Özgeden...
Yağız beni şu an öpüyor mu?Dur bi bakayım valla öpüyor.Aaaa bende karşılık veriyorum.Bak sen şu bana.Şaşırmalarım bitse de şu işi bir masaya yatırsak.Ya bir dakika o kim de beni öpüyor.
Yağız'ın kendinden geçip garip sesler çıkarmasından sonra onu hızla ittirip hesap sormaya başladım.
"Sen ne hakla beni öpersin gerizekalı?"
"Seviyorum lan seni. Anladın mı? Bu siktiğimin duygusu ne bilmiyorum ama seviyorum seni tamam mı? Bugün de sana ilanı aşk edecektim.Seni seviyorum ve şimdi o yanında getirdiğin Emre piçinin ağzını yüzünü kıracağım."
Yağız'ın tek nefeste söylediği şeylerle ağzım bir karış açık kaldı.Bu beni seviyormuş ya, ben bile kendime tahammül edemezken adam sen tut beni sev.Neyse Özge saçmalamayı kes sende ona söyle de kurtul bu ne arkadaş.
"Bende seni seviyorum be.Bu ne lan. Hem de seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum.Anladın mı gerizekalı? Yanımda getirdiğim de çocukluk arkadaşım sırf sen kıskan diye."
"Ne bağırıyorsun?"
"Asıl sen niye bağırıyorsun?"
"Susalım o zaman."
"Susalım."
"Şimdi biz ne olduk?"
"Bilmem ne olduk?"
"Sanki sevgili gibi."
"Yani."
"O zaman içeri geçelim."
"Geçelim."
Yağızla saçma konuşmamızdan sonra içeri geçtik.Yağız'ın birden elimi tutmasıyla vücudum titremeye başladı ve kızların yanına gittik.Ve Nilay hemen lafa atladı.
"Özge sizz...."
"Evet biz şey olduk."
"Ney oldunuz?"
"Şey işte ya sevgili olduk."
"Sonunda be.Neyse bu kadar hazırlık boşa gitmedi."
Ben"Sizin herşeyden haberiniz vardı değil mi?" deyince Yağız
"Neyse ne boşverin.Sonunda mutlu sona ulaştık ya."dedi.
"Mutlu son değil aşkım,mutlu başlangıç."
Sonunda onun gözlerinin içine bakarak aşkım demiştim.
*******
Deryadan...
Yağız'ın Özge için hazırladığı partiden sonra nihayet eve gidebilmiştik.Özgeyse gözleri melul melul etrafa bakıyor.
"Kızlar ben yatıyorum.Sizde erken yatın yarın alışverişe çıkacağız.Ev, mobilya falan.Doruk da gelecek."
"Kuzum siz başbaşa gidin."dedi Nilay
"Tamam o zaman iyi geceler."
******
Sabahleyin erkenden hazırlandım.Dorukla alışveriş için Balçovaya gittik.
"Aşkım evimiz nereden olacak?"
"Bizim şirkete yakın olsun,bende böylece eve erkenden gelebilirim."
"Tamam peki. Nasıl bir ev olacak?"
"Sen nasıl istersin?"
"Kocaman bahçesi olsun.İlerde çocuklarımız olunca cıvıl cıvıl olur."
Bir anda heyecanlanarak söylediğim şeyle Doruk 32 diş sırıtmaya başladı.Ve
"Bizim evimiz,çocuklarımız kulağa o kadar hoş geliyor ki."dedi.
"Bencede."
*******
İlk durağımız Karşıyakada bir site.Çok büyük bir bahçesi var,orta boyutlarda bir havuzu var, iki katlı.Alt katta mutfak ve salon, üst katta da yatak odası,misafir odası, çocuk odası,banyo ve tuvalet var.Herşey çok güzel.Vuruldum eve.
Doruğa dönüp evi çok beğendiğimi söyleyecekken emlakçı kadının kahkaha atarak birşey anlattığını gördüm.
"Aşkım ben evi çok beğendim tutalım burayı."Doruk
"Bende beğendim aşkım."deyince kadın konuşmaya başladı.
"Doruk bey madem beğendiniz şartları konuşalım."
Evin bahçesine çıktık ve emlakçı kadın ev kirasından , doğalgazdan falan bahsetti.Ama bahsederken bana değil Doruğa bakıyordu.Neredeyse içine düşecek.El at şu işe Derya...
"Aşkım şu bahçede çocuklarımızla kahvaltı edeceğiz.Düşünsene bi." Kadının ben konuştukça gözünün seğirmesi iyice keyfimi yerine getirmişti.Sonra kadın
"Ne hoş hayalleriniz var.Doruk Bey sizin için bir şans." dedi.Yelloz vallahi yelloz.
"Ne demek istiyorsunuz siz,parçalarım seni."
"Derya aşkım noluyor?"
"Doruk bu kadın salak salak konuşuyor."
"Tamam bebeğim sakin ol."
"Hanımefendi siz benim nişanlımla bu şekilde konuşamazsınız.Sizi doğduğunuza pişman ederim."
Doruğun söylediği şeylerden sonra arabaya binip mobilya almak için yola çıktık.
"Sinir kadın.Neymiş benim gibi biri için sen şansmışsın."
"Sakin ol.Asıl sen benim için şanssın.Derya biz çok mutluyuz ve insanlar kötü.Hep bizim aramıza bozmak isteyecekler onlara karşı kulaklarını kapat tamam mı?"
"Tamam."
Uzun alışverişimizden sonra mobilyaları da aldık.Yarın evi temizleyecekler,sonra eşyalarımız yerleşecek.
Sonraki durağımız nikah salonu.Tarihimizi aldık 4 Haziran.Şu an bir ay var, düğün yerini de ayarladık.Davetiyelerimiz,düğün pastamız herşey hazır.Sadece gelinlik ve damatlık kaldı.Doruk çok ısrar etti ama gelinliği kızlarla alacağım.Sonunda eve gelebildik.Hep birlikte bizde yemek yiyeceğiz.
"Ooo Yağız sende burdaymışsın?"
"Evet bende az önce geldim."
"Derya hallettiniz mi işlerinizi?"
"Hallettik hallettik sadece gelinlik ve damatlık kaldı. Siz ne yaptınız?"
"Ben işe başlıyorum pazartesi Mithat Hoca bir şirkette iç mimar olarak bir iş ayarladı."
"Çok sevindim hayırlı olsun kuzum."
"Saol canım."
"Özge sen ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Ben hala durağanım.Şu an çalışmayı düşünmüyorum."
"Madem bu kadar güzel haberleriniz var.Hadi kutlamaya gidelim."
*******
Yağız'ın bizi kutlama için götürdüğü club te eğleniyoruz.Nilay erkenden gitti,çalışması lazımmış.Şu an dördümüz dağıtıyoruz resmen.
"Özge Yağız'ı annenlerle tanıştrsana." Özge dediğim şeyden sonra resmen buz kesti.
"Yani zaten tanıyorlar."
"Ama beni Doruğun arkadaşı olarak tanıyorlar,sevgilin olarak değil."
"Deryaların düğününde tanışabilirsiniz aslında annemle."
"Baban?"
"Ondan pek emin değilim."
"Neden?"
"Çünkü Özgenin babası Murat Amca Özgeye çok düşkündür.Bu zamana kadar yanına erkek sinek bile yaklaştırmadı."
"Ö-öyle mi?"
"Evet ama anlayacağını düşünüyorum."
"Neyse ya daha çok zaman var."
"Evet daha çoook uzun günlerimiz var inşallah.Ölmezsek."
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Sizi çoook seviyorum :* <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR'İN KIZLARI
HumorKapak bu kadar siyah ama onlar o kadar renkli ve eğlenceliler ki.. 3 deli kız ve 3 deli oğlan ile İzmir'in ne kadar eğlenceli olduğunu bilmek istiyorsanız doğru yerdesiniz..