γουλιά από τον καφέ μου.
"Πώς κοιμήθηκες?" μου είπε γλυκά και μου χάιδεψε το μπούτι
"Αφού ήμουν στην αγκαλιά σου τέλεια" είπε και μετά από λίγο έκανα μία έκφραση ξινίλας
"Ναι αυτό ήταν όντως cringe" είπε εκείνος και αρχίσαμε να γελάμε μαζί
"Οι γονείς σου?" είπα όταν ηρέμησα
"Στην δουλειά" είπε αδιάφορα και εγώ έγνεψα
Ακούστηκε το κουδούνι και οι δύο σηκωθήκαμε πάνω. Εγώ πήρα άλλες 6 κούπες , ενώ ο Χάρης πήγε να ανοίξει την πόρτα.
Έβαλα στις κούπες καφέ, έβαλα την ζάχαρη που θέλει ο καθένας τους , πήρα τις κούπες και πήγα στο σαλόνι που είχαν κάτσει και οι υπόλοιποι.
"Καλημέρα παιδάκια" είπα ευδιάθετα και έδωσα στον καθένα από μία κούπα καφέ.
"Ευχαριστούμε" είπε η Ζωή και εγώ απλά χαμογέλασα ενώ βολεύτηκα καλύτερα στην αγκαλιά του Χάρη