Deryadan...
Doruklar bizim evden gittikten sonra kızlarla odamada durum kritiği yapıyoruz.Daha çok onlar konuşuyor.Ben elimdeki yüzüğü inceliyorum.Aşkım benim ne kadar da zevkli.
"Derya sen ne düşünüyorsun?"
"Ne hakkında?"
"Kızım sen bizi dinlenmiyor musunn?"
"Evet."
"Bir de pişkin pişkin cevap veriyorsun."
"Ya of ne diyordunuz başa al."
"Diyoruz ki Zafer amca Doruğu çok sevdi."
"Yaa ne demezsin o kadar çok sevdi ki bir ara yemeği düşündü." Ben babamı tanıyorum dostlar.Kendisi potansiyel olarak bana yaklaşacak her erkeği kazığa oturtmayı düşünürken nişanlım için değişik cinayet türleri planladıgına eminim.
"Derya Özge sana bir şey söyleyecek. "
"Ya Nilay sussana bi."
"Deryaa Özge var ya.."
"Nilayyy" bunlar böyle kapışırken
"Ya ne oldu adam gibi anlatın." dedim.
"Derya ben Yağız'a aşığım."
"İşte işte ben biliyordum demek istemiyorum ama ben gerçekten biliyordum.Ben sana liseden beri söylüyorum.Birgün körkütük aşık olacaksın, gelip bana ağlayacaksın diyorum ama sen beni totona bile çalmıyorsun."
Özge'nin itirafından sonra bu şekilde uzun ama etkili bir konuşma yaptım.
"Ya Derya abartma kız geldi,açık açık söyledi.Hem şu anda ağlamıyor farkettiysen." Ne farkedeceğim ya ben sizinle konuşurken aynı zamanda müstakbel kocacığımı düşünüyorm.Ayy birden kocacığım deyince bir tuhaf oldum.
"Huu gene uçtun kızım.Deryaa hoop oralarda havalar nasıl?" Nilay elini gözümün önünde sallarken bir anda tutup elini ısırdım.
"Acıdı lan,git sevgilinin elini ısır sen."
"Pislik yapma lan."
"Hanımlar benim konuma dönebilir miyiz artık,ısırmalarınız bittiyse." Haa bir de o vardı değil mi?
"Canısı bak yarın İzmir'e dönünce seninde Yağız işini hallederiz okey?"
"Okey bakalım."
Kızlarla benim odamda yatıyoruz.Liseden beri gelenek haline getirdiğimiz aynı pijamayı giyme adetimiz devam ediyor.Ben kendi yatağımda yatıyorum.Kızlar da kendilerine yer yatağı yaptılar.Ama şuna eminim ki sabaha karşı gelip sokulacaklar yanıma.Üzerimizde ornitorenkli pijamalarımız Nilay vazgeçemediği Can Bonomo'nun "Bulunmak Gerek" şarkısını dinliyor,Özge okumaya utanmasına rağmen meraktan okuduğu "Kalbimi Salla" kitabını okuyor,bende aşkımla mesajlaşıyorum.Ama normal mesajlardan değil bizimkisi.Hani Cem Yılmaz diyor ya beyinle atılmayan mesajlar sınıfından.Örneğin sizlerle Doruğun attığı mesajları paylaşayım.
"Üzerindeki mor sütyeninle çok seksisin."
"Sıktın ama tutmadı canım.Üzerimde ornitorenkli pijamalarımla fosur fosur uyumayı düşünüyorum."
"Ornitorenkli pijama mı?"
"Ben sana sonra anlatırım."
"Derya kızlar yanında mı? Daha doğrusu Özge."
"Evet yanımdalar neden sordun?"
"Çünkü Yağız oda servisinden istediği viskiyle kafayı buldu."Özgeeee"diye salya sümük ağlıyor.Derya Yağız Özgeye sırılsıklam aşık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR'İN KIZLARI
HumorKapak bu kadar siyah ama onlar o kadar renkli ve eğlenceliler ki.. 3 deli kız ve 3 deli oğlan ile İzmir'in ne kadar eğlenceli olduğunu bilmek istiyorsanız doğru yerdesiniz..