ᴛᴏɴʏ sᴛᴀʀᴋ-2

289 19 0
                                    

Hayal et:Antony Edward Stark
Seri adı:Hain
Adın: Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin:İyi eğitimli bir ajansın. Çok iyi yalan söyleyebiliyor ve mükemmel bir dövüşçüsün
Not: HIDRA dışında hiçte iyi projeler yapmayan bir terör örgütü daha var ve sen oraya üyesin.

Yaklaşık 1 haftadır onları izliyor neredeyse yaptıkları her şeyi bir deftere günlük misali not alıyordun.

Dün gece gelen mesajla yarın planın 2. adımına geçicektin. Bunun için yarını beklemiş ve hazırlanmak için kendine biraz daha zaman ayırmıştın.

Tamamen hazır olduğuna emin olduktan sonra telefonda kayıtlı olan tek numaraya mesaj atıp harekete geçmelerini söyledin. Yaklaşık 10 dakika sonra kargaşa başlamıştı. Tony starkın dron teknolojisini kopyalayıp biraz değiştirmiş ve hologramlar eklemiştin. 

Camdan dışarıya baktığında dronların oluşturduğu uzaylı saldırısını gördün. Avengers gelene kadar bekledin onları gördükten sonra dışarıya çıktın. İnsanların tam tersi yönüne doğru koştun. Avengers orada uzaylılarla savaşırken sende bir drona emir vermiş ve uzaylı görünümünü küçük bir çocuk olarak değiştirmiştin. Avengers ın sizi görebileceği bir yere geçip 'Savunmasız küçük çocuğu kurtarmaya çalışan, kendine yeticek kadar dövüş bilen savunmasız insanı'ı oynadın. Bir yandan karşındaki uzaylıya karşılık verirken bir yandan arkandaki çocuğu korumaya çalışıyordun. O sırada avengers ın dikkatini çekmiştin. Kaptan kulaklığına dokunarak Tony'ye emir verdi. Tony uçarak size doğru geldi ve uzaylıyı yok ederek sizi güvenli bir yere uçurdu. 

"Burdan ayrılma. İşimi bitirince gelip sizi alıcam" 

Şok olmuş ve korkmuş bir ifade takınarak yavaşça başını salladın. Normal bir insan bu yükseklikten bir yere gidemezdi zaten. 

Tony yanınızdan ayrıldığı an telefonunu çıkardın ve bir mesaj daha gönderdin.

"Yemi saldım. Yakalamak üzereler. İletişimi kesiyorum çok riskli. Telefonu ortadan kaldırıyorum"

onaylayan bir mesaj aldıktan sonra telefonun sim kartını sonrada telefonu kırıp uzaklara fırlattın.

Artık tek yapman gereken aralarına karışmaktı.

&&&&&&&&&&&

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım beğenmişsinizdir. Bölüme oy ve yorum atmayı unutmayın. Bir sonraki bölümde görüşmek üzereee.

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin