sᴛᴇᴠᴇ ʀᴏɢᴇʀs

803 39 0
                                    

Hayal et:Steven Grant Rogers
Adın:Y/N
Soyadın:Y/N
Yeteneğin:Çok iyi bir dövüşçüsün ve bir zamanlar SHİELD ajanıydın
Not:Eskiden Steve ile sevgiliydiniz. Ta ki o buzun içinde kalana dek

Sabah gözlerini açtığında aklına gelen şeyle gülümsedin. Bugün senin doğumgünündü ve neredeyse 100 yaşına girecektin.

Ömrün beklediğinden uzun olmuştu ama dileğin asla değişmemişti. Steve ile bir kez daha görüşebilmek ve belkide ona son kez onu sevdiğini söylemek.

Her doğum günü dileğin, her yılbaşı dileğin, her yıldız kaydığında dilediğin dilek kısacası her dilek dileme şansını bu dilek için harcamıştın

Yavaşça odanın kapısı açıldı. Yeğenin Lisa elinde pastayla odana girdi. Her yıl yaptığı gibi. Sana dilek dilmeni ve mumları üflemeni söyledi. Sende dediğini yaptın. Yine aynı dilekle beraber mumları üfledin.
Ama nereden bilecektin ki bu yıl dileğinin gerçekleşeceğini?

Yeğenin senin için televizyonu açtı ve sana kahvaltını yedirdi. O odadan çıktıktan bir süre sonra televizyonda yıllar önce öldüğünü sandığın sevgilin steve'i gördün. Üzerinde kostümü vardı ama senin için anlaması o kadarda zor olmamıştı.

Bağıra bildiğin kadar yüksek bağırarak yeğenini odana çağırdın. Ama tabi öksürük krizi geçirdin. Sana bir bardak su içirdi ve sende konuşmaya başladın

"Lisa senden bir doğum günü hediyesi isteyebilir miyim?"

"Tabii teyze"

Ondan Avengers kulesine gitmesini istedin. Neden olduğunu anlaması o kadarda zor değildi.

Aradan bir kaç saat geçmişti ama Yeğenin daha gelmemişti. Sen bunu düşünürken kapının açıldığını duydun. İçini bir heyecan ve korku kapladı. Kimin geldiğini bilmiyordun yada Steve'in gelip gelmediğini. Ayrıca şu an steve gelse bile sen artık neredeyse 100 yaşında yaşlı bir kadındın

"Lisa?" diye bağırdın içeriye doğru

"Evet teyze benim. Ve bir misafirimiz var"

Kısa bir süre sonra odana o girdi. Sarı saçları, mavi gözleri ve aynı bakışları gördüğün zaman onu tanıman zor olmamıştı. Zaten o hiç yaşanmamış hala son görüşmenizdeki gibiydi.

"Steve?"

"Y/N?" gelip sana büyük bir özlem ve aşkla sarıldı

"Tanrım! Öldüğünü sanıyordum 70 yıldan fazla oldu" göz yaşların senden bağımsız aşağıya doğru kayıyor ve yastığınla buluşuyordu.

Steve yavaşça yanına oturdu ve ellerini yanaklarına koyarak baş parmaklarıyla göz yaşlarını sildi.

O gün hasret giderdiniz, steve sana olanların hepsini anlattı ve doğum gününü kutladı. Hediyesi yıllar önce ona uğur getirmesi için verdiğin bileklikti. Yavaşça bileğine taktı ve gözlerinde kayboldu. Aynı senin gibi.

O günden sonra ne mi oldu?
O bileklik gerçekten sana şans getirdi ve Bruce sana özel bir formül geliştirerek gençleşmeni sağladı.
Artık yeniden bir SHİELD ajanıydın ve en iyi yanı ise Steve ile geçireceğin daha çok uzun ve mutlu yılların vardı.
Bir sürü anı biriktirecek kadar...

Steve Rogers 💙Lütfen oy ve yoru atınSizleri çooook seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve Rogers 💙
Lütfen oy ve yoru atın
Sizleri çooook seviyorum

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin