Hayal et:Nicholas Joseph Fury
Adın:Y/N
Soyadın:Fury
Yeteneğin:mükemmel bir dövüş ustasının ve bildiğin her şeyi babandan öğrendin.Not:Sen Fury'nin kızısın ama seni bütün bu işlerden, SHİELD'dan ve görevlerden uzak tutmuştu. Ama yinede başına bir şey gelir veya senin varlığın öğrenilirse diye sana üst düzey dövüş eğitimi verdi. Ayrıca bir lise öğrencisisin
Saat gecenin 2'siydi ve sen artık evde durmak istememiştin. Hem biraz macera olsun diye hemde babanı özlediğin için SHİELD binasına gizlice girmeye karar vermiştin.
Düşünürken çok mantıklı gelen planın binanın önünde dururken çok aptalca gelmişti. Çünkü Fury seni burada görürse öldürürdü.Ama sen inatçıydın ve geri dönmeye niyetin yoktu. Binanın arkasına geçtin ve bir giriş aradın. Şanslıydınki bir giriş buldun ve daha sonrasında havalandırmaya devam ettin.
SHİELD güvenlik protokolünü kısa süreliğine iptal ettiğin için kimse senin varlığından haberdar değildi.
Babanın odasının önüne geldiğinde havalandırmadan aşağıya atladın ve kapı deliğinden içeri babaktın. Hayal kırıklığı. Çünkü baban odasında değildi.
Büyük bir ihtimalle binada bile değil diye düşündün ve biraz eğlenmeye karar verdin.
Seni gören SHİELD ajanlarının kafası karışsada kimse aldırmıyordu. Sende bunu kullandın ve bir ajana yanlışlıkla çarpmış gibi yapıp anahtar kartını aldın.Gördüğün ve merak ettiğin bütün odalara giriyordun.
Hatta babanın içmen taraftarı olmadığını bilmene rağmen gidip bir kahve bile almıştın.Neredeyse bütün binayı gezmiştin ve küçüklüğünden beri toplantıların yapıldığı odayı çok merak ettiğini hatırladın. Sende toplantı odasına gitmeye karar verdin.
Toplantı odasını bulduğunda içeride toplantı varmı diye kapıyı dinledin ama ses gelmiyordu sende içeri girdin.
Ama bu büyük bir hata olmuştu çünkü Avengers taplantı odasında bir şeyler konuşuyorlardı ve sen kapıyı açınca bütün gözler sana dönmüştü. Kahretsin ses yalıtımı diye düşünsende artık çok geçti.
Bu ajanların eğitimi kadar hafızalarıda oldukça iyiydi ve SHİELD binasında 16 yaşında ergen bir ajan olmadığını çok iyi biliyorlardı."Ops yanlış oda" diyerek çıkmaya çalıştığında Natasha hızla yerinden kalktı ve bileğini tutarak gitmeni engelledi. Bruce ona yavaş olmasını ve senin daha çocuk olduğunu söylemesine rağmen Natasha onu duymuyordu. Şu anda tek ilgi odağı sen ve senin kim olduğundu.
Yaklaşık 10 dakika boyunca seni sorguya çektiler. Hatta Natasha seni tehdit etti ama bu hiç bir işe yaramadı. Senden hiç bir şey öğrenemediler. Söylediğim gibi. Sen fazlasıyla inatçı bir kızdın. Bide biri Fury'nin kızı olduğunu öğrenirse baban seni bu sefer gerçekten öldürürdü. Çünkü bu konuda fazla hassastı.
Arkandan bi boğaz temizleme sesi geldiğinde bu sefer herkesin ilgi odağı Fury olmuştu.
Natasha bir şeyler anlatmaya çalışırken baban onun lafını kesti ve kendi konuşmaya başladı"Ajan Romanoff kızımın bileğini daha ne kadar morartmayı düşünüyorsunuz" o zamana kadar Natasha'nın bileğini hala tuttuğunu fark etmemiştin bile.
Bütün Avengers tek bir ağızdan
"Kızın mıı?!" diye sordular sana baktıklarında ise sana en yakın kişiye yani Natasha'ya elini uzatarak
"Y/N Fury. Tanıştığımıza memnun oldum ajan Romanoff" hepsinin ağzı açık sana bakarken sen babana bakıyordun çünkü baban resmen sinirden köpürüyordu"Tanrı aşkına Y/N gecenin 3'ünde burada ne işin var. Ayrıca buraya nasıl girdin"
"Bende seni özledim baba"
Baban ne kadar göstermiyor olsada en güvenlikli binalardan birine tekbaşına girdiğin için seninle gurur duyuyordu
"Ayrıca güvenlik protokolünü yeniden başlat. Telefonuma bildirim gelip duruyor" diye ekledi baban
Evet arkadaşlar ben bu bölümü yazarken çok eğlendim. Umarım sizde okurken eğlenmişsinizdir. Oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz. Sonraki bölümde görüşmek üzereee
Buraya istediğiniz bir karakteri yazın=>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...