**BULAŞMADIĞIMIZ BİR AŞK KALMIŞTI**

568 27 4
                                    

Medya:Derya'nın Dorukla yemeğe giderken giydiği elbise :)

Deryadan...

Saatlerdir dolabımın önünde akşam için ne giyeceğini düşünüyorum.Elbisenin şekline karar versem rengi olmuyor,rengi beğensem elbisenin şekli olmuyor.En kısa zamanda bir alışveriş yapmam lazım.Ben dolabın önünde kendi kendime konuşurken Özge

"Derya ne giyeceğine karar verdin mi?"

"Annemlerin gönderdiği etler duruyor mu Özge?"

"Evet niye ki?"

"Etten elbise giyeceğim anasını satayım.Şuna bak ya dolabımda bir bok yok."

"Canısı sen bana gel,come on ,gel benim edeleli kollarıma seni Adriana'ya benzeteyim."

"Hadi bakalım."

*****

Sanırım uykum geliyor, şöyle alttan alttan gideceğim şimdi.Niye mi böyleyim?

Benim süper zeka,yaratıcı arkadaşlarım şu an saçlarımı insanlıktan çıkarmakla meşguller.

Özge saçlarımın dağınık bir topuz olmasını istiyor,Nilay ise düz fön çekmem gerektiğini düşünüyor.

Uzun savaşlar sonunda beyaz straplez ,dizimin biraz üstünde biten yazlık bir elbise giydim,saçlarımsa Özge'nin bitmez ısrarları karşısında Nilay'ın pes etmesiyle dağınık topuz oldu.

Valla Özgeyi alan yandı.Maşaallah bir çene var,evlerden ırak.Biri hakkını yesin,sözünü kessin taramalı gibi karşısındakini ebedi suskunluğa mahkum eder.Arkadaşın başarı için hayat felsefesi "Azimle Sıçan Taşı Deler." arkadaşları yada dostları ihanet etsin,Allah affeder, ben affetmem tarzında yaşar.Ama en ufak dram filminde salya sümük ağlar.Hele regl dönemi Allah düsmanımın başına vermesin.

Neyse onun hakkında bu kadar konuştuğumuzu bilse başıma neler gelir.

Sonuç olarak bağırış,çağırış,dövüş içinde geçen 2 saatin sonunda hazırım.Valla fıstık gibi oldum.

"Yolda giderken dikkat et,üstüne çamurdur,boktur sıçramasın."

"Allah belanı vermesin Nilay o nasıl bir bakış açısıdır ."dedi Özge

"Neee beyaz giydi sonuçta."bunlar böyle tartışırken

"Tamam tartışmayın şimdi Doruk gelecek nasılım?"

"Taş oldun maşaallah."dedi Özge

"Aha geldi, şans dileyin bana."

"Derya dur bekle hemen çıkma , kapıda beklediğini düsünmesin.Değil mi Özge."

"Evet evet popisi kalkar."

"Tamam o zaman 5 dakika bekliyim öyle çıkiyim ."

"Evet evet"dedi Nilay

"Aaaa bekledikçe tuvaletim geliyor."

"Gelmez gelmez hadi çık ."

"Tamam"

"Derya sakın salçalı yemek söyleme sezar salata ve beyaz şarap söyle."

"Off Nilay, tamam tamam hadi ben çıktım."ben çıkarken Özge arkamdan

"Hadi gazan mübarek olsun."diye bağırdı.

*****

Apartmandan çıktığımda Doruğun beyaz Porschesine yaslanmış beklediğini farkettim.Altına siyah bir pantolon,üstüne beyaz bir tşört giymiş bana 32 diş sırıtıyordu.Ne kadar yakışıklı ve karizmatik olduğunu farkında mı acaba.Yanına geldiğimde

İZMİR'İN KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin