Lütfen bölüme başlamadan önce medyadaki şarkıyı açıp okuyun :)
Hayal et:Antony Edward Stark
Adın: Y/N
Soyadın:Stark
Yeteneğin:İnsanların yaşam enerjisini çekerek öldürebilir yada onları diriltebilirsin.Yine aynı yerdeydin. Onun mezar taşıyla bakışırken senin için düşünmek neredeyse imkansız hale geliyordu. Onun ismini o mezar taşının üstünde gördükçe göz yaşlarını durduramıyordun. Resmen kendine işkence ettiğinin farkında olmana rağmen hala buraya gelmeye devam ediyordun. 1 ay olmuştu baban ölelim, Tony Stark kahraman gibi öleli
Bazenleri 'babam hala yaşıyor olsa şu an ne yapıyor olurduk acaba?' Diye düşünüyordun ama cevap belli değilmiydi zaten. Her zaman yaptığınız gibi günü nasıl beraber eğlenceli geçiririz diye plan yapıyor olurdunuz veya doğaçlama yapar ve yine çok eğlenirdiniz.
Sen ona çok düşkündün. O savaşta ölürken onun yanında sen vardın ve sana son söyledi şey
'I love you 3000 forever'
Sen ona cevap veremeden o bir kahraman olarak sonsuzluğa karışmıştı bile.Arkandan ayak sesleri duydun ama bakma gereği duymadın. Şu an zaten umursamıyordun.
Kokusundan anladığın kadarıyla abin gibi gördüğün Peter gelmişti ve sana kollarını sardığında ağlaman şiddetlenmişti. Sanki bu zamana kadar içinde tutmuştun ve onun sarılmasıyla patlamış gibiydi. Peter bir süre ağlamana izin verdi sonra ise seni omuzlarından tutup kendinden ayırdı. Onun da ağladığını fark ettin ama bir şey diemedin."Şimdi daha iyi misin?"
Yavaşça başını salladın. Sanki boğazın düğümlenmiş gibi hissediyordun.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra bu sefer sesizliği sen bozdun"Onu özlüyorum"
"Bende"
"Keşke ona, onu sevdiğimi daha fazla söyleseydim"
"Neden onu canlandırmıyorsun? "
"Bunu yapamam"
Sen konuşurken göz yaşların hala yanaklarından süzülmeye devam ediyordu"Bunu yapabilirsin. Senin gücün bu"
"Bunu yapamam" diye tekrarladın
"Niye?!"
"Çünkü onun hayallerini elinden alamam! O hep bir kahraman olarak ölmek istedi. Bu beni kahretsede bunu ona yapamam. Hayallerini elinden alamam" daha fazla ağlamaya başladın. Peter'da ağlıyordu"Senin kahramanın olarak ölse"
"O zaten benim kahramanım. Ve hep öyle kalıcak"
Peter tekrar sana kollarını sardı ve beraber yanaklarınızdan göz yaşları süzülürken mezar taşının üzerimdeki yazıya diktiniz gözlerinizi
'Anthony Edward Stark
a Hero"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
TONY STARK🥺😭
Lütfen bölüme oy ve yorum atmayı unutmayın.
Bir sonraki bölümde kimi istediğinizi yazarsanız onu yapabilirim okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile Hayal Et
Science FictionMarvel ile hayal et Başlangıç tarihi: 09.02.2021 Bitiş tarihi:??? Tony ile cheeseburger yiyecek, clintten ok atmasını öğrenecek, natasha ile dedikodu yapıcak, bruce ile laboratuvarda sabahlayacaksın. En önemlisi onların hayatlarına dokunup onları ku...