Anna's pov
"Αννούλα μου" είπε η Ζωή και με σκούντησε στον ώμο
"Μμμμμμμ" μούγκρισα ενοχλημένη
"Ρε Άννα σε καταλαβαίνω αλλά είναι 13:00 η ώρα και θέλουμε να πάμε για μπάνιο" μου εξήγησε τον λόγο που με ξύπνησε
"Σε 10 λεπτά θα είμαι κάτω" της είπα και γύρισα πλευρό
"Ντάξει" είπε και κατέβηκε κάτω
Πρέπει να σηκωθώ γαμώ την τύχη μου. Από εχτές θυμάμαι λίγα πράγματα και όχι καλά. Θυμάμαι πως με φίλησε ο μαλάκας και μετά έφυγε. Από εκεί και πέρα πως μπήκα μέσα , πως ανέβηκα πάνω , πως άλλαξα δεν θυμάμαι. Έχω ένα καινό.
Τέλος πάντων σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και άρχισα να βάζω το μαγιό μου. Έβαλα ένα άσπρο μπικίνι που το κάτω ήταν μπραζίλ. Όταν ντύθηκα άκουσα την πόρτα να χτυπάει.
"Ναι" φώναξα για να μπει μέσα αυτός που χτυπάει
"Καλημέρα" είπε ο Χάρης και μπήκε μέσα στο δωμάτιο κλίνοντας την πόρτα πίσω του
"Που την είδες?" τον ειρωνεύτηκα
"Ναι οκ. Θέλω να μιλήσουμε λίγο" μου είπε και έκατσε στο κρεβάτι μου. Κάτσε καλέ εμένα δεν με πειράζει.
"Ακούω" είπα και τον κοίταγα με σταυρωμένα χέρια
"Όσων αφορά αυτό που έγινε χτες-" άρχισε να λέει
"Άστο θα σου πω εγώ. Αυτό που έγινε χτες ήταν ένα λάθος στιγμής, είχες πιεί και δεν ήξερες την έκανες. Κανένας από τους δύο μας δεν ένοιωσε κάτι οπότε απλά ας στο ξεχάσουμε" είπα χωρίς να τον αφήσω να τελειώσει.
Αυτά που είπα δεν ξέρω κατά πόσο τα πιστεύω αλλά ήμουν 100% σίγουρη πως ήρθε να μου πει τα ίδια πράγματα και απλά τον πρόλαβα. Έχω αρχίσει να αναπτύσσω συναισθήματα και αυτό μου το επιβεβαίωσε χτες το βράδυ το φιλί μας. Πίστευα πως αφού με φίλησε θα ένοιωθε κάτι και αυτός αλλά από ότι φάνηκε δεν το ένοιαξε και πολύ οπότε απλά τον πρόλαβα από το να με ταπεινώσει.
Xari's pov
"Άστο θα σου πω εγώ. Αυτό που έγινε χτες ήταν ένα λάθος στιγμής, είχες πιεί και δεν ήξερες την έκανες. Κανένας από τους δύο μας δεν ένοιωσε κάτι οπότε απλά ας στο ξεχάσουμε" είπε χωρίς να με αφήσει να τελειώσω
Αουτσ! Αυτό πόνεσε. Το πιστεύετε ή όχι είχα έρθει εδώ να της πω ότι το έκανα επειδή το ήθελα και πως νιώθω πράγματα για αυτήν αλλά από ότι φάνηκε εκείνη δεν νοιώθει το ίδιο . Οπότε απλά θα συμφωνήσω μαζί της. Δεν θα ρίξω εγώ τον εγωισμό μου.