Kızıl Öfke / 12

9.7K 1.6K 880
                                    

Herkese merhaba,

Bölüm ithafı; Hilalay638 için.

Haftanın doğum günü listesi ; 30 Kasım Gnez28 - 1 Aralık gurbetciserce - 1 Aralık Denizzz2 - 1 Aralık demahidem - 2 Aralık arzu60600 - 3 Aralık mericnaz - 3 Aralık 7bigboss7 - 5 Aralık guneshnesir - 5 Aralık BeyzaevvalSertolu - 6 Aralık didem1406 - 7 Aralık fesevval - 8 Aralık Hysmyra - 9 Aralık pearl965   **** Hepinize nice seneler olsun.  Sağlıklı, mutlu ve huzurlu yaşlar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. Kucak dolusu sevgiler hepinize. xoxox

İyi okumalar...



"Ulan bitmiyor vukuatların! Başımıza facia diye mi gönderildin sen, nedir anlamıyorum ki? Dünyaya göktaşı çarpsa senin bize yaptığını yapmaz!"

"Meteor olduğum söyleniyor, doğrudur," diyerek ağızının içinde alayla mırıldanan Esat'ı, Fırat'ın duyması mümkün olmadı. Kendi kulaklarını bile rahatsız edecek denli yüksek bir sesle bağırtısına devam ediyordu.

"Oğlum hiç mi uslanmayacaksın lan? Anam yecüc mecüc çıkınca kıyamet alameti olur derdi. Yecüc mecüc sen misin oğlum? Senin yaptığını anca onlar yapar! Söyle lan! Kıyamet de yakında mı?"

"Yecüc mecüc bunu görse tası tarağı toplar gider abi," diyen Oğuz girdi araya.

İki gün evvel karısı ve kızıyla İstanbul'a dönmüştü. Çoğu zaman sahip olduğu donuk ifadesiyle karşısında oturan Esat'a dikkatle bakıyordu. Sanki senelerdir tanıdığı kardeşini hâlâ çözememiş gibi şüpheyle inceliyordu. "Onlar bile bu herifin çıkardığı kaosu çıkaramazlar. Kendilerinden utanırlar. Belli ki görevi bu hırta bırakmışlar."

Fırat delirmiş gibi bağırırken, Oğuz sakin sakin konuşuyor Esat da boş boş ikisine bakıyordu. Buna benzer tiratları Londra'daki açılış gecesinden başlayıp bugüne kadarki geçen sürede, yani son bir haftada sayısız kere duymuştu ve artık yalama olduğunu düşünüyordu. Bu da beklediği bir başka tirat olduğu için geçen zamanda kendisini epeyce hazırlamış olduğunu düşünerek içinden kendi kendini tebrik etti.

Veyron'un tamir faturasını Fırat elinde tutuyordu. Faturanın ne kadar kabarık olduğu Fırat'ın elinde sallanan iki sayfadan belliydi. Yapılan her işlemi üşenmeyip tek tek satırlamış şerefsizler, diye geçirdi içinden. Yalnızca bakım için servise girmediği o satırlardaki açıklamalarda da açıkça belirtilmişti. Fırat sabah önündeki dosyanın içinden çıkan faturanın dip toplamından şüpheye düşerek incelediğinde gerçeği aymıştı. Esat'ın Yaman'la birlikte öğlene doğru ofise gelmesi ise tamamen bir talihsizlikti.

Şimdi iki abisi de karşısında ona durmaksızın laf sayarken o da çaprazında oturan Yaman gibi tepkisizce ikisini dinliyordu. Yaman'a doğru hızlı bir bakış attığında onun sanki manikürden yeni çıkmış gibi dikkatle tırnaklarını incelediğini fark ettiğinde, yüzünü buruşturmamak için kendisine zorlukla hakim oldu. Yaman'ı manikür yaptırırken düşünemiyordu fakat en azından şu an ondan bir yardım geleceğini düşünmüştü. Anlaşılan o ki Yaman şu an yardıma yanaşacak gibi de görünmüyordu.

"Lan sen kıza ne yaptın ki gelip arabanın üstünden geçti?" diyen Fırat'ın sesi soluk almak için verdiği kısa bir aradan sonra yeniden yükseldi.

Kısıtlı olan bu bilgiyi Adil ve Kerim'den tehdit yoluyla, zorla alabilmişti. İkisi de başka bi şey bilmediklerine neredeyse yeminler etmişlerdi ama Fırat onlara inanmamıştı. Tek bildiği Esat'ın çıldırttığı Berin'in Veyron'u dağıttığı idi.

Dakikalar evvel Fırat'ın odasına girmek üzere olan Esat, Kerim'den gelen mesajı okuduğunda adımları çoktan odanın içine girmişti ve kaçma şansı olmamıştı. Fırat'ın sorusuyla kaçamak çabuk bir bakışı abisine atsa da cevap vermedi. Anlaşılan gelen faturanın tutarı değil, o tutara sebep olan neden Fırat'ın daha çok ilgisini çekiyordu.

BUKALEMUN - YamanDağlı - Yaman - Ateş (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin