Bo to czyni ludzi lepszymi.

433 12 0
                                    

————————SPEED TIME————-
~~~~~~~~~KONIEC ROKU~~~~~~~~

O: Pakuj się Draco! Zaraz ostatnia kolacja w tym roku.
D: Już już. Ale to szybko zleciało.
O: Noo
D: Mam dla ciebie niespodziankę !
O: Uuu jaką?
D: Jedziesz na wakacje do mnie !
O: Jeeeej- skoczyłam z zadowolenia

Wyszliśmy z dr (dormitorium).
Na szczęście nie spóźniliśmy się na co roczną przemowę Dambledora.
Usiedliśmy i zaczęliśmy nakładać sobie jedzenie.
Zawsze ostatni posiłek w Hogwarcie jest urozmaicony i lepszy niż na codzień.

D: Moi drodzy uczniowie! Kończynie już 6 rok nauki w Hogwarcie! Niesamowicie szybko minął ten czas. Wszyscy mamy tutaj tak wiele wspaniałych wspomnień. Został tylko rok. Rok te tego, aż wszyscy dorośniecie, rozejdziecie się swoimi drogami i porzucicie wspomnienia, z tak naprawdę.. waszego domu. Hogwart to nie tylko zwykła szkoła. To nie taka sama szkoła co beatbox czy tez wszystkie imię szkoły magii. Hogwart to miejsce w którym czujecie, i powinnyście się czuć jak w domu. I chociaż nie wszyscy się lubicie, nie wszyscy się tolerujecie. To zawsze będzie przyjaciółmi. Zawsze będziecie o sobie pamiętać. Jednych będziecie wspominać gorzej, drugich lepiej. Ale najważniejsze jest to żeby chociażby się pamiętać. Żeby mieć ze sobą jakiekolwiek wspomnienia. Bo to czyni ludzi lepszymi. Będąc tutaj, czuje się jakbyście wszyscy byli moimi dziećmi, za które odpowiadam i które wychowuje. To tutaj zawsze wracamy. Wspomnieniami, marzeniami. Ale wracamy. Dziękuje wam wszystkim za te wspaniałe 6 lat nauki. I mam do was prośbę. Chociaż w tym ostatnim roku, bądźcie dla siebie życzliwi i pogódźcie się. Więcej możecie się już nie zobaczyć. Dziękuje za przemowę. Smacznego!

Wszyscy zaczęli bić 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻.
Przemowa dyrektora była naprawdę pouczająca i chyba najlepsza jaką dotychczas słyszałam.
Wiele się od niego nauczyliśmy i zasługuje na nasz szacunek.

Gdy zjedliśmy, razem z Draco wróciliśmy do dr.
Wykąpałam się, ubrałam piżamę i położyłam się w łóżku.
Byłam naprawdę zmęczona.

O: Kocham cię wiesz Draco?
D: Wiem. Ja ciebie też.
O: Idziemy spać ?
D: Jasne

Wtuliłam się w jego tors.

Będzie teraz maraton 4 dniowy. Jutro będzie cześć kiedy są na peronie.

Piękna i......bestia?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz