Hayal et:Avengers
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin:Aerokinezi"İyi geceler anne, iyi geceler baba"
Yavaş adımlarla ebeveynlerinin bulunduğu oturma odasından çıkarak kendi odana doğru ilerlemeye başladın.
İzlediğiniz film az önce bitmiş ve sende yorgun olan bedeninin isyanlarına katlanamayarak uyumaya karar vermiştin.
Ayağındaki pofufuk terlikleri çıkartarak yatağına girdin ve üstünü örttün.
Komodininin üzerindeki gece lambasına uzandın ve tuşuna basarak ışığı kapattın.Güzel rüyalar görmek umuduyla gözlerini kapattın ve uyudun.
Normalde uyuduğunun neredeyse yarısını kadar uyumuş gibi hissederek gözlerini açtın.
Tanıdık olmayan bir yerdeydin.
Bir süre etrafta gözlerini dolaştırdın.
Artık emindin burası senin odan değildi."Y/N! Artık uyanma vakti! Herkes seni masada bekliyor!"
Y/N? İsminin bu olmadığına emindim.
Daha önce duyduğuna emin olduğun ama tanıyamadığın bir ses alt kattan bağırdı
Yavaşça yatağından çıktın ve çaprazındaki aynaya gözün takıldı
Gördüğün manzara sana tamamen yabancıydı. Aynadan gözlerini çektin ve kendi üstünde gezdirdin. Aynaya inanmak istemedin.
Neredeydin? Burası neresiydi? Ailen neredeydi?
Cevapların hiçbiri sende değildi.Çaprazındaki gardıroba ilerledin ve cevaplar bulmak için aşağı inmeden önce üstünü değiştirmeye karar verdin.
Dolabın içindeki kıyafetler daha önce hiç giyemediğin ama senin tarzına uygun kıyafetlerdi.
Hazırlandın ve odanın kapısına ilerledin.
"Tanrı aşkına Y/N gece kaçta uyudun"
Kapıyı açtın ve merdivenleri çıkan adamla göz göze geldin
Büyük bir şok dalgası seni vurduTANRI AŞKINA! BU ROBERT DOWNEY JR.!
"Sonunda uyandın mı? Herkes seni bekliyor!"
Ağzından zoraki bir cümle çıktı
"Ne için?"
"Yemek için tabii ki saat 18 oldu"
Ne olduğunu çözene kadar ona bir şey söylememe kararı aldın. Yada 'onlara'
Çünkü yanlış söylediğin bir şey başına büyük dertler açabilirdi.Adamın arkasından ilerlerken bir yandan da onu süzüyordun.
Şu anda 58 yaşında olması gereken Robert neredeyse kırıklarının ortasında gibi duruyordu.Gür kahverengi saçları ve keçi sakalı vardı. Ayrıca çok daha genç ve son halinden daha iri görünüyordu.
Önünde sana öncülük eden adama odaklandığın için etrafı incelemek sonradan aklına gelmişti.
Oldukça lüks görünen bir binadaydın. Teknolojik ve yapısal olarak neredeyse kusursuzdu.
Merdivenleri inmeye devam ederken bir çerçeve gözüne takıldı.
Bir kaç saniye durup inceleme gereği duydun.
Robert Downey, Scarlett Johnsson, Mark ruffalo, Chris Evans, Chris Hemsworth, Jeremy Renner ve sen (aynada Gördüğün kişi) aynı resim içindeydiniz. Herkes gülüyordu ama sanki resim bir avengers film setinde çekilmiş gibiydi. Herkes kostümlü ve silahlıydı.Robert gelmediğini fark edince dikkatini neyin dağıttığını merak edip sana dönmüştü.
"Tanrım, Y/N O resmi asarken bile o kadar incelemedin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...