Hayal et:Loki Odinson
Seri adı:Pisicik part-3
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin: Asgard tanrısısınYavaşça odana doğru yürüyordun. Odin duyurusunu yaparken pür dikkat onu dinlemiş ve büyük bir umutla beklemiştin. Buna deymişmiydin. Hayır. Bir gün deymesini dinliyordun ama o gün bu gün değildi. Aynı diğer seferlerinde olduğu gibi.
Odin'in duyurusunun seninle hiç bir ilgisi yoktu. Zaten bunu anladıktan sonra dinlemeyi bırakmıştın. Şimdi ise boynun bükük bir şekilde odana doğru gidiyordun.
Yavaşça odana girdiğinde loki'nin odanı karıştırdığını gördün. Daha doğrusu eşyalarına küçümser bir şekilde göz gezdiriyordu. Seni fark etmişti ama daha dönmemişti. Odadan geri çıkmak üzereyken sana seslendi.
"Nereye gidiyorsun pisicik?"
"Aslında kedi olmadığımı biliyorsun dimi?"
"Bu bir şey değiştirir mi?"
"Değiştirmez mi?"
"Hayır"
Yatağının üstüne zıpladığında Loki'de sonunda sana dönme zahmetinde bulundu.
"Ne istiyorsun?"
"Hiç. Sadece seni biraz düş kırıklığına uğramış gördüm ve gelip suratına daha yakından bakmak istedim"
"Üzülmemden zevk mi alıyorsun?"
Aslında bunun cevabını biliyordun. Seni bu bahaneyle görmeye gelmiş ve sana fark ettirmeden moralini yerine getirmeye çalışacaktı. Bunu daha öncede yapmıştı. Hemde bir çok kez.
"Öylede denebilir"
Ona ters bir bakış attığında ciddi olmadığını biliyordun. Sen onun tek arkadaşıydın ve ne kadar inkar edip bunu sana göstermesede sana değer veriyordu.
"Yine olmadı ha? Bu gidişle hep bir pisicik olarak kalacaksın. Bir an önce 'yüce babamız' Odin'in gözüne girmelisin"
Bu söylediği seni azda olsa güldürmüştü. Loki yine seni güldürmenin yolunu bulmuştu.
Bir anda kendini bu günkü yoğun stres yüzünden çok yorgun hissettin ve yatağa oturup sırtını yatağın başlığına dayamış olan Loki'nin bacağına kafanı koyup uyumak için pozisyon aldın.
Bunu gören Loki ilk önce göz devirsede eline nereden bulduğunu bilmediğin bir kitap almış ve okumaya başlamıştı. Günlerinizi genelde beraber ve çoğunlukla bu pozisyonda geçirirdiniz.
Uyandığın zaman Loki'nin uyuduğunu gördün. Elindeki kitabı çekiştirip aldın ve yatağın öbür ucuna sürükledin. Battaniyenin diğer köşesini ısırıp Loki'nin üstüne çekip örttün ve yataktan atladın.
Odadan çıktın ve bahçeye çıkmak üzere koridorda ilerlemeye başladın.
Bahçeye çıktığında Thor ve Sif'in antrenman yaptıklarını gördün. Yanlarına ilerledin. Antrenman gittikçe daha da heyecanlı bir hal alırken sende izliyordun. Ama çok uzun sürmedi.
Sif seni görmeyip az daha üstüne bastığı için antrenman sona ermişti.
Sen Sifle kavga ederken sif sadece suratına bakıyordu. Haklıydı. Sen ona göre sadece miyavlıyordun."Seninle kavga ediyor" diye tercumanlık yaptı biri. Kim olduğuna baktığında bir çift yeşil göz senin irislerinle birleşti.
"Bakıyorum da uyuyan güzel uyanmış" diye alay ettin onunla
"Berbat kılıç kullandığını ve dengesiz olduğun için az kalsın onu ezdiğini söylüyor" dedi Loki Sif'e dönüp. Sif sinirle sana döndüğünde sende Loki'ye döndün. Ona doğra koşup bacağından ısırrın ve bir kaç çizik bahşettin.
Sif onların Loki'nin sözleri olduğunu anlamıştı. Ona açıklama yapmak zorunda olmadığın için kendini şanslı hissettin. Çünkü o seni anlamayacaktı ve zararlı olan yine sen olacaktın.
Sen Loki'yi bıraktıktan sonra yan tarafından bir kahkaha sesi geldi. Bu Thor'du ve Loki'ye gülüyordu.
Loki'ye baktığında bacağını tuttuğunu ve Thora öldürecekmiş gibi baktığını gördün. Sende gülmeye başladın. Kısa bir süre sonra Loki hariç herkes gülüyordu.
O sırada kimsenin beklemediği bir şey oldu ve Loki de gülmeye başladı. Seni kucağına aldı ve konuşmaya başladı o kusursuz gülümsemesiyle
"Hadi bakalım pisicik biri seni ezmeden bu kadar hava almak yeterli."
İlk kez bu kadar içten güldüğünü görüyordu ve bu seni şaşırtmakla beraber mutlu da etmişti. Kafanı Loki nin göğsüne yasladın ve yolculuğun keyfini çıkarttın.
'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'
"Thor midgardamı gidiyor?!""Evet. Niye bu kadar büyüttün bunu"
"Hayatım boyunca oraya gitmek ve insanların büyü olmadan nasıl yaşadığını görmek istemiştim."
"İnsanlar çok sıkıcı ve hiç bir özellikleri yok."
"Biliyorum. O yüzden onları görmek istiyorum. Hayatlarını nasıl devam ettirriklerini, ne yaptıklarını, ne yapamadıklarını, bizden farklı neleri olduğunu..."
Loki derin bir nefes verdi ve burun kemerini baş ve işaret parmağıyla sıkarak kendine kısa bir düşünme süresi oluşturdu.
"Pekii. Hazırlan pisicik midgarda gidiyoruz."
Bu habere çok sevinmiştin. Loki gidip bunu Thor a söyledi Thor da sizin adınıza Odin den izin aldı ve beraber bifrost köprüsünden geçerek heimdall'ın yanına ulaştınız. Heimdall size kapıyı açtı ve kısa bir süre sonra kendinizi midgardda buldunuz. Ama bir sıkıntı vardı. Artık herşey daha küçüktü. Sana göre daha kısaydı ve ön ayaklarında yerde değildi. Ayrıca daha az tüylüydün. Buda senin kolayca üşümene yola açtı çünkü uzun zamandır kürkün vardı. İlk başta ne olduğunu anlamadın. Sonra ise aşağıya baktın. Tekrar insan olmuştun. Şaşkınlığını üstünden atamadan önündeki Loki'ye seslendin.Sesini duyan Thor hemen sana dönerken Loki ise söyleniyordu
"Ne var pisicik. Seni midgarda getirdim işte daha ne istiyorsun"
Loki'de sana döndüğünde bir süre sana bakakaldı. Bunu beklemiyordu.
Büyümüştün. Kedi bedeninde büyümüş tekrar insan olmuştun. Şimdi ise çok güzel bir kız olmuştum. Ellerin, ayakların...
Her şey sana tuhaf gelirken sen sadece
"Tekrar insan oldum"diyebildin.
~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın
Tekrar insan oldunuz ne düşünüyorsunuz
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...