9 EYLÜL'E VEDA YENİ HAYATA MERHABA

206 15 0
                                    

DERYADAN

Sonunda o gün gelip çatmıştı.Bugün mezun oluyorduk.5 yıl boyunca her kahrımızı çeken Nilay'ı mimar,beni reklamcı Özge'yi psikolog yapan bu okuldan bugün ayrılıyorduk.Bu okul bizim hayallerimize ulaşmamız için son adımımızdı.Yeri geldiğinde sinirlenip küfrettiğimiz,yeri geldiğinde iyiki bu okuldaymışız dediğimiz İZMİR 9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ'nden ayrılma vakti geldi.

Akşam okulda büyük bir balo verilecek.Kavalyemse tabiki Doruk. Doruk,İzmirinin bana kazandırdığı en değerli şey.Onu ailemle tanıştırmak istiyorum ama bu konuyu hiç konuşmadık.O da benim gibi birlikte bir gelecek hayal ediyor mu acaba?

Neyse yine çok konuştum.Kızlarka kuaföre gideceğiz.Annemlerde geldi yine dopdoluyuz.Balodan sonra hep birlikte Bursaya gideceğiz ama tekrar İzmire döneceğiz.Buğrayı çok özledim ama o gelemiyor .Neyse Bursada hesap keserim ben ona.

DORUĞUN DİLİNDEN

Şuan bir kafede Yağızla birlikte oturmuş Deryaya nasıl evlenme teklif edeceğimi konuşuyoruz.Evet deryama evlenme teklif edeceğim.Onu gördüğüm günden beri hep onunla ilgili hayaller kurdum. Onu gerçekten çok seviyorum. O benim için çok özel ve evlenme teklifi gibi bir dönüm noktasıda çok önemli olmalı.

"Yağız sende Özgeye teklif etsene"Yani haklı değilmiyim sizde kavuşun artık.Sanki biz birbirlerinin gözlerine nasıl aşkla baktıklarını görmüyoruz.

"Yok olmaz öyle. Hem daha sevgili bile değiliz. Ya aslında Özge bir yeşil ışık yaksa hemen konuşacağımda hanımefendi kendinden hiç taviz vermiyor."

"Sen bilirsin kardeşim.Peki ben deryaya nasıl evlenme teklif edeceğim?"

"Baloda et abi. Çök önüne seviyorum seni evlen benle de"

"Haklısın lan . Hem çok özel hem unutulmaz olur."

"Tabikide haklıyım."

"Oğlum sende böyle güzel fikirler var da niye hala özgeye açolmak için bekliyosun?"

"İşte terzi kendi söküğünü dikemiyor bazen."

"Vay yaralı kardeşim benim. Nyse hadi gidip yüzük alalım .Daha kızları kuaförden alıcaz."

DERYADAN

Kızlarla kuaförde oturmuş saçlarımızı yaptırıyoruz.

"Özge senin kavalyen Yağız olacak değil mi"

""Ne münasebet canım. Biz Nilayla kolkola gideriz"

"Valla Özge kusura bakma mimarlık fakültesindeki Sedata sözüm var."

"Vayyyy sattınız yani beni"

"Kuzum sende buldun da bunuyosun git işte Yağızla ARKADAŞ ARKADAŞ"

"Hah bak onlarda geldi hadi gidelim."

"derya annemler baloya gelecekler mi"

"Geleceklerde sadece diploma törenine .Sonra eve gideceklerr.Yarın Bursaya gidecez ya yorulmasınlar dedim"

"İyi yapmışsın hadi gidelim."

Kuaförden dışarı çıktık .Bizimkiler çoktan gelmiş.Aşkım benim yine çok yakışıklı yine çok karizmatik ve yine BENİM.

"Vayyyy hanımlar bu ne güzellik"

"Size layık olmaya çalışıyoruz Doruk Bey"

"Gidelim mi prensesim"

"Gidelim prensim."

Biz arabaya doğru giderken Sedatın da geldiğini görüyorum ve nilayı koluna takıp kendi arabasıyla önden gidiyorlar.Tam bizde arabaya binecekken Özgenin arkada ağaç gibi dikilip kök saldığını görüyorum.

İZMİR'İN KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin