3

483 28 0
                                    

Anna's pov

Το κουδούνι ακούστηκε και επιτέλους βγαίνουμε το τελευταίο μας διάλειμμα για σήμερα. Εγώ με την Ζωή και την Αθηνά βγήκαμε έξω και κατευθυνθήκαμε προς το κυλικείο γιατί πείναγα. 

"Πηγαίνετε εσείς στο προαύλιο και θα σας βρω εκεί" Είπα στα κορίτσια την ώρα που κατεβαίναμε τις σκάλες , έπειτα από δυο λεπτά χωριστήκαμε.

Καθώς περίμενα στην ουρά στο κυλικείο κάποιος με έσπρωξε και μπήκε μπροστά μου. Και μαντέψτε ποιος ήταν . ΟΧΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ . Πολύ  σωστά μαντέψατε ήταν ο  τύπος από το πρωί. Χάρη νομίζω τον είπε η Ζωή στο σημείωμα. Έγινα έξαλλη!!Όπα κύριος εμείς μαλάκες ήμαστε που καθόμαστε και περιμένουμε τόση ώρα???. Τον σκουντάω για να του πω να πάει από πίσω.

"Ε ψιτ κύριος" του λέω καθώς του σκουντάω επίμονα τον ώμο. 

¨ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩ!!! ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ??"Μου λέει  με ύφος

"Τι τι θέλω ρε παπάρα!! Τράβα πίσω  και περίμενε να έρθει η σειρά σου"Του λεω μέσα στα νεύρα και ταυτόχρονα του κουνάω το δάκτυλό μου επιδεικτικά μπροστά στο πρόσωπο του.

"Και ποια νομίζεις ότι είσαι που θα πεις εσύ σε εμένα τι θα κάνω ??"με ρωτάει και ομολογώ πως είμαι έτοιμη να εκραγώ.

"Αυτή που κάθεται τόση ώρα και περιμένει στην ουρά ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ " Λέω έξαλλη πλέον και τονίζω το "ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ "

Και ξαφνικά εκείνος ξεσπάει στα γέλια. Τι στον πούτσο?? Εγώ του φωνάζω να πάει πίσω και αυτός γελάει??

"Θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω που βρίσκεις το αστείο" του λέω απίστευτα ειρωνικά και περιμένω την απάντησή του. 

"Με τα χάλια σου γελάω" Λέει ανάμεσα στα γέλια του και επειδή μάλλον από την έκφραση του προσώπου μου συμπέρανε πως  εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί γελάει  συνέχισε               " Εννοώ ότι όταν θυμώνεις είσαι πολύ αστεία" Λέει και σκάει πάλι τα γέλια.

Κάπου εκεί κατάλαβα ότι η κατάσταση είναι ανίατη , ρόλαρα επιδεικτικά τα μάτια μου, τον έπιασα απο την κουκούλα και τον πήγα από πίσω μου 

"Νομίζω τώρα καταλαβαίνεις τι εννοώ" Του λέω ειρωνικά , γυρνάω μπροστά μου και παραγγέλνω μια κρύα σοκολάτα.

Όταν είναι έτοιμη η σοκολάτα μου την παίρνω , πληρώνω και πάω να φύγω αλλα κάτι ή μάλλον κάποιος έχει διαφορετική άποψη. Και έτσι ξαφνικά αισθάνομαι να πετάω!!Και από την τρομάρα μου μού έπεσε κάτω η σοκολάτα.

Fight With The DevilWhere stories live. Discover now