Hayal et:Thor Odinson ve Loki Odinson (Laufeyson)
Seri adı:Midgard part-2
Adın:Y/N
Soyadın:Odindottir
Yeteneğin:Boyutlar arası kapı açabiliyorsun ve her türden demiri(vibranium dahil) hareket ettirip şekil verebiliyorsunAvangers ekibi daha kendine gelip bir tepki veremeden odaya elinde mjolnir ile abin Thor girdi
"Loki, Y/N burda ne işiniz var"
"Sen gelmeyince biz gelelim dedik" diye cevap verdi Loki
Thor size anlamazca baktığında unuttuğunu anladın ve Loki'nin göz devirmesinden onunda anladığını anladın.
"Thor hadi gidiyoruz"
"Gelemem, burada işim var"
"Babamız bizi bekliyor,o yüzden ne işin varsa sonraya ertele"
"Yapamam Y/N"
Sen tam ağzını açıp bir şey diyecekken dışarıdan bir patlama sesi geldi. Camdan dışarı baktığında bi kaosla karşılaştın.
"Dışarıda ne oluyor böyle"
"Saldırı" diyip kestirip attı yerdeki kalkanını alırken yüzbaşı
"Onu görebiliyorum, sormak istediğim kim tarafından"
"Bizde onu öğrenicez"
Hep beraber dışarı çıktığınızda sizi, bilinçsiz bir şekilde etrafa saldıran bir grup insan karşıladı.
Her biri farklı bir yana koşturuyor, insanların çığlıkları arasında bütün şehri yerle bir ediyorlardı.
Herkes soğuk kanlılıkla etrafa dağılırken sen ilk kez böyle bir durumun içinde buluyordun. Buda senin stres yapmana ve olduğun yerde kalakalmana sebep oldu. Kendine geldiğinde yanında sana endişeli gözlerle bakan Loki'yi fark ettin.
"Y/N İyi misin?"
"Sanırım"
"Sorun ne? "
"Sen niye gitmedin" diye sorarak cevap vermeden konuyu değiştirdin
"Daha dün önümde diz çöktürdüğüm insanlara yardım etmeyeceğim
Ayrıca şu an konuyu değiştirmen çok saçma""Biliyorum. Bilirsin ben her zaman korunan oldum, korkulan oldum. Bi anda bu manzarayı görünce hem çok şey kaybettiğimi anladım hemde omzumda Çok fazla yük oluşmuş gibi hissettim"
"Sakin ol. Askard'da senden korkma sebepleri çok güçlü olmandı. Şimdi güçlerini kullanarak bu aptal midgardlıları kurtarıcak mısın yoksa o aptal hayat döngüne geri mi döneceksin? "
"Sanırım onlara yardım etmek istiyorum" diyerek abin ve Avengers ekibini gösterdin
Loki azda olsa gurur barındıran gülümsemesini sana bahşetti
"Peki sen bu aptal kötü şöhretle yaşamaya devam etmek mi yoksa bu aptal midgardlıları kurtararak onların seni benim gibi görmesini mi istersin"
"Sanırım aptal kötü şöhretimle ölmeyi"
Gözlerini devirdin ve
"Sanırım ikimizde aslında ne istediğini çok iyi biliyoruz. O yüzden şimdi çok aptalca bir şey yapıp kahraman olacağız"Loki'nin cevap vermesine izin vermeden elinden tuttun ve onu savaş meydanına sürükledin. Artık sana öğretmeye tenezzül bile etmedikleri güçlerinle midgardı kurtarıcaktın.
İlk başta avengers için gerekli yerlere portal açarak onlara yardım ediyordun. Ama yendiğiniz kişiler tekrar ayağa kalkıp daha güçlü saldırıyordu.
İçlerinden biri Tony'nin zırhına saldırmaya başladı.
Tony havalanınca onu tuttu. En sonunda beraber düşmeye başladıklarında Tony'yi yakaladın ve yavaşça yere indirdin.Clint'in odasına bir portal açtın ve oklarından bir kaçını adamlara gönderdin. Okların ucunun Demir olması senin işine gelmişti.
En sonunda onları yenip kontrol altına almayı başarmıştınız. Ama bu - özellikle seni- çok yormuştu.
İşin iyi tarafı savaşırken abin Thor ile yardımlaşmanız ve bir birinizi özlemeniz sonucu artık 3 kardeşin arası fazlasıyla iyiydi.
Evet arkadaşlar bir bölüm daha bitti. Bir sonraki bölüm hangi karakterin olsun
Peter Parker-3
Clint Barton
Tony Stark
İstediğiniz başka bir karakter
Oylamadan geçmeyin
Sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...