Anna's pov
Ξύπνησα με πολύ καλή διάθεση αλλά με το που θυμήθηκα τα χτεσινά όλη η διάθεση μου χάλασε. Δεν ξέρω τι τον πιάνει εκεί που είμαστε μια χαρά αρχίζει πάλι τις μαλακίες. Και έχω και νεύρα με τις άλλες τις ηλίθιες. Δεν φτάνει που έκανα πίσω δύο φορές μετά μου ασκήσανε και βέτο . Δεν σκέφτηκαν καθόλου εμένα που δέχτηκα δύο φορές να κάνω παρέα με τον άλλον τον μαλάκα απλά σκέφτηκαν την πάρτι τους.
Μετά από πολύ ώρα σκέψης αποφάσισα να σηκωθώ να πάω κάτω να φάω τίποτα γιατί πείνασα. Έτσι και έκανα.
Σηκώθηκα , έβαλα τα ρούχα που φόραγα και χτες , πήρα το κινητό μου και κατέβηκα κάτω.
Αυτό που είδα με το που κατέβηκα κάτω μπορώ να πω με στεναχώρησε. Ήταν ο Χάρης στον καναπέ με τα ρούχα και τα παπούτσια και κοιμόταν. Επειδή η ώρα ήταν 8:30 αποφάσισα να μην του μιλήσω και να πάω ήρεμα να φτιάξω καφέ.
....
Η ώρα έχει πάει 10:00 και εγώ κάθομαι στο τραπέζι της κουζίνας πίνοντας τον καφέ μου και περιμένω να ξυπνήσει κάποιος γιατί βαριέμαι.
"Καλημέρα" ακούω τον Χάρη να λέει αγουροξυπνημένα
"Ναι" απάντησα αδιάφορα και γύρισα την προσοχή μου στο κινητό μου.
"Τι έχεις??" με ρώτησε
"Εσένα πρωί πρωί μέσα στα πόδια μου" του είπα με νεύρα
"Ρε δεν πας να γαμηθείς πρωί πρωί " μου απάντησε με περισσότερα νεύρα από ότι είχα εγώ
"Αυτά τα κάνεις μόνο εσύ με την κάθε απελπισμένη" είπα ειρωνικά για να τον πειράξω και σηκώθηκα να πάω στο σαλόνι
Με έπιασε από τον καρπό και μου είπε" Πότε θα πάρεις χαμπάρι ότι καμιά μέρα θα ξεφύγω και θα σε βρουν σε κανένα χαντάκι??" . Τούρμπο τον έκανα πάλι.
"Είσαι η τελευταίος άνθρωπος στον κόσμο που θα μπορούσε να με φοβίσει" του είπα προσπαθώντας να φερθώ ήρεμα αλλά δεν θα πολύ κατάφερνα.
"Ναι το βλέπω" είπε κοροϊδεύοντας με και γύρισε για να πάει προς το ψυγείο.
Εγώ τότε έδωσα μια δυνατή κλοτσιά στην κλείδωση του ποδιού του κάνοντας τον να πέσει κάτω ανάσκελα.
"Αυτό για να μάθεις να με κοροϊδεύεις" του είπα και πήγα στο σαλόνι.
Μετά από δέκα λεπτά ήρθε και εκείνος με μία κούπα καφέ κρατώντας την μέση του.