ᴘᴇᴛᴇʀ ᴘᴀʀᴋᴇʀ

2.2K 41 5
                                    

Hayal et:Peter Benjamin Parker
Seri adı:Başka bir boyutta
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin:Boyutlar arasında sıçrama ve zamanda yolculuk etme
NOT:Sıradan olmaya çalışan bir lise öğrencisinin ve en yakın arkadaşın Peter Parker

Sabah kalktığında böyle bir olayla karşılaşıcağını hiç tahmin etmemiştin. Ama işte burada Titan'daydı. Thanos'la savaşıyordun.

Thanos taşları tamamlamıştı ve sizin yapabileceğiniz bir şey kalmamıştı. O parmak şıklatmasından sonra herkes yavaş yavaş toz olurken en yakınında olan kişiye tutundun ve kendinizi başka bir boyuta ışınladınız.

Soluna dönüp baktığında tam tahmin ettiğin gibi yanındaki Peter'dı ve sana şaşkın ve sinirli gözlerle bakıyordu.

Başka bir boyutta olduğunuz için siz toza dönüşmemiştiniz.

"Y/N sen ne yapıyorsun. Böylece kaçamayız. Bize ihtiyaçları var!"

"Toza dönüştüğün zaman kimsenin sana ihtiyacı olamaz Peter!"

Haklı olduğunu bildiği için yüzünü başka yere çevirdi sende daha sakin bir sesle açıklama yaptın. Onu anlıyorsun çünkü sende onun gibi onları yüz üstü bırakmış gibi hissediyordun

"Bak Pete oraya geri döneceğiz ama orası bu haldeyken hiç bir faydamız olmaz ilk önce bir plan yapmalım sonra oraya dönmeliyiz. Anlaştık mı?"

Peter usulca kafasını salladı etrafa bakınmaya başladığınızda çok yanlış bi evrene geldiğinizi fark ettiniz. Çünkü burası tam anlamıyla başınıza yıkılıcak gibiydi. Resmen 3. Dünya Savaşı çıkmıştı. Ağzından bir küfür firar etti ama ikinizde bunu takmadınız

Hemen Peter'a tutundun ve kendinizi başka bir evrene ışınladınız. Sadece 1 kez boyut atladığında en az 2 gün -ki bu Boyutlar arası uzaklığa göre 1 haftayı bile bulabiliyor- kendine gelemezken sen tek seferde 2 kez boyut atlamıştın.

Kendinizi bi ara sokakta bulduğunuzda derin bir nefes aldınız. Enerjinin ani düşüşü yüzünden kendini çok halsiz hissediyordun ve bacakların artık seni taşımıyordu. Tam yere düşücekken peter seni fark etti ve omzundan tuttu. Bir yandanda elini tutuyordu.

Peter yavaşça ilerlerken onu durdurdun.

"Pete dur"

"Ne oldu Y/N?"

"Unutma bu evrende bir biz daha varız ve nasıl bir konumda olduğumuzu bilmiyoruz. Belki suçluyuzdur, belki ünlüyüzdür-"

"belkide sıradan insanlarızdır"

"Aslında ölmüşüzdür diyecektim ama boşver. Yinede bütün olasılıkları değerlendirmemiz gerekiyor ve şu an üzerimizde kostümlerimiz var. Normal insanlarsak bile bu kostümlerle bizi deli Sanabilirler. İlk önce kostümlerden kurtulmamız lazım. Sonra ben güçlerimi toplayana kadar bir yerde kalmalıyız. O sıradada bir plan yapıp geri döneriz"

Peter kafasını salladı ve solunuzdaki binanın tepesine ağ attı. Yukarıya çıktığınızda seni yere oturttu ve etrafa bakmaya başladınız. Bi nevi gözlem yapıyordunuz.

Gözleminiz bittiğinde siyah deri kostümünün kapşonunu kafana geçirdin ve bir dükkana girip gözlük şapka gibi gizlenmenize yarayacak bir kaç parça eşya ve kıyafet aldın. Her zaman yanında olan acil durum paranla ödedikten sonra seni dışarıda bekleyen Peter'ın yanına gittin. Üzerinizi değiştirdiniz ve gözlükle şapkayıda takıp sokaklarda gezmeye başladınız.

Çok değil yaklaşık 10 dakika dolaştıktan sonra bir hotel buldunuz ve içeriye girdiniz.
Küçük bir suit oda kiralamak için resepsiyona yaklaştınız.

"Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim"

"Biz 2 yataklı küçük bir suit oda kiralamak istiyoruz"

Adam sesini duyar duymaz sana döndü. Adeta gözleri parlıyordu ve şaşkınlıktan ağzı 'o' şeklini almıştı

"inanamıyorum siz Tom Hollanda ve Hope Adams'sınız"

Adamın bu ani tepkisine aynı anda cevap verdiniz

"Kim!?"

DEVAM EDECEK

Evet arkadaşlar yeni bir marvel ile hayal et kitabına başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet arkadaşlar yeni bir marvel ile hayal et kitabına başladım. Bu ilk kitabım umarım beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum. Oy ve yorum atarak beni desteklerseniz çok mutlu olurum

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin