18

402 20 0
                                    

Anna's pov  

Ντριν ντριν 

Βρήκα πιο διαβολικό ήχο από την γκρίνια της μάνας μου. ΤΟ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ. Παιδιά αλήθεια το μόνο που με κρατάει από το να το σπάσω είναι ότι είναι το κινητό μου αν και πολλές φορές με δελεάζει.

Έκλεισα το ξυπνητήρι και πήρα απόφαση να σηκωθώ γιατί με βλέπω να τρέχω.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα ξέρετε εσείς. Όταν τελείωσα πήγα στο δωμάτιο μου να ντυθώ , για κάποιο λόγο σήμερα έχω όρεξη για κάτι διαφορετικό θα δούμε τι θα είναι αυτό.

Μετά από ώρα αναζήτησης έβαλα ένα κλασικό boyfriend jean και από πάνω ένα κόκκινο αρκετά προκλητικό κροπ τοπ με μία φαρδιά ζακέτα. Έβαλα παπούτσια πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω.

Και εδώ είναι το κομμάτι που απορείτε γιατί μετά από όλα όσα έγιναν χτες είμαι τόσο καλά. Λοιπόν ακούστε, όταν έδιωξα τον Χάρη έκατσα και σκέφτηκα πολύ και πήρα μία απόφαση.

Θα σας το πω εγώ. Θα πει στον Χάρη ότι έχει συναισθήματα για εκείνον και σίγουρα θα έχει και εκείνος πίσω.

Όχι αυτή είναι η απόφαση που πήρες εσύ. Εγώ αποφάσισα να ζήσω. Δεν θα κάτσω να σκέφτομαι μήπως έχω αισθήματα για κάποιον και εάν έχει και εκείνος και μπλα μπλα μπλα. Απλά όταν βλέπω ότι κάποιος εχει θα κάνω σχέση. Καλό??

Οχι βέβαια θα πληγωθείς

Εγώ πιστεύω θα περάσω τέλεια δεν θα είμαι παιχνίδι κανενός. Αυτοί θα είναι δικά μου.

"Καλημερούδια" είπα όλη διάθεση όταν έφτασα κάτω

"Καλημέρα αγάπη μου" είπε η μαμά μου 

"Καλημ- τι είναι αυτά που φοράς??" είπε έξαλλος ο αδελφός μου ο οποίος κοίταξε έντονα το μπλουζάκι μου

"Τι φοράει καλέ?" είπε ο μπαμπάς μου αδιάφορα αλλά δεν με είχε κοιτάξει καθόλου " Ο Χριστός και η Παναγία τι είναι αυτό παιδάκι μου?" είπε και εκείνος όταν με είδε 

"Καταρχάς το σόι του Χριστού να το αφήσεις απέξω και κατά δεύτερον τι έχω?" είπα νευριασμένα και σταύρωσα τα χέρι που κάτω από το στήθος μου 

"Τι τι έχεις παιδάκι μου?" είπε ο Ανδρέας κάνοντάς με  να νευριάσω ΠΟΛΥ 

"Μαμά τι έχω??" ρώτησα την μαμά μου ξέροντας ότι θα με υπερασπιστεί 

"'Εχει δίκιο το παιδί τι έχει, κουκλάρα είναι." έκανε η μαμά μου αυτό που περίμενα.

"Μαμά συγκεντρώσου είναι ντυμένη σαν πουτάνα" είπε ο αδελφός μου κερδίζοντας μία μπουνιά από εμένα στα πλευρά και μια σφαλιάρα από την μαμά μου στο σβέρκο.

Fight With The DevilWhere stories live. Discover now