MERHABA "ELCİN" ABLA!

285 18 0
                                    

Nilaydan...

Paintboldan geldiğimizden beri Doruk hala gülüyor,Yağızsa hala tuvaletten çıkamadı.Yani Özgeye de bravo madem seviyorsun git kalbinden vur niye şeyinden vuruyorsun değil mi? Şimdi yani bende Burağı totosundan vurdum ama olsun.Çocuğa bak ya resmen bana yavşamaya gelmiş.Bildiğin muhallebi çocuğu.

Senelerdir kızlara hayalimdeki erkeği anlatıyorum ama yok anlamıyorum.Yani hiçbir zaman bir erkek için geceler boyu hayal kurmadım ama bende bir kızım sonuçta can bu yani çekiyor.Neyse artık içeri gideyim kızlar pizzayı yer bitirirler valla.

Beyler paintbolu biz kazandığımız için bizim istediğimiz herşeyi yapmak zorundalardı.Biz de evde film izlemeyi tercih ettik.Bu arada Burak bey gittiler,neredeyse ağlayacaktı ya.Amann neyse çok da umrumda.Ayrıca dövmesi bile yok ben napayım böyle erkeği.

******

Deryadan...

Koltuklarımıza kurulduk cipsimiz,mısırımız ,kolalarımız,pizzalarımız hazır.Nilay'ın gelmesini bekliyoruz.

"Nilay hadi ya seni bekliyoruz."

"Geldim geldim."

Ben Doruğun göğsüne başımı yasladım.O da ayaklarını sehpaya uzattı.Özgeyle Yağız biri bir koltuğun ucunda,diğeri bir koltuğun.Özge kaç defa özür diledi.Yağızın yüzüne bakamıyor ama arada kaçamak bakışlar attığı da gözümden kaçmadı.Nilaysa tekli koltuğuna kurulmuş hem film izliyor,hem Tweet atıyor.Asosyal yani.

Filmimiz başladı başladı da götüm de üçbuçuk atıyor.Her geçen dakika Doruğa daha çok sokuluyordum.O da arada saçlarıma öpücük konduruyordu.Hele Özge dişlerini kendini çekmiş,kafasını gömmüş korkudan titriyor.Nilaysa hiç gözünü kırpmadan izliyordu.

"Ya bu Yağız gerçekten öküz.Git kızın yanına sarıl korkma de"dememe kalmadan gerçekten geldi Özgenin yanına ve hemen sarıldı.Ve biz ŞOK..Özge de sanki bunu bekliyormuş gibi hemen boynuna sindi.

Film ilerledikçe bakmamaya başladım.Sadece ses var .Şuan korkuyu iliklerime kadar hissediyorum.Vee film sonunda bitti.

"Kızlar biz artık kalkalım çok geç oldu siz de yatın artık.Hadi Doruk"

"Hey hey hey nereye kimse hiçbir yere gitmiyor.Bu filmdekiler izlendikleri yere geliyormuş herkes burada kalacak." dedim

"Valla bana uyar."dedi Doruk  hemen kendini koltuğa attı.Ve devam etti.

"Ee Derya odan nerede."Allah Allah adama bak ya.

"Siz salonda Yağızla koyun koyuna yatacaksınız canım.Biz de kızlarla kendi odalarımızda."

"Lütfen bana bunu yapma Derya bende seninle geleyim,sadece sarılıp uyuyalım."

"Oha Doruk olmaz öyle.Ben şimdi size mis gibi yatak yapacağım."

"Oyy oyy  ben bu adamı boğarım.Bekardım yine bununla yatardım,sevgilim var hala bununla yatıyorum.Bu gitsin Özgeyle yatsın." Özge bunu duyar da sessiz kalır mı.

"Oha çüşş yavaş Doruk bende burdayım farkındaysan."

"Bence de abicim ayıp oluyor valla "dedi Yağız da .

"Derya siz yerleri ayarlarsınız,yatınca tüm ışıkları söndürün ses yapmayın ben yatıyorum ." Nilaya bak be bir gram korkmadı .

"Tamam Nilay iyi geceler."dedim ve Nilay korkusuz ve huzurlu uykusuna doğru yol aldı.

******

Doruktan...

Kızlar yukarı çıktılar bense Yağızla koltukta yatıyorum.

İZMİR'İN KIZLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin