Eveeet !! Sınavlarımdan dolayı bölüm gecikti,kusura bakmayın.Bir de birazcık yorum yaparsanız çok sevinirim.Yanlışlarım varsa bilmek istiyorum.Keyifli okumalar.Sizi çok seviyorum.
Özgeden...
Bursa,Bursa,Bursa,Bursa,Bur.Evet ya geldim.Resmen çocukluğumun geçtiği ,bu eve geldiğim için mutsuzum.Buraya gelir gelmez hemen FSM'ye çıktık Buğra ve Nilayla.Hemen oradaki müdavimi olduğumuz kafeye gittik,kahvelerimizi söyledik.
"Offff of."
"Oflama be kızım,sanarsın 3 çocukla dul kalfın."
"Aslında benim durumum ondan daha kötü,ben evlenmeden dul kaldım."
"O zaman sana güzel bir haber vereyim de keyfin yerine gelsin."
"Yağız mı geldi."
"Yok ama onun kadar etkili."
"Ney Buğra meraklandırma adamı."
"Murat Amca bugün beni şirkete çağırdı İzmir'den gelince."
"Eee."
"İşte İzmir'de ne olduysa anlat dedi..Bende Yağızdan bahsettim ne olduysa anlattım.Sonra Murat Amca ne düşünüyorsun Yağız hakkında dedi."
"Valla mı?"
"Yaaa,ondan sonra bende dedim ki Yağız gerçekten Özge'yi seviyor dedim."
"Tabi Murat Amca da gelsin vereyim dedi değil mi?"
"Evet."
"Hadi lan oradan."
"Öyle,size yalan borcum mu var.Yani ikinci bir düğün daha geliyor."
Kahvelerimiz gelince Nilay Buğra'ya çalıştığı şirketten bahsetmeye başladı. Bende düşünüyorum.
Babam,benim babam yumuşadı yani öyle mi? Off beni düşürdükleri şu duruma bak ya.
Ortamımız ve muhabbetimiz ilerlerken Nilay'ın telefonu çaldı ve hemen apar topar dışarı çıktı.Ne oldu buna şimdi.
"Buğra ne oluyor buna ya."
"Valla bilemiyoruz eski arkadaşlar,fanifanlar hani."
"Yani Savaş mı?"
"Evet zeki kız.Ne var bunların arasında?"
"Ne yok ki kardeş,aşk,şehvet, tutku, kıskançlık, ayrılık."
Buğrayla konuşurken Nilay yüzünde güller açmış bir şekilde yanımıza geldi.
"Hayırdır beybisi?"
"Bugün hava ne güzel değil mi Nilay?"
"Hı hı evet."
Nilay bize cevap verdi ama hala şaşkın.Bir anda Buğra'nın bana göz kırpmasıyla aynı anda ayağa kalkıp o şarkıyı söyledik.
"Aşıksınn."
"Dırırırırırım. "
"Aşkısın."
"Dırırırırırım."
"Sen aşıksın arkadaş."
Ve Buğra konuşmaya başladı.
"Nilay Savaş'ı seviyor.Nilay Savaş'ı seviyor."
"Sus be şebek bu ne liseli gibi."
"Ha aşıksın ama liseli gibi değil yani."
"Üf ya."
"Tamam tamam."
"Hadi eve gidelim de Özge-Murat Amca muharebesi hemen başlasın."
"Deme öyle korkuyorum lann."
"Korkma acımayacak,bir anda,bir nefeste hadi koçum hadi kartalın benim."
Vovv çok pis gaza geldim.Evde bir kahve kokusu var.Demek ki babam gelmiş.Tam ortada kimse yok odama kaçayım derken o ses işte o ses.O ses götum götüm beni çağırıyor.
"Şşt nereye cadı."
"Baba ya kaç yaşına geldim hala bir cadılar falan.Cooluz şurada yaa."
"Yerim senin coolluğunu.Bir kahve de kendine yap bekliyorum seni."
"Tamam geliyorum şimdi."
Kettle'a suyu koyup kaynamasını beklerken de düşünüyorum. Tamam Yağız'ı seviyorum o da beni seviyor.Ne olursa olsun vazgeçmem.Ama ben ailemi tanıyamıyorum artık.Başkalarından duyduklarıyla nasıl bir kanıya varabilirler ki.Evet Yağız eskiden çapkınmış,ama artık çapkınsa bana çapkın yani değil mi.Ayrıca babam da gençliğinde az can yakmamış hani.
Daldığım düşüncelerden kettle'nin tık sesiyle ayrıldım.Kahveyi yapıp salona babamın karşısına oturdum.
"Nasıl geçti yolculuğunuz,İzmir nasıl?"
"Ayy babaaa sorma İzmir alev alev yanıyor.Bu aralar cinayetler saldırılar falan çok kötü çook."
"Evet okudum gazetede." dedi ve can alıcı cümleler döküldü ağzından..
"Neyse İzmirde başka olay yok mu?"
"Ne gibi?"
"Özge beni yorma çocuğum."
"Şey yapsak,soru cevap şeklinde ."
"Peki.Yağız ne mezunu." what dedin gülüm.Bu ne biçim soru.
"İktisat."
"Nerede okumuş?"
"Amerika."
"Zaten babasını tanıyorum."
"Evet am-"
"Ben konuşayım.Duyduğuma göre çok çapkınmış." başımı öne eğdim.Utandım lan.
Tam cevap verecekken annem salona girdi.
"Bensiz başlamışsın Murat."
Ebemi belleyeceğinizi böyle açıkça belirtmeseydin keşke.Hani bende bi göt var ya,hıh işte o şu an can çekişiyor.
"Gel canım sende katıl sohbetimize." Gel anam gel sende sıç ağzıma gel.
"Baba Yağız çapkındı artık.değil.Hem o senin arkadaşının oğlu."
"O zaman seni hemen vereyim." evet aynen beybisi bende onu diyorum.
"Kızim sen benim tek çocuğumsun biz anne ve baba olarak endişe ediyoruz."
"Peki ne yapalım.Anne her kararıma böyle diyerek karşı mı çıkacaksınız?"
"Özge düzgün konuş benimle.Benim öyle çapkına verecek kızım yok."
"Bende babam anlayışlı diye geçinitim.Ya sizde aşık olarak evlenmediniz mi? Neden benim de aşık olabileceğime inanmıyorsunuz? Ben Yağız'ı seviyorum tamam mı? Benim de son sözüm bu."
"Çık odana sen iyice raydan çıktın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR'İN KIZLARI
HumorKapak bu kadar siyah ama onlar o kadar renkli ve eğlenceliler ki.. 3 deli kız ve 3 deli oğlan ile İzmir'in ne kadar eğlenceli olduğunu bilmek istiyorsanız doğru yerdesiniz..