Η ημέρα του γάμου
Anna's pov
Έφτασε , η ημέρα του γάμου επιτέλους έφτασε.
Είναι 26 Σεπτεμβρίου οπότε έχει πολύ καλό καιρό ακόμη.
Έχουμε κλείσει ένα κτήμα υπέροχο που εκεί θα ντυθούμε και θα ετοιμαστούμε και μετά εκεί θα κάνουμε και το γλέντι. Θα μείνουμε εδώ για 10 ημέρες
Αυτό είναι το δωμάτιό μου
Επιπλέον έχω κάτι υπέροχα νέα τα οποία έμαθα χτες να μοιραστώ με τον Χάρη.
Είμαι ενάμιση μηνών έγκυος και είμαι πολύ χαρούμενη.
Άκουσα την πόρτα να χτυπάει και σηκώθηκα να ανοίξω γιατί έχω κλειδώσει.
"Καλημέρα κοπελάρα μου" μου είπε η Ζωή και μπήκε μέσα μαζί με όλα τα κορίτσια.
Ήταν η μαμά μου , η κ, Νίκη, η Ζωή, η Αθηνά , η Σοφιάνα και τέλος ο Κωνσταντίνα που είναι μία ξαδέλφη μου που ζει στο εξωτερικό και δεν την βλέπω και πολύ συχνά.
"Κορίτσι μου καλημέρα" είπε η μαμά μου.
"Καλημέρα σε όλες σας" είπα και τις έκανα όλες αγκαλιά μία προς μία.
"Λοιπόν εγώ λέω να βάλουμε μουσική και να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε" είπε η Αθηνά και αφού όλες συμφωνήσαμε αρχίσαμε
"Λοιπόν τα φορέματά μας είναι στην ντουλάπα και θα τα βάλουμε στο τέλος για την ώρα τα μαλλιά girlsssss" είπε ενθουσιασμένα η Κωνσταντίνα.
Xari's pov
Ε ε ε ε φτασεεεε. Επιτέλους έφτασε η μέρα του γάμου.
Ποτέ στην ζωή μου δεν περίμενα ότι θα ανυπομονούσα τόσο πολύ να παντρευτώ αλλά αυτ΄ηη κοπέλα με άλλαξε ριζικά.
Το κτήμα το οποίο έχουμε κλείσει είναι φανταστικό.
"Παρακαλώ" είπα επειδή άκουσα την πόρτα να χτυπάει.
Χωρίς να μου απαντήσει κανείς μπούκαραν στο δωμάτιο μου 6 άτομα.
Ο μπαμπάς μου , ο κ. Σπύρος , ο Νίκος , ο Μάρκος , ο Ανδρέας και ο Παναγιώτης που είναι ο άνδρας μιας ξαδέλφης της Άννας, ντάξει καλό παιδί είναι