ᴛᴏɴʏ sᴛᴀʀᴋ

702 37 8
                                    

Hayal et:Antony Edward Stark
Seri adı:Hain
Adın: Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin:İyi eğitimli bir ajansın. Çok iyi yalan söyleyebiliyor ve mükemmel bir dövüşçüsün
Not: HIDRA dışında hiçte iyi projeler yapmayan bir terör örgütü daha var ve sen oraya üyesin.

Dışı eski, yıkık dökük evinde elinde kahvenle oturuyordum. Evin dışı ne kadar kötüyse içi de o kadar güzeldi. Son model aletler, modern eşyalar, özenle yerleştirilmiş süs eşyaları...

Enindeki kahve bardağına son bir bakış attın. Dibinde çok az kahve kalmıştı ve kalanı fondip yapıp bardağı mutfağa götürmek üzere ayağa kalktın. 1-2 adım sonra orta sehpanın üzerine bıraktığın telefonuna gelen bildirimin sesini duydun. Bardağı mutfağa bırakıp salona geri döndün. Koltuğa oturdun ve uzanıp telefonunu aldın.

Telefonun tuşuna bastın ve kimden geldiğine baktın. Mesaj üslerinden birinden gelmişti ve yeni bir görevin olduğundan bahsediyordu. Telefonunu kapattın ve üzerini değiştirmek için odana gittin. Hazırlandıktan sonra evden çıktın ve üsse doğru yola çıktın.

Üsse girdin. Dosyayı ve bilgileri alıp Üsten ayrıldın. Üslerinin sana konumunu bildirdiği eve doğru yola çıktın.

Eve vardığın zaman bir kaç kişisel eşyanın bulunduğu çantanı alıp arabadan indin ve kapıya doğru ilerledin. Kapının önüne gelince paspasın altındaki kabarıklığı hissettin ve paspası kaldırıp altındaki anahtarı aldın.

Evin dış cephesi o kadar iyi olmasa da içerisinde küçük bir mutfak, sana yetecek büyüklükte bir oda ve geniş bir salon vardı. Salonda ise son model bir kaç masaüstü bilgisayar. Çantanı kapının önüne atıp eve daha iyi bakabilmek için içerisinde biraz dolaştın.

En sonunda buzdolabını açtın ve yiyecekleri es geçerek içecel bir şeyler aldın ve bilgisayarların başına oturdun. Sana bildirilen şifreyi bilgisayara girdin ve bilgisayara daha önceden indirilmiş bir kaç programda göz gezdirdin.

O geceyi bilgisayar başında geçirip sabaha karşı uyumuştun. Sabah olunca kahvaltıdan hemen sonra Eline bir kaç alet aldın ve son icadını geliştirmeye başladın işini bitirdiğim zaman camdan dışarıya baktığında Havanın karardığını fark ettin. Akşam yemeğini yiyip üstlerine plana başladığını bildiren bir mesaj attın ve bilgisayarın başına oturdun.

Yaptığın mini kameranın tuşuna basarak ayaklarının çıkmasına izin verdin.

Artık bir örümceğe benzeyen kamerayı masanın üzerine bıraktın ve klavye tuşlarının üzerinde parmaklarını gezdirerek yazılım üzerinden bir konum belirledim ve mini kameranın camdan aşağıya inişini izledin.

Kamera artık gözle görünmezken kafanı bilgisayara çevirdin ve oradan izlemeye devam ettin. İlk önce duvardan inişini sonra ise yolda ilerliyişini. En son ise Avengers kulesine girişini.

Kamera kuleye girdikten sonra telefonunu eline aldın ve üslerine bir mesaj daha attın.

'Planın ilk adımı tamam'

DEVAM EDECEK...

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

Merhaba arkadaşlaar. Bu bölüm biraz kısa oldu ama bir sonraki bölümü en kısa zamanda tamamlayıp yayınlayacağım. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz oy ve yorum atarak beni çok mutlu edersiniz. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere :)

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin