11

412 21 3
                                    

Anna's pov 

Μόλις φτάσαμε στο Ναύπλιο , στο εξοχικό του μαλακ .... εεεε του Χάρη εννοούσα.

Τέλος πάντων όπως είπα μόλις φτάσαμε και τώρα είμαι στον πάνω όροφο, στο δωμάτιο που θα κοιμάμαι με τον Χάρη , δυστυχώς, και ταχτοποιώ τα πράγματά μου . 

.....

Μετά από 5 λεπτά είχα τελειώσει έτσι κι αλλιώς δεν ήταν πολλά 3 μέρες θα κάτσουμε μόνο.

Αφού τελείωσα πήγα να βγω από το δωμάτιο για να κατέβω κάτω να δω τι θα φάμε γιατί πεινάω, αλλά κάτι ή μάλλον κάποιος με εμπόδισε.

"Κάνε στην άκρη να περάσω" είπα στον Χάρη ο οποίος μπήκε μπροστά μου κόβοντας μου την φόρα.

"Θέλω να κάνουμε μια συμφωνία" μου είπε άτονα

"Ωχχχχ αμαν" αναφώνησα  τρομαγμένη για το τι θα ακούσω 

"Οι άλλοι τέσσερεις έχουν πάει να κοιμηθούν ,οπότε εγώ θα πάω κάτω να μας μαγειρέψω κάτι να φάμε" είπε με τον ίδιο τόνο φωνής όπως με πριν.

"Μου ακούγεται ωραία ιδέα, όμως από μένα τι θες?" τον ρώτησα μπερδεμένα 

"Εγώ μαγειρεύω και συ βάζει τα ρούχα μου στην ντουλάπα" μου εξήγησε 

"Δίκαιο ακούγεται" είπα " Δέχομαι" είπα παιχνιδιάρικα και περίμενα να με πειράξει. Δεν με ένοιαζε για ποιο πράγμα απλά ήθελα να με πειράξει για κάτι, είτε για την φωνή μου , είτε για την φάτσα μου. Για οτιδήποτε.

Εκείνος δεν είπε κάτι απλά έκανε κίνηση να φύγει.

"Περίμενε" τον σταμάτησα πριν φύγει.

"Τι θες?" με ρώτησε επιθετικά 

"Έγινε κάτι?" τον ρώτησα αυτό που με απασχολούσε 

"Σαν τι?" με ρώτησε και σήκωσε το φρύδι του.

'Δεν ξέρω από την ώρα που ήρθαμε εδώ είσαι κάπως" του εξήγησα 

"Να μην σε νοιάζει" μου είπε αυθόρμητα και έφυγε από το δωμάτιο

Τι σκατά παθαίνει??? Μύγα τον τσιμπάει κάθε φορά?? Τέλος πάντων έκατσα στο κρεβάτι και άρχισα να τακτοποιώ τα πράγματά του στην ντουλάπα και στα συρτάρια του γραφείου που βρισκόταν απέναντι από το κρεβάτι.

........

Έχει περάσει μισή ωρα και μόλις τελείωσα. Ρε 'σεις αυτός είχε πιο πολλά πράγματα από εμένα.

Κατέβηκα κάτω και βρήκα τον Χάρη να κοιμάται στον καναπέ. Τώρα αυτός έφαγε ή όχι. Νομίζω θα χρειαστεί να τον ξυπνήσω.

Fight With The DevilWhere stories live. Discover now