Hayal et:Loki Odinson
Seri adı:Pisicik part-3
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin: Asgard tanrısısınSana dönük olan garip bakışları önemsemeden koştun ve loki'ye sarıldın. Bunu yapabileceğini hiç sanmıyordun ama oluyordu işte. Sen tekrar bir tanrı olmuştun. Sen loki'den ayrılıp bedenine ve üzerindeki kıyafetleri incelerken loki ise sadece 'Pisicik?' diyebilmişti. Kimse bunun nasıl olduğunu bilmiyordu. Açıkçası şu an kimsenin umurunda değildi. Çünkü sen çok güzel, mutlu ve heyecanlıydın.
Thor sana bakmak yerine üzerindeki şaşkınlığı atmayı başarmış ve gelip sana sarılıp tebrik etmişti.
O günü midgartta geçirmiştiniz. Bir süre sonra thor sizden ayrılmış ve jane ile buluşmaya gitmişti. Aklına gelen her yeri 2 ayağının üstünde ve yüzündeki mutlulukla loki ile beraber gezmiş birkaç şey almıştınız. Thor tekrar yanınıza geldiğinde loki nin sabahtan beri gülen yüzü düşmüştü ve artık askad a dönmeye hazırdınız. Ama gitmek istemiyordun. Hem odinden senden bunları çaldığı için nefret ediyor hemde geri döndüğünde tekrar kedi olmaktan korkuyordun.
Orası senin evindi ve bencillik yapıp loki yi orada bırakamazdın. Sonu ne olursa olsun. Onu seviyordun.
Thor heimdall 'a seslenmiş ve renkli ışıklar eşliğinde eve geri dönmüştünüz. Gözlerini kapatmış olacaklardan korkuyordun. Gözlerini açtığında ise tekrar kedi olduğun gerçeği ile yüzleştin. Hayal kırıklığı ile koşarak saraya oradan da odana gittin. Yorganın altına girdin ve hayatına daha ne kadar böyle devam edeceğini düşündün.
O sırada kapın açıldı. gelenin kim olduğunu biliyordun. Loki gelmişti ve seni neşelendirmek istiyordu.
"O adi p!*i öldürücem"
"Lütfen bunu yaparken beni de çağır. Birinin seni ezmesini falan engellerim"
Seninle alay ediyordu. Bir yandan da bunu doğru yol olmadığını belirtiyordu. Haklıydı. İki şekilde de.
Bu plandan anında vazgeçip başka bir şey düşünürken üzerinde olan ve nefes almanı engelleyen yorgan çekildi. Anında kafanı kaldırdın ve kızgın bakışlarını Loki ye döndürdün. O ise seni takmadı ve yanına oturup seni kucağına aldı. Göğsünün üzerine yatırıp boynunun altındaki yumuşak tüyleri sevmeye başladı. Rahatlamış ve huzurlu hissediyordun. Sonra kendine geldin. Rahatlayamazdın. Odin seni eski haline döndürene kadar olmazdı. Loki nin kucağından atladın ve onun sorularını pas geçerek taht odasına koşmaya başladın. Küçük bir kediydin yanından geçtiklerin ya seni görmüyor yada yakalayamıyorlardı. Loki peşinden geliyordu ama sana yetişmek yerine nereye gittiğini öğrenmeye çalışıyordu.
Taht odasına vardığında direk odine ilerledin ama onun üzerine atlayamadan loki seni yakaladı.
"Loki onu benden uzak tutmanı söylediğimi hatırlıyorum. Eğer bunu bile beceremiyorsan bu görevi thora vericem."
Loki odinin seni bir parazit olarak görmesine öfkenmişti, seni yere bıraktı. Sen ise vakit kaybetmeden Odine koştun ve üzerine atladın. Loki muhafızlar ile ilgileniyordu. Tacına vurup yere attın ve yüzüne çizik bıraktıktan sonra tehditkar bir şekilde yakasına pençeni takıp kendine çektin. Odin ne istediğini biliyordu ve ölse bile bunu sana vermezdi. Sende bunu biliyordun.
En baştan seni öldürmeliydi. Çünkü senden aldıkları için sen onu öldürecektin. Ailen ve bedenin için.
O sırada kapı açıldı ve içeri thor girdi. İlk bakışta ne olduğunu anlamıştı. Hemen yanına geldi ve seni babasının üzerinden almaya çalıştı. Sadece çalıştı çünkü tırnağını Odinin kıyafetine takmıştın ve bir yere gitmeyi düşünmüyordun. Thor seni alamayacağını anlayınca konuşmaya başladı. Sense odinin kucağından atlamış thorun karşısına dikilmiştin ve thorun gelmesiyle sakinleyen muhafızları bırakarak çevirmenlik yapmak için yanına loki geldi.
"Y/N bunu yapamazsın!"
"Nedenmiş? o benim ailemi öldürdü ve benden bedenimi çaldı"
Loki dediklerini 3 tekil kişi ağzından çevirip thora aktardı
"Bu seninde onun kadar kötü olman gerektiği anlamına gelmiyor"
"Napıyım ölene kadar bir kedi olarak mı kalıyım?"
"Hayır sana öyle kalmanı söylemiyorum ama ona muhtaç değilsin farklı bir yol buluruz"
"Bunu zaten denedik ve benim sabrım kalmadı"
"Bir daha deneriz. Yada midgarda gideriz"
"Orada yaşamak istemiyorum burası benim evim ve burada yaşamaya hakkım var"
"Sözlerimi çarpıtıyorsun"
"Hayır sadece bu gereksiz konuşmayı bitirmeye çalışıyorum"
"Y/N beni dinlemek zorundasın"
"BEN HİÇBİR ŞEY YAPMAK ZORUNDA DEĞİLİM"
Bir anlık bir sessizlik oldu. Loki son dediğini çevirmemiş ama thor yinede anlamış gibi bakıyordu.
İşine geri dönmek amacıyla odine döndün ama sana kocaman bakan gözlerle karşılaştın. Herkes sana öyle bakıyordu. Nolduğunu ilk başta anlamasan da odadaki camlardan kendi yansımanı gördün. Uzun ve bakımlı saçların beline doğru uzanıyordu parlak cildin ve güzel yüzün ben burdayım diye bağırıyordu. Gözlerin intikam diye bağırıken bile çok güzeldi.
Yeniden insan olmuştun.
Midgardda olduğundan daha güzel görünüyordun. Loki yavaşça sana ilerledi.
"Sanırım intikamı ertelememiz lazım pisicik. Hadi buradan gidelim."
Yine gece gece bölüm yayınlıyorum.
Unuttuğum seriler olduğunu fark ettim ve bu onlardan biriydi. Bende neden bu seriye yeni bölüm yazmıyorum diye düşündüm.
Çok seyrek bölüm attığımı biliyorum ama sebeplerim var. Bölüm fikirleri genelde bana gece yarısı geliyor. Ama ertesi gün okulum olduğu için sadece bellin bir süreye kadar ayakta kalabiliyorum o yüzden bölümler genelde gece erken yatmak zorunda kalmadığımda gece yarısı geliyor.
Umarım anlayışla karşılarsınız
Bölümü beğendiyseniz oy ve yorum atmayı unutmayın
Ve böyle beklediğiniz ama benim varlığını bile unuttuğum serileri yorum olarak yazın bende onları tamamlayayım.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...