ʟᴏᴋɪ ᴏᴅɪɴsᴏɴ

644 40 12
                                    

Hayal et:Loki Odinson
Seri adı:Pisicik
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin: Asgard tanrısısın
NOT:Asgard sarayında yaşıyorsun.

Çok ama çok uzun zaman önce iki kişi Odin'in kurallarına karşı geldi ve birbirlerine aşık oldular. Kadın bir büyücü, adam ise bir tanrıydı. 

Odin onlardan doğacak çocuktan korktuğu için evlenmelerini yasakladı. Ama onlar yinede evlendiler. Bunu öğrenen Odin çok sinirlendi ve Adamı öldürttü. Kadın ise kaçmayı başardı.

Odin onun peşindeyken hem eşinin yasını tutacak hemde kendini ve doğacak çocuğunu koruyacaktı. İntikam almak tabii ki istiyordu ama çocuğunu riske atamazdı. 

Kadın çocuğunu doğurdu ve güvende olduklarını düşündüğü bir evde yaşamaya başladı. Bir kaç yıl sonra Odin kadının yerini buldu ve onu saraya getirdi. Hem önceki suçlarından hemde ondan kaçtığı için kadını da öldürttü. 

Sana ise başka bir büyücü bakmaya başladı. Kısa bir süre sonra Odin senin varlığından da haberdar oldu ve seni saraya çağırdı. Hiç bir suçun olmadan seni öldüremezdi-ki sen daha küçük bir çocuktun. Öldürülmen gerekecek bir ceza işleme olasılığın çok düşüktü. 

Odin artık senin sarayda kalacağını duyurdu ve doğuştan gelen büyü gücünü kullanmanı yasakladı. Odinin ailene ne yaptığının gayet farkındaydın. Bu yüzden sarayda her adımını temkinli atıyordun ki ailen seni korumak için boşu boşuna ölmüş olmasınlar. 

Odin'in gözü hep üzerindeydi ve bir açığını arıyordu. Sonunda bir açığını bulmuştu. Büyüdükçe içinde oluşan merakını dizginleyememiş ve bahçede hiç bir etkisi olmayacak küçük bir büyü yaptın. Tek yaptığın avuçlarının içinde küçük bir ışık hüzmesi oluşturmaktı. Ama Odin buna senin gibi bakmadı ve cezan verilmek üzere hücreye atıldın. Cezanın ne olacağını tabii ki biliyordun. Ölüm.

İki muhafız senin hücrene geldiklerinde ve kollarına girdiklerinde nereye gideceğini zaten biliyordun ve direnmenin hiç bir faydası olmayacağın da farkındaydın. 

Muhafızlar seni taht odasına götürdü ve Odin'in önünde zorla diz çöktürdü. O sırada gözün arkadaşlarına takıldı. Thor ve Loki. Sana acıyarak bakıyorlardı. Onlar senin tek arkadaşlarındı ve gününün çoğunu onlarla geçirirdin. 

Odin boğazını temizledi ve cezanı açıklamak için dikkatleri üzerine çekti. Cezanı zaten biliyordun. Bu yüzden başını eğdin ve beklemeye başladın. Odin konuşmaya devam ederken sen onu dinlemiyor ve cümlenin sonunda açıklayacağı cezanın ardından gelecek darbeyi bekliyordun.

Odin'in son cümlesindeki ölüm gelmesi yeri başka kelimeler doldururken kafanı kaldırdın ve şaşkınlıkla Odin'e baktın. Gözün Frigga'ya kaydığında sana bakarak gülümsediğini gördüğünde Odin'in fikrini onun değiştirdiğini anladın. Yeni cezan ise Odin yeterli gördüğü kadar hayatını bir Midgard yaratığı olarak yaşayacaktın. 

Şaşkın bir şekilde senin gibi çocuk olan Thor ve Loki'ye baktığında onlarında şaşkınca sana baktığını fark ediyorsun. O sırada muhafızlar hızla kelepçelerini çıkartıp seni ayağa kaldırdılar ve yerlerine geçtiler. Her şey o kadar hızlı olmuştu ki. Kafanı Odin'e çevirdin ve göz göze gelmenizle onun seni bir hayvana çevirmesi bir olmuştu. 

Artık her şey daha büyüktü ve sen onların arasında ezilecekmişsin gibi hissediyordun. Taht odası yavaş yavaş boşalırken Thor ve Loki koşarak yanına geldi ve Loki seni kucağına aldı. Seninle konuşmaya çalıştıklarında onlara karşılık vermeye çalıştın ama azından tek çıkan kelime miyav oldu.

Etrafına bakındığında siyah bir kürkün ve küçük sevimli 4 ayağın olduğunu fark ettin. O kadar küçüktün ki tüylerin bile hafif seyrekti hala. Loki seni odana getirdi ve kendine bakmak isteyeceğini düşünerek aynanın karşısına geçirdi. Simsiyah tüylerin ve pasparlak, kocaman gözlerin vardı. Aslında sen oldukça...sevimliydin.

İlerleyen zamanlarda Loki ve Thor seninle daha çok ilgilenmeye ve ne istediğini anlamaya çalıştılar. Hatta boynuna kurdele bile bağladılar. 

Büyüme hızın ve yaşam süren hala bir tanrınınkine denkti. Buda senin işine gelmişti. Thor ve Loki hangi hayvana dönüştüğün ile ilgili araştırma yaparken bazen sende onlara yardım ediyordun.

*---*---*---*---*---*---*

Gece gece uyku tutmadı. Bende yeni bölüm yazayım dedim. Bölümü az önce bitirdim. Uzun zamandır aklımda olan bir bölümdü. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Düşünceleriniz benim için çok önemli o yüzden oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz. Bu bölüm biraz geçmiş ağırlıklı oldu ama diğer bölüm daha şimdiki zaman ağırlıklı olacak. Önerileriniz varsa lütfen bunu belirtmekten çekinmeyin. Bütün yorumlarınızı okuyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sizleri çook seviyorum.

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin