Anna's pov 

Είναι Παρασκευή 5:30 μμ και είμαι στον δρόμο με την Αθηνά και πάμε στον σπίτι την Ζωής για να ετοιμαστούμε για το κλαμπ

  Ήχος κουδουνιού

"Καλώς τες" είπε όταν άνοιξε την πόρτα 

"Γεια σου Ζωούλα" είπα κάπως φωναχτά 

Τι Κάπως φωναχτά μαρή?? Σε άκουσε όλη η γειτονιά !!

Σκάσε Μαρικα 

"Γεια σου αγάπη μου " είπε και με αγκάλιασε 

Ανεβήκαμε πάνω κάναμε από ένα μπάνιο και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε.

.........

Η ώρα είναι 9:30 μμ και μόλις τελειώσαμε.

Η Ζωή φοράει ένα άσπρο κολλητό φόρεμα με ανοιχτή πλάτη και μπεζ γόβες.                                        Η Αθηνά φοράει ένα γκρι το λεγόμενο αθλητικό φόρεμα με σταν σμιθ και ένα μπαγκ πακ . Ήταν το πιο κοντινό σε φόρεμα που δέχτηκε να βάλει                                                                                                    Εγώ φοράω ένα μαύρο κολλητό φόρεμα μια παλάμη πάνω από το γόνατο και κόκκινες γόβες τσάντα έχει πάρει για όλες μας η Αθηνά. 

Τώρα καθόμαστε στα κινητά και περιμένουμε τα αγόρια.

Ηχος κουδουνιου 

Καταφωνη και οι γάιδαροι.

Με το που ακουσαν το κουδούνι τα κορίτσια σηκώθηκαν πάνω σας να τις χτύπησε ρεύμα και έτρεξαν προς την πόρτα.

" Μαμα φεύγουμε " φώναξε η Ζωη  για να με ακούσει η μαμα της 

"Εντάξει καλα να περάσετε " ανταπέδωσε 

Με το που άνοιξε η πόρτα εμφανίστηκαν μπροστά μας 3 πανέμορφα αγόρια. Βέβαια για καποιο λογο εμένα το μάτι μου πήγε σε έναν τον Χάρη. Φόραγε ένα μαύρο κολλητό τζιν και από πάνω ένα μαύρο πουκάμισο. Μπορεί να είναι ένας μαλάκας και μισός αλλα είναι ΚΟΥΚΛΟΣ σήμερα.

"Ουαου" είπαν και οι τρεις ταυτόχρονα κοιτάζοντας ο καθένας και από μια μας. Ο Μάρκος την Αθηνα η οποια είχε μεινει κάγκελο , ο Νικος την Ζωη η οποία του χαμογέλαγε και ο Χαρης εμεν... Για μισό λεπτακι..!! Ο ΧΑΡΗΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΕΙ ΕΜΕΝΑ!!??ΙΟΥΥΥΥΥ.

"Ναι πάμε τα τελειώνουμε??" ρώτησα λίγο εκνευρισμένη 

"Ναι ναι παμε " απάντησε ο Νίκος ζαβλακομένος 

Με το που βγήκαμε έξω απο το σπίτι είδαμε τρεις μηχανεςςςςςς                                                       

Fight With The DevilWhere stories live. Discover now