ʟᴏᴋɪ ᴏᴅɪɴsᴏɴ-5

267 22 17
                                    

Hayal et:Loki Odinson

Seri adı:Pisicik part-3
Adın:Y/N
Soyadın:Y/L/N
Yeteneğin: Asgard tanrısısın

Sen bunun olma olasılığını kafanda tartarken Loki senin zihinselolarak orada olmadığını anlamış ve seni elinden tutup sürüklemeye başladı.

Odin senin tekrar insan olmanı gururuna yedirememiş ve muhafızlara emretmişti

"Yakalayın!"

Muhafızlar etrafınızı daire şeklinde sararken nihayet kendine gelebilmiştin.

" Y/N Y/N seni yüce tanrı Odin'in sözünden çıkmak ve büyü yaparak sana konmuş kurallara karşı gelmekten suçlu buluyorum"

muhafızlar size giderek dahada yaklaşıyorlardı. Düşünmek ve plan yapmak için zamana ihtiyacın vardı ama buna şu anda sahip değildin.

Karşı koyarsan Loki'nin sana destek olacağını ve babasıyla arasının daha kötü olacağını biliyordun. Bunu istemedin ve pes ettin. En azında şimdilik.

Loki'nin tuttuğu elini yavaşça ondan çektin özür dileyen bakışlar attın. Senin için çok savaşmıştı ama sen onun için pes ediyordun. Ne ironik değil mi?

Yavaşça dizlerinin üzeri çöktün ve muhafızların seni yakalamasına izin verdin. Hayır bu böyle bitmeyecekti ama şimdilik böyle olması gerekiyordu.

Muhafızlar ellerine kelepçeleri taktı ve seni ayağa kaldırdılar. Odaya daha yeni girmiş Frigga Odin'i ikna etmeye ve seni kurtarmaya çalışıyordu ama Odin bu sefer çok sevgili karısını bile dinlemiyordu. Ve bu senin bütün umutlarının sönmesine neden oldu.

Odin sendenbu kadar mı nefret ediyordu? Sen ona ne yapmıştın ki? Doğman ona göre gerçekten suç yada günah mıydı? Doğmayı sen istememiştin ki

Odin'e kırgınlık dolu bir bakış attın ama onun yüzünde mimik oynamadı.

En çokta ailenin boş yere öldüğü düşüncesi seni mahvetmişti. Sen yaşa diye ölen ailen sen dizlerinin üzerine çöktüğünde boşa ölmüş olmuştu. Sen yinede odin'in bataklığında kaybolmuştun.

Selaamm

çok uzun bir bölüm yazmak istemedim çünkü başka düşüncelerim var

Bu seriyi buradan kaldırıp bir kitap haline dönüştürmeyi planlıyorum. Tabii sizde istersenin.

Bununla ilgili düşüncelerinizi lütfen yorum olarak benimle paylaşın.

Bu bölüm en az 30 vote ve 10 yorum olursa kitap haline getiricem.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree

Marvel ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin