Ό,τι και αν είναι αυτό που σε απασχολεί, όλοι μας αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς προβλήματα με τα μαλλιά μας. Καταστροφές στις άκρες των μαλλιών, ξηρότητα, φριζάρισμα, τριχόπτωση, ξηροδερμία, θαμπάδα. Είναι γεγονός ότι η καθημερινότητα επηρεάζει μέχρι και τα μαλλιά μας. Το καθημερινό styling, το άγχος, το καυσαέριο ή ακόμα και το στρες.
Τα προϊόντα περιποίησης του εμπορίου υπόσχονται θαύματα, όμως κοστίζουν! Εξοικονόμησε χρήματα, επίλεξε μια από τις διάφορες χειροποίητες μάσκες μαλλιών που συγκεντρώσαμε και άλλαξε τη ρουτίνα σου!
1.Για ξηρά μαλλιά
Μέλι, αυγά και ξύδι μήλου! Εξαιρετικά απλά υλικά που θα σώσουν τα μαλλιά σου από την όψη και την αίσθηση της ξηρότητας. Ανάμειξε 1 κουταλιά της σούπας μέλι, 1 κουταλιά μηλόξυδο και 1 αυγό σε ένα μικρό μπολ. Εφάρμοσε τη μάσκα σε στεγνά μαλλιά και άφησε τη 30 – 40 λεπτά πριν την ξεβγάλεις. Μπορείς να διπλασιάσεις την ποσότητα άμα έχεις πολλά ή πυκνά μαλλιά. Αυτή η συνταγή είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους μαλλιών!
2. Ξηροδερμία
Λάδι καρύδας, ζάχαρη και αιθέρια έλαια! Άμα παρατηρείς ξαφνικά λευκές νιφάδες στο τριχωτό της κεφαλής σου, αυτό μπορεί να οφείλεται σε έντονες αλλαγές της θερμοκρασίας. Μην ανησυχείς όμως! Αυτή η θεραπεία απολέπισης θα σε ανακουφίσει από αυτό το σύμπτωμα και θα θεραπεύσει τα μαλλιά σου! 2 κουταλιές της σούπας από ωμό, ακατέργαστο λάδι καρύδας, 4 κουταλιές της σούπας ακατέργαστη ζάχαρη, 5 σταγόνες αιθέριο λάδι μέντας, 2 σταγόνες αιθέριο λάδι δέντρου τσαγιού (tea tree oil). Το tea tree oil είναι γνωστό για τις αντισηπτικές του ιδιότητες παρόλα αυτά μην το χρησιμοποιήσεις με υπερβολή! Σε ένα μικρό μπολ, ανάμειξε τις παραπάνω ποσότητες. Άπλωσε τη μάσκα σε καθαρά, νωπά μαλλιά όσο είσαι μέσα στο μπάνιο. Κάνε μασάζ για 1 με 3 λεπτά. Άσε το μείγμα στα μαλλιά σου όλη τη διάρκεια του μπάνιου σου. Στη συνέχεια ξέπλυνε το!
YOU ARE READING
Girls 2
RandomHello, hello ! Καλώς ήρθες στην τρελοπαρέα μας ! Αν ψάχνεις κάτι girly βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ! Ξεκινά να διαβάζεις λοιπόνννν Το πρώτο βιβλίο βρίσκετε στο προφίλ μου Τσέκαρε το !