Anna's pov
Απομακρύνθηκε με ύφος και με άφησε να τον κοιτάω άναυδη. Δεν φτάνει που έπεσε και πανω μου, μου φώναζε και από πάνω .
Εγώ γιατί πιστεύω ότι εσύ έπεσες πάνω του?
Γιατί είσαι ηλίθια εγώ απλά περπατούσα !!
Καλά καλά μην δαγκώνεις
ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΆΝΩ
Έπειτα από αυτήν την σύντομη συζήτηση με το υποσυνείδητο μου , άρχισα να περπατάω μέσα στην αυλή του σχολείου.
"Καλημέρα να ρωτήσω κάτι ??"ρώτησα ένα όμορφο κορίτσι που φαινόταν στην ηλικία μου. Ήταν στο ύψος μου, με κάστανα μαλλιά, γυμνασμένο σώμα , με ξανθά και καφέ μάτια .
"Καλημέρα ,πες μου " μου απάντησε ευγενικά και μπορώ να πω πως ανακουφίστηκα φοβόμουν μήπως ήταν καμιά ψηλομύτα.
"Μπορείς να μου δείξεις που είναι το γραφείο του διευθυντή??"ρώτησα όσο ποιο ευγενικά μπορούσα δεδομένου του χαρακτήρα μου , το ότι είναι πρωί , το ότι είναι πρώτη μέρα σχολείο και το ότι τσακώθηκα με τον άλλον τον μαλακά πρωί πρωί .
"Ακολούθαμε" είπε και μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω όπως και έκανα .
"Καινούργια εδώ?" με ρωτάει και το χαμόγελο της δεν έχει φύγει από τα χείλη της .
"Ναι " απαντάω και εξακολουθώ να είμαι ευγενική και εκπλήσσομαι με τον ίδιο μου τον εαυτό .
"Ζωή " μου συστήνετε.
"Άννα" ανταποδίδω.
"Τι τάξη πας ?" την ρωτάω
"Δευτέρα λυκείου" μου λέει
"Ωχ και γω " της λέω ομολογουμένως με μια έκπληξη που το πρώτο άτομο που μίλησα από επιλογή μου σε αυτό το σχολείο είναι ίδια τάξη με εμένα .
"Λοιπόν αυτό είναι το γραφείο του διευθυντή μιλά του και εγώ θα σε περιμένω εδώ να πάμε μετά να σου γνωρίσω την παρέα μου " μου είπε με έναν ενθουσιασμό στην φωνή της
Της έγνεψα και χτύπησα.
"Περάστε " άκουσα από μέσα μία βαριά , επιβλητικής φωνή αλλά ταυτόχρονα και γλυκιά.
"Καλημέρα σας, Άννα Ακριβού λέγομαι και ...."πήγα να πω αλλά η φωνή του με διέκοψε.
"Ναι ναι ναι ξέρω είσαι η καινούργια μαθήτρια της δευτέρας λυκείου" είπε θέλοντας να επιβεβαιώσει τα λόγια του.
"Σωστά" τον επιβεβαίωσα
"Ωραία κάθισε " μου είπε και μου έκανε νόημα με το χέρι του δείχνοντας μου μια καρέκλα που είχε απέναντι από το γραφείο του .