HADİ BAKALIM

322 23 3
                                    

Arkadaşlar kitabım hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak atabilirsiniz :) vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)) Şimdiden çok teşekkür ederim :) İyi okumalar...

Özgeden...

Nilay'ın kafedeki kavgası Doruk'a kadar gitmişti.Nilay dıştan biraz sert ve feminist gibi görünse de aslında aşka inanan birisidir ama maalesef günümüzün cıvık cıvık çok tutkulu aşkları Nilay'ı aşktan soğutuyor.

Neyse bu konuya yine değiniriz şimdi sırada ben varım.

Yağız... Ne oldu bana anlamıyorum.Yağızla telefon numaralarımızı aldığımızdan beri neredeyse her gece mesajlaşıyoruz ve ben hep sırıtarak uyuyorum.Bazen Peri'den bahsederken muhabbet birden benim aşk hayatıma dönüyor.Sanırım beni merak ediyor ne dersiniz?

"Özgee gel hadi çayın buz gibi oldu."

"Geliyorum Nilay" mutfağa gittiğimde kızların hararetle birşey konuştuklarını farkettim.Yahu ben bir kız olarak bu durumu anlamıyorum.Ne oldu acaba bu kadar önemli de daha kargalar bokunu yemeden hemen dedikoduya sarılıyorsunuz...(yani bende çok farklı değilim aslında)

Aslında biz liseden beri böyleyiz.Her pazartesi ilk ders biz konuşurduk ,artık sınıf illallah ederdi.

Peki soracaksınız arkadaşım bu kadar önemli ne konuşuyorsunuz?diye.Hemen söyleyeyim canısı haftasonu ne yaptığımızı ki biz hafta sonu bile birlikteyiz.

"Orada öyle dikilecek misin hala?"diyen Nilay'ın sesiyle kendime geldim.

"Ay kafam bir anda lise günlerimize gitti.Neyse ee siz ne kaynatıyorsunuz?"

"Cumartesi paintbola gideceğiz."dedi Derya

"Ben gelmem"

"İşte bunu diyeceğini bildiğim için canım arkadaşım Yağız'ı da çağırdım."

"Nilay siz manyak mısınız? Küçükken sizi 4 kere atıp 3 kere mi tuttular.Levent amca sana sağlıksız birşey de yedirmez de ama sen niye böyle embesil oldun kuzum anlatsana biraz."

"Ayy esprilere bak .Allah'ın Cem Yılmaz'ı anlatayım Yağız'ı niye çağırdım.Çünkü siz telefon ve spor salonundan başka bir yerde görüşmediğiniz için konuşma konularınız kısıtlı ama dışarıda valla muhabbet kuşu gibi şakırsınız inşallah."

"Valla bilmiyorum kızlar sonuçta ben onun kardeşinin öğretmeniyim "

"Olsun kızım hem görümceni küçüklüğünden beri tanımış oluyorsun işte ne güzel."

"Oha Derya saçma sapan konuşma .Belki adamın hayatında biri var öyle yakışıklı adamı İzmir gibi yerde boş bırakırlar mı hiç."

"Hiç sormadan mı sevgilin var mı ? diye."

"Hayır be öyle dank diye sorulur mu? Ama o bana sordu bende belirsiz cevap verdim.Ayy neyse hadi gidelim okula.Zaten son sene diye iyice astık.Hadi daha ben fotokopi çektireceğim hadiii!"dedim ve hemen üstümü giyinmeye kendimi odama attım.

"Özge sen birşey yemedin sandviç hazırlayayım mı?"

"Yok Derya saol.Okulda yedim birşeyler hadi siz de hazırlanın ."...

Eğer konuyu kapatmasaydım kızlar herşeyi didik didik ederdi.Neyse Özge şimdilik yırttın.Bakalım painbolda ne olacak...

*******

Doruktan...

Saatlerdir Yağız'ın kıvranmasıyla uğraşıyorum.Beyefendi aşık olmuş ama açılamıyormuş.Yeter arkadaş ben sevgilimi  özledim.Deryam benim acaba ne yapıyor şimdi? Üstünde ne var? Hooopppp Doruk sakin ol oğlum.Bu atakları kızın yanında da yapıyorsun zaten sakin sakin.Derya öyle bir kız değil valla seni sapık zanneder koyar kapının önüne.

"Heyy Doruk ben kime diyorum daldan gittin."

"Hiçç aşkımı düşünüyordum."

"Off abi bana yardım et de ben de Özge'yi düşünebileyim."

"Kızın adı Özge mi?"

"Evet Özge Karaaslan tanıyor musun yoksa?

"Bu Özge nereli abi."

"Bursa niye sordun?" valla bu bizim kız

"Oğlum sana birşey diyeceğim ama heyecenlanmak yok."

"Tamam söyle hadi."

"Abi bu senin Özge Derya'nın çocukluk arkadaşı,aile dostlarının kızı ,annesinin ortağının kızı,okul arkadaşı,ev arkadaşı anlayacağın herşeyi."

"Haa oğlum senin Derya o Derya mıydı lan ben başka sanıyordum.Oha bak bu çok iyi oldu.Doruk beni dinle şimdi .Cumartesi kızlar beni paintbola çağırdı,sende geleceksin zaten.Sen kızları ara bir arkadaşının da geleceğini söyle.Bende Nilay'ı arayıp gelemeyeceğimi söyleyeyim ne dersin?"

"Sonra da kızlar ağzımıza sıçsın.Genç yaşta sevgilime doyamadan öleyim.Mezar taşıma da "Ne Şehit Ne Gazi Bok Yoluna Gitti Doruk " yazarsınız."

"Ya abi abartma bakalım beni görünce Özge'nin tepkisi ne olacak.Haa Doruk Burak'ı da çağır da Nilay yalnız kalmasın."

"Oğlum valla Nilay tükürüğüyle boğar Burak'ı emin misin?"

"Eminim hadi ara "

"Valla günah benden gitti arıyorum."

Allah'ım sen gazamızı mübarek et . Hadi Bakalım....
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim...

İZMİR'İN KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin