Anna's pov

Ντριν ντριν

"Σκάσε γαμώ πρωί πρωί " λέω μέσα στα νεύρα μου απευθυνόμενη στο ξυπνητήρι το οποίο δεν λέει να σταματήσει να χτυπάει .

"Άννα ξυπνά θα αργήσεις πρώτη μέρα στο σχολείο και είναι και καινούργιο" φωνάζει η μαμά μου από τον κάτω όροφο .

Σηκώνομαι βαριεστημένα, πάω στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα , πλένω το πρόσωπο μου , βουρτσίζω τα δόντια μου και πάω πίσω στο δωμάτιο μου να διαλέξω τα ρούχα τα οποία θα φορέσω .

Νομίζω κάπου εδώ είναι να σας συστηθώ γιατί μάλλον θα έχετε και εσείς τις απορίες σας

Εγώ γιατί πιστεύω ότι δεν θα νοιάζει κανεναν απολύτως ποιο είσαι ??

Σκάσε ηλίθια φωνούλα .

Λοιπόν που είχα μείνει ?? Α ναι σας έλεγα ότι είναι μια καλή ώρα για να σας συστηθώ . Λοιπόν ονομάζομαι Άννα Ακριβού είμαι 16 χρόνων και πάω δευταρα λυκείου. Οπως ακούσατε και πριν σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στο καινούργιο μου σχολείο, αλλά δεν εχω την κλασική ιστορία που είναι ένα κορίτσι , μετακομίζει και πάει σε καινούργιο σχολείο και δεν ξέρει την πόλη και μπλα μπλα μπλα . Εμενα είναι λίγο διαφορετικά.

Από την πρώτη γυμνασίου πήγαινα σε ένα ιδιωτικό σχολείο το οποίο ήταν φουλ καταπιεστικό, τα παιδιά εκεί ήταν πολύ ξινά ,βλέπεις ήταν όλοι πλούσιοι, και δεν άντεχα άλλο . Οπότε αποφάσισα να πάω σε ένα κλασικό και αγαπημένο δημόσιο σχολείο εδώ κοντά . Αυτά μέχρι τώρα τα υπόλοιπα θα τα μάθετε στην πορεία.

"Άννα τελείωνε και 20 πήγε " ξαναφωναξε η μαμά μου από κάτω

ΤΙΙΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ 20?? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ

Αφού λοιπόν πήγα στο δωμάτιο μου , αποφάσισα να βάλω ένα ψηλόμεσο τζιν με σκισίματα και από πάνω εάν απλό μαύρο κροπ τοπ ραντακι , γιατί κάνει πολύ ζέστη . Έβαλα τα airforce μου, πήρα την τσάντα μου και πήγα κάτω για να φάω πρωινό.

"Καλημέρα αγάπη μου " μου ειπε ο μπαμπάς μου με το που κατέβηκα κάτω

"Καλημέρα μπαμπά μου "του είπα καθώς του έδινα ένα φιλί. "Καλημέρα μαμά" είπα στην μαμά μου και την έκανα μια αγκαλιά απο πίσω καθώς εκείνη έφτιαχνε τον πρωινό καφέ της .

"Καλημέρα και σε εσένα " μου απάντησε και μου χαϊδεψε ελαφρώς το χέρι.

Και τώρα το καλύτερο κομμάτι όλου του πρωινού μου να πειράξω τον αδελφό μου !!

Fight With The DevilOù les histoires vivent. Découvrez maintenant