Kızıl Öfke / 17

9.6K 1.7K 1K
                                    

Selamlar herkese, 

Bölüm ithafı; banuoz'a geliyor. (Fıstık, sen tecrübelisin, bölümün ev sahibi olduğuna göre ikramlar da senden artık akjfhaksjf) 

Haftanın doğum günü listesi; 12 Ocak gercekparilti - 12 Ocak zahh47 - 12 Ocak AByrk2 - 13 Ocak Kitaptakiben - 13 Ocak mavisimsiyah - 13 Ocak nisa56obut - 14 Ocak suuberrak *** Hepinize nice seneler olsun arkadaşlar. Sağlıklı, mutlu, huzurlu, gönlünüzdeki tüm güzelliklerin gerçekleştiği bir yaş dilerim. Kucak dolusu sevgiler xoxox

İyi okumalar...




"Gece gece gitmiş Akif abiyi evinden almış, dükkanı açtırmış."

Yaman sırıtarak bunları söylediğinde kahvaltı sonrası yaptıkları kahve sohbetinde idiler. Yanında Alaz oturuyordu. Ekrem ve Halime ikisinin karşısındaydı. Alaz bir yandan diğer tarafında, mama sandalyesinde oturan Ateş'e püre haline getirdiği kahvaltısını yediriyordu.

"Allah'tan çocukların oyuncaklarını hep Akif abiden alıyoruz," dedi Alaz gülerek. "AVM içindeki oyuncakçılardan alışveriş yapsak, demek gece gece AVM açtıracaktı."

O sabahki gündem konusu Esat'tı. Esat'ın üç gün evvel ne yaptığını Yaman yeni öğrenmişti. Ateş ve Cemre'nin oyuncaklarını, evin bulunduğu semtteki oyuncakçıdan alıyorlardı. Geçip dönerken iki ailenin bireylerinin de sık sık uğradıkları adres bir nevi komşu kapısı olmuştu ve dolayısıyla dükkan sahibi ile de epeyce samimiyeti ilerletmişlerdi.

Bir önceki gün Yaman yine dükkana uğradığında öğrenmişti olanı. Akif kıkırtıları arasında anlatmıştı Esat'ın yaptığını. Gecenin bir yarısı dükkanın üstündeki evin kapısını çalmış, dükkanda beyaz bir tavşan olup olmadığını öğrendikten sonra ısrarla o saatte dükkanı açtırarak oyuncağı alıp gitmişti.

"İyi ki adam hâlâ uyumuyormuş," dedi Ekrem, kahvesinden keyifle bir yudum alarak.

"Olur mu?" dedi Yaman. "Akif abi, yataktan nasıl telaşla fırladıysam, hayatımda ilk kez pijamalarımla dükkan açtım dedi."

Masada birbirine karışan kahkahalar yükseldi. "Lütfen çizgili pijaması olduğunu söyleme," dedi Alaz kıkırdayarak.

"Gözümün önüne bir getirdim de," dedi Halime kahkaha atarak. "Akif abiyi o çizgili pijamalarıyla kepenkleri açarken biri görse..." Sözlerini bitiremeden gülme krizine girdi.

Ekrem'in ona eşlik etmesi gecikmedi. Kahkahaların arasında soluğu kesilmiş gibi öksürmeye başladı. Halime telaşla ona dönerek hemen önündeki su bardağını uzattı. Ekrem gözlerinden gelen yaşları elinin tersiyle silerek toparlanmaya çalışırken iyiyim der gibi başını salladı.

"Tövbee tövbee," dedi bir yandan gülmeye devam ederken. Soluk soluğa kalmıştı. Şikayet eder gibi olsa da, "Bir tanesi normal değil bu çocukların," diye tatlı bir sesle devam etti.

Çaprazındaki Ateş'ten aniden çığlığa benzer sesli bir gülüş çıktı. Ekrem'e bakan çocuğun gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Her ne kadar dedesinin neye güldüğünü anlamasa da ona eşlik etmek ister gibiydi. Elinde tuttuğu salatalık parçasını neşeyle mama sandalyesine vuruyordu.

"Komik değil mi ateş parçam?" dedi Ekrem, başını torununa doğru uzatarak. "İnşallah sen aklı başında olursun be paşam," derken pek ümit etmez gibiydi.

"Oğlum babasına benzerse herhalde aklı başında olur," diyen Yaman, böbürlenir gibi araya girdi.

Masadaki üç çift göz hayretle önce Yaman'a sonra birbirine baktı. Üçünün yeni bir kahkaha krizine girmesi gecikmedi.

BUKALEMUN - YamanDağlı - Yaman - Ateş (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin