ᴏᴅɪɴsᴏɴ ᴋᴀʀᴅᴇşʟᴇʀ

915 42 6
                                    

Hayal et:Thor Odinson ve Loki Odinson (Laufeyson)
Seri adı:Midgard
Adın:Y/N
Soyadın:Odindottir
Yeteneğin:Boyutlar arası kapı açabiliyorsun ve her türden demiri(vibranium dahil) hareket ettirip şekil verebiliyorsun
Not:Annen Frigga'nın ölümünden Jane'i ve asla dizginleyemediği merakını sorumlu tuttuğun ve abin Thor'lada onun yüzünden bir çok kez kavga ettiğiniz için Jane'i hiç bir zaman sevmemişsindir.

Not:Küçüklüğünden beri güçlerini kontrol edemediğin için ve ne kadar deneselerde güçlerini nasıl kontrol altına alacaklarını bulamadıkları için seni ilk başta bir odaya kapattılar. Sonra bu fikirden vazgeçip güçlerine bağlantılı olan duygularını dizginlemeye karar verdiler ve bu yüzden genelde her istediğin şey olur.

Taht odasında saatlerdir sevgili abin Thor'un gelmesini bekliyorsunuzdur.
Baban Odin üç kardeşi aynı anda görüp aranızdaki tartışma ve kavga daha fazla büyümeden durdurmak istemişti. Çünkü Asgard halkının prenses ve prenslerinin arasındaki hususlardan etkilebileceğinden endişelenmiş ve ne kadar dışa göstermesede çocuklarını bu halde görmekten hiç haz etmiyordu.

Bu kadar uzun zaman boyunca Thor anlata anlata bitiremediği Midgard'dan dönmediği ve artık beklemekten sıkıldığın için babana döndün

"Bu kadar beklediğimiz yeter. Abim Thor sevgili Midgard'ından dönüceğe benzemiyor. Eğer izin verirseniz onu biz getirelim baba"

Odin'de beklemekten sıkılmış olucak ki kaşları çatık bir şekilde onaylarcasına kafasını salladı.

Loki'yi elinden tutup kaldırdın ve bir portal açtın. En azından bunu yapabiliyordun. İlk önce Jane'in yanına gittiniz ve bu durumdan hiç hoşnut değildin.

"Y/N, Loki burda ne işiniz var?"

Bu tepkisine göz devirdin ve açıklaması için Loki'ye baktın

"Thor'u arıyoruz. Buralarda mı?"

"Tanrım! Thor dünyada mı?!"

"Sorduğumuza göre evet dünyada" dedin

"Hayır burda değil ama onu görürseniz benim yanıma gelmediği için ona çok kızgın olduğumu iletin"

Yarım yamalak 'hıhı' diye mırıldandıktan sonra Loki'ye başka nerede olabileceğini sordun

"Avengers kulesinde olabilir"

Oraya bir portal açtın ve Loki portaldan geçer geçmez Avengers'ın onun üzerine atlamak üzere olduğunu gördün.

Hemen portaldan geçtin ve abinin önüne geçtin. Loki'nin yeri senin için ayrıydı

"Hey siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz"

Seni takmadılar ve seni manupule edip yardım etmeye zorlandığını sandılar. Natasha hemen seni kolundan tutup yanına çekti ve Loki'ye silah doğrulttu. Bu seni sinirlendirmişti
Loki seni göstererek

"Yerinde olsam yapmazdım" dedi
Loki senin kendini koruyabileceğini bildiği için fazla tepki göstermiyordu.
Kimse Loki'nin ne dediğini anlamamış Steve kalkanını Natasha silahını doğrultuyor, Bruce hazır bir şekilde bekliyordu.

Seslere Clint pijamalarıyla uyku sersemi bir şekilde esneyerek odasından çıkmıştı. Manzarayı gördüğü zaman alt kattaki tony'ye seslenmiş ve acil olduğunu belirtmişti. Sonrada hiç bir şey olmamış gibi tekrar odasına girdi.

Natasha'nın artık kolunu bırakmaması ve abine silah doğrultması seni çok sinirlendirmişti.

Nereden geldiğini bilmediğin bir bıçak Natasha'nın elini sıyırmış ve kanayarak silahı atmasını sağlamıştı.

Natasha'nın seni bırakmasıyla Loki'ye sarıldın. Bu sırada Tony zırkıyla yukarı çıkmış ve ne olduğunu bile anlamaya çalışmadan sağ elini kaldırıp Loki'ye doğrulttu

"Artık senin şu 'kötü şöhret' inden bıktım" diye fısıldadın kulağına o ise sırıtmakla yetindi.

"Kızı rahat bırak Loki" diye uyardı kaptan ama Loki sadece güldü.
Bunun üzerine kaptan Loki'nin üzerine kalkanını fırlattı ama kalkan size ulaşmadan ezilerek yere düştü. Sanki kağıtmış gibi buruşmuştu.

"Bir daha abime saldırırsanız hepinizi doğrarım" diye tehtit ettiğinde vibraniumu kağıt gibi buruşturmanamı yoksa Loki'nin Thor'dan başka bir kardeşinin daha olmasınamı şaşırıcağını şaşıran bir Avengers vardı.

DEVAM EDECEK...

Ne kadar fazla oy ve yorum atarsanız beni yeni bölüm atmaya o kadar teşvik edersinizO yüzden please oy & yorum:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne kadar fazla oy ve yorum atarsanız beni yeni bölüm atmaya o kadar teşvik edersiniz
O yüzden please oy & yorum:)

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin