Hayal et:Peter Benjamin Parker
Seri adı:Başka bir boyutta part-3
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin:Boyutlar arasında sıçrama ve zamanda yolculuk etmeSiz bir süre bakıştıktan sonra bu bakışmadan ve uzun sessizlikten rahatsız olup gözlerini kaçırdın.
Neyseki peter konuşarak bu garip sessizliği ve sizir bozucu atmosferi bozdu."Ben Peter,Peter Parker"
Karşınızdaki ikili bir süre bakıştılar ve gözleriyle bunun bir şaka olup olmadığını sorguladılar.
"Siz bizimle dalgamı geçiyorsunuz?!"
"Hayır" diye cevap verdin aynı sana benzeyen kıza karışıklık.
"Gerçekten soruyorum siz kimsiniz"
"Peter Parker ve Y/N Y/L/N"
"Ya çok şakacısınız yada acilen akıl hastanesine kapatılmanız lazım"
"Bakın başımızdan hiç anlamadığınız olaylar geçiyor ve durmuş burada size açıklama yapamayız"
Bu olayı başka evrenlerde daha öncede yaşamıştın. Ne kadar karşılaşmaması daha iyi olsada istemeden gidişat değişebiliyordu ve yapabileceğiniz bir şey yoktu.
"Ama yapmanız gerekiyor. Siz bizim yerimizde olsaydınız bir açıklama beklemezmiydiniz"
"Biz sizin yerinizde olsaydık sizde bizim yerimizde olmuş olurdunuz ve çoktan ölürdünüz"
"Y/N artık gitmemiz gerekiyor"
"Size yardım edebiliriz"
"Nasıl bir yardım"
"Size kalıcak yer sunabiliriz"
"Karşılığında ne istiyorsunuz"
"Açıklama"
Bu yaptıklarının fazlasıyla aptalca olduğunu düşündün. Çünkü kim tanımadığı ve tıpatıp kendilerine benzeyen kişilerin kim olduğunu bile bilmeden kalacak yer verirdi ki.
Ama sonra fark ettin. Rüyalar başka evrenlere açılan geçitleri ve muhtemelen siz çoktan bir kaç sefer tanışmıştınız bile
Peter ile bir süre bakıştıktan sonra onayladınız ve sizi kendi evlerine götürmelerine izin verdiniz.
Eve geldiğinizde size birer oda verdiler ve uyandığınızda bütün olanı anlatmak şartıyla biraz dinlenmenize izin verdiler.
Sizde söz verdiğiniz gibi uyandığınızda her şeyi anlattınız.
İlk başta inanmasalarda ne kadar ciddi olduğunuzu gördüğünde inanmak zorunda kaldı
"Yani neredeyse çoğu arkadaşınız öldü ve sizde bu boyutta sıkışıp kaldınız"
"Ölmediler toz oldular. Öldüklerini kanıtlayamazsın" diye çıkıştın. Çünkü onlar senin ailendi ve bu konuda çok hassastın.
"Güçlerini toplayana kadar burada kalabilirsiniz merak etmeyin burası güvenli"
Peter ile aynı anda 'teşekkür ederiz' diye mırıldandınız.
Beraber yemek yedikten sonra ise yatmaya gittiniz.2 hafta onlarla beraber kaldınız, hatta bazen onlarla film çekimine gidip bir nevi dublörlüklerini bile yaptınız.
Sonunda eve dönme vakti geldiğinde içinde minik bir heyecan oluşmuştu. Zaman kavramı değişkendir ve orada ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordunuz. Belki saatler, belki aylar belkide yıllar geçmişti. Bu içimdeki merakı ve korkuyu daha fazla körükledi
Hope ve tom'a teşekkür edip vedalaştınız. Tekrar görüşüceğinizin garantisini verip eve dönmek için Boyutlar arası sıçrama yaptın.
Eve döndüğünüzde ise sizi mahfolmuş bir şehir karşıladı. Hayal ettiğin asla bu değildi ama savaştan çıkmış ve yarısı yık olmuş bir gezegenden başka bir şey beklemek senin hatandı.
Her geçtiğiniz yeri dikkatle izliyorsunuz.
Etrafa bakarak ne kadar zaman geçtiğinizi anlamaya çalışsanızda tek bulduğunuz şey enkazdan başka bir şey olmadı. Evrensel sıçramaların çoğu zaman oluşturduğu zamansal farkı hesaba katamamıştınız. Sonunda avengers kulesine vardığınızda ise beklediğinizle bulduğunuz arasında dağlar kadar fark vardı.Hepsi umudunu kaybetmiş ve yıkılmıştı. Yinede ellerinden geleni yapmalarının yanında haklılardı aslında, ailesini kaybeden ve elinden hiç bir şey gelmeyen herkes yıkılırdı. Ama umutlarını söndürecek kadar çok zaman nasıl geçmiş olabilirdi.
Eve döndüğünüzde Natasha'nın diğerleriyle görüntülü bir şekilde görüştüğünü gördünüz
Sizi gören eksik avengers şaşırmıştı. Çünkü sizinde toz olduğunuzu sanıyorlardı.
°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°.°
Bir bölüm daha bitti. Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Oy ve yorum atarsanız çok mutlu olurum.Bir sonraki bölüm hangi karakterin olsun =>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...